Zoek eerst die quote nou maar eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
Zou wd die oefeningen nu nog doen? Of zou ik dan toch gelijk hebben dat het maar 3 weken volgehouden is
.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Doorzettingsvermogen heb ik geen tekort aan.
Nou je kunt je bilspieren toch ook gewoon trainen als je op een stoel zit? Dat moet iig vol te houden zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
Zou wd die oefeningen nu nog doen? Of zou ik dan toch gelijk hebben dat het maar 3 weken volgehouden is
.
quote:
/care. Zolang die mongols maar niet hier komen.quote:
Nee, want ik verweet jou toentertijd niks op tinychat. Dat was wd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Crack_ het volgende:
Bragi nu moet je Wd wel een pm sturen dat je over haar aan het praten bent he.
Ja. Dat wordt dan allemaal strakker in de vorm van spieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vraag me af he, als ik m'n kont zou trainen, gaat het vet er dan af?
Volgens mij wel. En dan spieren voor in de plaats.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dan neemt het spier volume toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
DON'T!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, da's niet cool.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt dan allemaal strakker in de vorm van spieren.
quote:
De ONZ SC mag omdat er te veel twitterposts waren oid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
/care. Zolang die mongols maar niet hier komen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dat dus.quote:
Nee, want er zit geen vet bij jou.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
True, maar jij zei toch wel dat iedereen dat moest doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, want ik verweet jou toentertijd niks op tinychat. Dat was wd.
Het is een kussentje van spier wat daar zit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want er zit geen vet bij jou.
Ik tel dit als numero 2.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Als je een mooie grote kont hebt, moet je er niet mee gaan kloten!
Mag of mag niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
De ONZ SC mag omdat er te veel twitterposts waren oid.
Omdat vrouwen soms zo ontzettend raar en onlogisch kunnen doen.quote:
Wijsneus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is een kussentje van spier wat daar zit?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, maar jij zei toch wel dat iedereen dat moest doen?
waarom spotten vriendquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat ik scrollde zo langs en las balcancer
Jawel. Het is aan te raden voor meiden met cellulitisquote:
Ben je weer door rv herkend op een hyvesfoto?quote:
Potje ballcanceren?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
wat ik scrollde zo langs en las balcancer
Dit kan ik niet ontkennen.. succesquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Omdat vrouwen soms zo ontzettend raar en onlogisch kunnen doen.Maar goed, daar laat ik het maar bij.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ben je weer door rv herkend op een hyvesfoto?
qftquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:10 schreef Bragi het volgende:
BREKEND: REETVETER VINDT DAT BREATHTAKING EEN DIKKE CELLULITISREET HEEFT!!!
quote:Job Cohen studeerde rechten aan de Rijksuniversiteit Groningen van 1966 tot 1971. Gedurende zijn studie was hij actief lid van het Groninger Studenten Corps "Vindicat atque Polit" en Groninger Studentenmuziekgezelschap "GSMG Bragi".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |