Ja maar in het echt heb ik geen bril.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Japsnars jij bent toch die dude uit Starla
Ja ik hoorde al dat je werk had.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja zeker
En jap, vanaf maandag ga ik werken.. bij kurk
Meh, dat gevoel heb ik alleen bij Otis, dagdag en Trigger die hier steeds alleen komt om te praten over zijn e-relatie met All?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Lamon. het volgende:
Wanneer noemen jullie dit eens "We zijn allemaal compleet frusti en gunnen elkaar het licht in de ogen niet"-topic?
Veredelde vakkenvullerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat je werk had.
Maar bij kurk? Wat ga je doen dan
Hoeveel krijg je ervoorquote:
Dagdag is wel een toffe peer..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, dat gevoel heb ik alleen bij Otis, dagdag en Trigger die hier steeds alleen komt om te praten over zijn e-relatie met All?
Dagdag annoys the fuck out of me.quote:
Oh had erger gekund. 14 uurtjes werk en je kan je tipico bonus gaan rondspelen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh had erger gekund. 14 uurtjes werk en je kan je tipico bonus gaan rondspelen.
Wat is je probleem met trigger danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, dat gevoel heb ik alleen bij Otis, dagdag en Trigger die hier steeds alleen komt om te praten over zijn e-relatie met All?
Die zat hier echt alleen maar te trollen en te kutten vroegerquote:
Ik ken ze allebei niet en ze hebben beiden geen fotoboek, dus boeit me niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |