Je bent echt kankersad als je hier stoer loopt te doen voor Allure_, je grote voorbeeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kngggggrrrrrrrtttttttt proest HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Pardon?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt kankersad als je hier stoer loopt te doen voor Allure_, je grote voorbeeld.
wat, mijn grap was gewoon leuk hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt kankersad als je hier stoer loopt te doen voor Allure_, je grote voorbeeld.
We hebben ons huis gekocht aan de vooravond van de kredietcrisis. En nee, het valt niet boven ons inkomen maar het is wel zo dat we ons nu dus even geen dure vakanties kunnen veroorloven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kon je allemaal vantevoren weten, en als je een huis boven je inkomen koopt, tja..
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom mij er nu weer bij betrekkenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het lastig kan zijn om je oude huis te verkopen, dat er het risico is dat het opeens financieel minder kan gaan, dat het huis in waarde kon stijgen en je hoeft niet per sè een huis van 1M in het Gooi te hebben om te overleven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We hebben ons huis gekocht aan de vooravond van de kredietcrisis. En nee, het valt niet boven ons inkomen maar het is wel zo dat we ons nu dus even geen dure vakanties kunnen veroorloven.
Sorry lief, voortaan zal ik het alleen doen als we weer alleen zijn =$.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Otis, je mag geen grapjes meer maken over Sky zijn aandoening. Dan moet ik lachen, dat kan hij niet waarderen.
Dat zeker maar ze had die grap over het rietje zelf ook al 1 pagina daarvoor gemaaktquote:
Je kan niet genoeg rietjesgrappen maken.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker maar ze had die grap over het rietje zelf ook al 1 pagina daarvoor gemaakt
Ik kan best tegen grapjes, het gaat mij meer om het feit dat jij altijd denkt stoer te moeten doen als Allure hier is. En na een tijdje grapjes heb ik het gehad, weetje. Wist je nog dat je zat te huilen dat wij op moesten houden met het hebben over je gepose van je 'afkomst'?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Otis, je mag geen grapjes meer maken over Sky zijn aandoening. Dan moet ik lachen, dat kan hij niet waarderen.
Hihihi net als vrijdag, toen in bed dat ik zo hard lachen moest.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry lief, voortaan zal ik het alleen doen als we weer alleen zijn =$.
Nee, ik lachte om otis.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker maar ze had die grap over het rietje zelf ook al 1 pagina daarvoor gemaakt
Sorry Luur, maar dit moest er even uit. Het slaat niet op jou, maar op WD.quote:
Ja, dat weet ik nog. Als je wil dat we stoppen met rietjesgrappen, zeg dat dan, schatje.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan best tegen grapjes, het gaat mij meer om het feit dat jij altijd denkt stoer te moeten doen als Allure hier is. En na een tijdje grapjes heb ik het gehad, weetje. Wist je nog dat je zat te huilen dat wij op moesten houden met het hebben over je gepose van je 'afkomst'?
Het was dan ook niet mijn keuze om te gaan verhuizen maar dat van mijn ouders. Maar de overdracht van de sleutel was in Augustus 2008 toen de kredietcrisis net begon en de huizenmarkt nog wel stabiel was.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het lastig kan zijn om je oude huis te verkopen, dat er het risico is dat het opeens financieel minder kan gaan, dat het huis in waarde kon stijgen en je hoeft niet per sè een huis van 1M in het Gooi te hebben om te overleven.
Mogen jullie je huis wel verhuren van de bank?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn keuze om te gaan verhuizen maar dat van mijn ouders. Maar de overdracht van de sleutel was in Augustus 2008 toen de kredietcrisis net begon en de huizenmarkt nog wel stabiel was.
De huizenmarkt is vervolgens ingestort en wij zitten nu dus nog met ons oude huis, alhoewel we waarschijnlijk binnenkort huurders krijgen. Het is ook niet zo dat we nu financieel aan de grond zitten (zoals mijn moeder zich soms wel gedraagt) en ik merk er dan verder ook weinig van behalve dus dat mijn ouders dit jaar niet op vakantie gaan (helaas niet 3 weken alleen thuis
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |