quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je praat echt dom dus hou je mond maar.
Dalijk wil hij me meeten. Wat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.
Je betaald gewoon belasting en krijgt daar weer een deel van terug. Zonder hypotheekrenteaftrek zullen de huizenprijzen toch alleen maar gaan dalen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.
Onzin, voor iedereen moet hetzelfde beschikbaar zijn. Als ik niet veel geld wil uitgeven aan een woning omdat ik niet veel thuis ben moet ik een subsidiewoning kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik vind wel dat mensen die gewoon modaal zitten niet in subsidiewoningen mogen resideren (ik zei resideren).
Ik kom met vervoer en WEG is je moerquote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Allure_ het volgende:
Je wait niet van mij ik maak je 1 met de vloer.
Ja dat is dus een beetje het dilemmaquote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar D66 is dus wel voor die kastjes![]()
Als je zo'n hoog inkomen hebt dat je een huis van 1M kan betalen heb je geen HRA nodig. En sowieso niet op een 2e huis.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je betaald gewoon belasting en krijgt daar weer een deel van terug. Zonder hypotheekrenteaftrek zullen de huizenprijzen toch alleen maar gaan dalen.
Daarnaast betaal je ook nog gewoon WOZ belasting over je huis.
Condooms meenemen.quote:
Oja, dat was het.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net doen of je hem wilt en dan op 't laatst cockblocken.
Ik heb condooms van de H&M.quote:
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Otis, maar even eerlijk. Heb je last van mijn normaliter gezonde levensstijl gehad met carnaval?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.
En het was ook wel genant dat ik steeds vier bier en een rietje moest bestellen.
Kngggggrrrrrrrtttttttt proest HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja je deed niet eens mee met de McFeast.
En het was ook wel genant dat ik steeds vier bier en een rietje moest bestellen.
Wij hebben een huis voor een kleine 800k gekocht en flink verbouwd waardoor hij nu ook boven de 1M uitkomt. We kunnen het echter allemaal echt niet zo 1-2-3 betalen en ons oude huis krijgen we aan de straatstenen niet kwijt. Zonder HRA gaat dat alleen maar lastiger worden en zijn we helemaal de sjaakquote:Op zondag 6 juni 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je zo'n hoog inkomen hebt dat je een huis van 1M kan betalen heb je geen HRA nodig. En sowieso niet op een 2e huis.
I rest my case.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Ik at geen 24 hamburgers a la Seagal maar toch zeker wel 2 McChickens.
Seagalquote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Ik at geen 24 hamburgers a la Seagal maar toch zeker wel 2 McChickens.
Je opent nu zo veel wegen voor slechte grappenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb condooms van de H&M.Die lagen daar zo, die actie deden ze vorig jaar ook. Maar nu lagen ze gewoon te liggen en ik dacht fuck jullie, ik pak ze zelf wel. Zaten er twee ik elk pakje. Heb ik 4 durex condooms. Jeweet.
Dat kon je allemaal vantevoren weten, en als je een huis boven je inkomen koopt, tja..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben een huis voor een kleine 800k gekocht en flink verbouwd waardoor hij nu ook boven de 1M uitkomt. We kunnen het echter allemaal echt niet zo 1-2-3 betalen en ons oude huis krijgen we aan de straatstenen niet kwijt. Zonder HRA gaat dat alleen maar lastiger worden en zijn we helemaal de sjaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |