Jammer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik dus niet.
Anyways, jullie zullen mij hier (voorlopig) niet meer zien. Ik vind het heel erg kut, maarja, misschien moet ik ook maar een keer een leven gaan zoeken. Ik vond het heel gezellig jongens![]()
![]()
!
Dat is omdat jullie alleen kampioen kunnen worden door het kopen van wat goede buitenlanders en niet door zelf voetbalhelden op te leiden.quote:
Zal ik het oplossen? Heb je mij voortaan als stalker, ik ben heel flexibel en parttime, dus valt reuze mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, er is geen lol meer aan op deze manier dus ik kap.
Ja dat kan ik wel begrijpen, ik vond er ook niks meer aan met al die constante discussies en dat gemekker hier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Twente heeft genoeg voetbalhelden opgeleid, de laatste tijd alleen niet meer zoveelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is omdat jullie alleen kampioen kunnen worden door het kopen van wat goede buitenlanders en niet door zelf voetbalhelden op te leiden.
Jammer, ik vind je een leuke user. Succes met alles.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het gaat om de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Twente heeft genoeg voetbalhelden opgeleid, de laatste tijd alleen niet meer zoveel.
In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo..quote:
Kijk maar naar Ajax jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo..
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik het oplossen? Heb je mij voortaan als stalker, ik ben heel flexibel en parttime, dus valt reuze mee.
Als ik het doe heb ik privé info nodig van je, waar je volgens mij nou niet echt naar zit te springen, dus dan kan ik je beter de te nemen stappen aangeven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.
Weet waar je aan begint.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen jouw benen misschien.
Ik zei niet dat je er niet naar mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |