quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik even weten waarom iedereen hier die bingo-kaartjes kan plaatsen en het grappig is, en als ik er 1 plaats jullie WEER moet afgeven?
Gewoon nieuwsgierig, niet kwaad bedoeld verder...
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef Bragi het volgende:
Stijlfiguren en humor moet je overlaten aan de kwaliteitsmensen. Doet iemand anders dat, dan mist 'ie de finesse, de kracht van de dubbele laag, de nuance, de fijngevoeligheid, de details, de timing. En dan faal je.
Omdat het niet echt luchtig is en best negatiefquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik even weten waarom iedereen hier die bingo-kaartjes kan plaatsen en het grappig is, en als ik er 1 plaats jullie WEER moet afgeven?
Het gaat niet om jou, het gaat om die kaart van je. Bij iedereen is het als grapje bedoeld en jij maakt er een bash van. En omdat iedereen WEL begrepen heeft wat er de bedoeling van is; onderwerpen posten waar iemand het vaak over heeft. Jij vult hem alleen met eigenschappen die jou niet aanstaan. Iets als 'onzeker' of 'extreem beinvloedbaar' past gewoon niet bij de grap. Sorry. Nu moet je niet gaan denken dat het om jou te doen is want dat is niet, ik herhaal niet, het geval.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Lamon. het volgende:
Dus eerlijk, en daar help je mensen mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet echt luchtig is en best negatief
Het ging niet om mensen helpen, het ging om een grap.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus eerlijk, en daar help je mensen mee.
De keren dat wij eerlijk over jou waren, schreeuwde je moord en brand en werd er veelvuldig ge-TR'd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk niet dat zij erop zit te wachten om geholpen te worden via the interwebzz.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
De keren dat wij eerlijk over jou waren, schreeuwde je moord en brand en werd er veelvuldig ge-TR'd.
Laat staan door iemand die zelf veelvuldig hulp (nodig) heeft gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk niet dat zij erop zit te wachten om geholpen te worden via the interwebzz.
...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef DuTank het volgende:
Allure_ is een stampsletje
[ afbeelding ]
de rechtse
Ja, de persoon maakt ook het verschil.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat staan door iemand die zelf veelvuldig hulp (nodig) heeft gehad.
Liever een stampsletje dan een ginger.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:37 schreef DuTank het volgende:
Allure_ is een stampsletje
[ afbeelding ]
de rechtse
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de persoon maakt ook het verschil.
pics of het gebeurde nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
hoi hoi![]()
Echt niet goed vandaag bij de Makro. Sta je slapend om 8uur te werken vraagt er ineens een meisje van 17 / 19 jaar waar de airco's staan. Topje en dat broekje![]()
![]()
Net over de billen wiebelde het
![]()
![]()
![]()
Echt niet goed zo vroeg in de morgen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
hoi hoi![]()
Echt niet goed vandaag bij de Makro. Sta je slapend om 8uur te werken vraagt er ineens een meisje van 17 / 19 jaar waar de airco's staan. Topje en dat broekje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zo oud?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
hoi hoi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is een ginger?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Liever een stampsletje dan een ginger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |