quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen jouw benen misschien.
Ik zei niet dat je er niet naar mocht.
Ik ben niet zo'n klaag type.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nooit horen of zien klagen.
Straks in de rust.quote:
quote:
WTF is this shit.quote:
Dat is Triggershot niet, hondenlul.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Trigger tief op met je kloon en ga gewoon lekker voetbal kijken als onderdeel van je integratie.
que?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Trigger tief op met je kloon en ga gewoon lekker voetbal kijken als onderdeel van je integratie.
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Dat is dan ook voor het eerst. Wie ben je dan en waarom moet je zo nodig een kloon aanmaken?quote:
Normaal tegen hem? Nee, zal nooit meer gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.
Nu ben ik echt weg.
Oehquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.
Nu ben ik echt weg.
Ja want ik heb oh zo veel kloons van bestaande users.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor het eerst. Wie ben je dan en waarom moet je zo nodig een kloon aanmaken?
We moeten echt wat aan teambuilding gaan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
Wow, jullie zijn echt een hecht groepje.
BT: ik kap.
Rest van KLB: jammer, heeh, spelletje doen?
Hahahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
Wow, jullie zijn echt een hecht groepje.
BT: ik kap.
Rest van KLB: jammer, heeh, spelletje doen?
Ik ben voor een legale maffia groep, waar iedereen voor elkaar instaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten echt wat aan teambuilding gaan doen.
Dat is nu al gaande.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben voor een legale maffia groep, waar iedereen voor elkaar instaat.
"You fuck with him/her, you fuck with us!"
Sinds NB geloof ik niets meer.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nu al gaande.![]()
"OPEN JE OGEN."
Geef haar 20 euro en zeg dat je wel werk voor haar hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:49 schreef Devvie het volgende:
Ik lig lekker in de zon in de tuin.. muziekje aan.. staat ineens een pools wijf achter me om te vragen of we nog werk voor dr hadden![]()
ze was wel lekker
Je gaat haar meeten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wekte gisteren de indruk dat dit over mij ging, en wilde even zeggen dat ik dat nog steeds denk, ik snap haar briefje nog steeds niet, weet zeker dat ik haar niet om een handtekening heb gevraagd omdat ik dat , buiten Autopulver ooit, gewoon niet doe en ik had haar even als Hyves vriendje in het verleden...
Als Ellen Ten Damme me volgende week in elkaar wil slaan, staan jullie dan achter me?
Ik heb toch heulegaar geen 20euroquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef haar 20 euro en zeg dat je wel werk voor haar hebt.
quote:
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wekte gisteren de indruk dat dit over mij ging, en wilde even zeggen dat ik dat nog steeds denk, ik snap haar briefje nog steeds niet, weet zeker dat ik haar niet om een handtekening heb gevraagd omdat ik dat , buiten Autopulver ooit, gewoon niet doe en ik had haar even als Hyves vriendje in het verleden...
Als Ellen Ten Damme me volgende week in elkaar wil slaan, staan jullie dan achter me?
Nog steeds niet? Oh godquote:
Inderdaad.quote:
Je valt best wel in herhaling met je duizend 'Ellen ten Damme'- en 'ik heb auditie gedaan'-posts.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |