Maar niet op mijn barbecue. Dalijk ga je nog vertellen wat voor vetarm product je nu weer hebt ingeslagen.quote:
Ja, hij is tof.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we Laki ook uitnodigen? Ik vind hem wel tof.
Nee. Volgens mij ben jij het daar alleen maar mee eens omdat het van D66 komt. Als Pechtold zou zeggen dat er 9 dagen in een week zitten zou jij het ook geloven.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Weg met de HRA, kom maar hier met die kilometerheffing.
Stoere meid.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar niet op mijn barbecue. Dalijk ga je nog vertellen wat voor vetarm product je nu weer hebt ingeslagen.
Diep vanbinnen huil je. Misschien geef ik je wel een kans.quote:
Jij mag ook wel komen, jij bent ook leuk.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Maisnon het volgende:
wd mag ik ook op de meeeeeeet koooomeeeeeeeeeen? Dan gaan we picknicken in die gigantische tuin van jullieee en dan neem ik mn gitaar mee en mijn gouden ring en zijn er vliegtuigstoelen? miljoenen bijbedoelingen en bovendien?
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ben jij het daar alleen maar mee eens omdat het van D66 komt. Als Pechtold zou zeggen dat er 9 dagen in een week zitten zou jij het ook geloven.
Ik heb echt geen idee of ik nou D66 of VVD ga stemmen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan stemmen. Ik dacht eerst even aan D66 maar HRA afschaffen en kilometerheffing staan me totaal niet aan. Dus toch maar VVD denk ik. Of CDA. =$
Je praat echt dom dus hou je mond maar.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Diep vanbinnen huil je. Misschien geef ik je wel een kans.
Als je nu de HRA gaat afschaffen kan jij pas over 35 jaar een huis kopen, dat weet je?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon schandalig dat mensen die een huis van 1M kunnen kopen daar ook nog hypotheekrenteaftrek over krijgen. En de kilometerheffing vind ik ook fair, de vervuiler betaalt.
Ik maar 3 en een kwartquote:
watquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is me aan het hosselen volgens mij
Heeft iemand ooit al pics van Laki en BP gezien?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we Laki ook uitnodigen? Ik vind hem wel tof.
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Otis is me aan het hosselen volgens mij
Ja maar D66 is dus wel voor die kastjesquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee of ik nou D66 of VVD ga stemmen.
D66 is een pro wat betreft het drugsbeleid.
En ook kilometerheffing ben ik wel voorstander van, zij het in de vorm van accijnzen en dus niet in de vorm van gure kastjes.
VVD daarentegen pleit voor het behoud van de hypotheekrenteaftrek wat ik ook wel belangrijk vind.
Ze zijn in ieder geval gelukkig wel beide voor een sociaal leenstelsel.
17 valt nog binnen de range hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je te oud bent, trap er niet in.
Dat wordt dan sowieso gefaseerd afgeschaft, en zoiets zal heus niet gebeuren. Huursubsidie moet er niet uit, ik vind wel dat mensen die gewoon modaal zitten niet in subsidiewoningen mogen resideren (ik zei residerenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je nu de HRA gaat afschaffen kan jij pas over 35 jaar een huis kopen, dat weet je?
En als je de HRA wil afschaffen moet ook de huursubsidie eruit. Gelijke kansen voor iedereen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |