quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, dan is het toch misschien een gefrustreerde ex / afgewezen nerd
Blijft alleen de nerd achter.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, geen vervelende exen, sowieso geen exen.
FOTO!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Blijft alleen de nerd achter.
*snel bril afzet en haar wild doet*
Please, vraag Danny of hij het IP-adres kan vrijgeven of achterhalen, ik denk namelijk dat het weer een FOK!-user is, en dat soort lui moeten gewoon eens gepakt worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je zou het wel denken he.. Maar ik zie gewoon niet in wat ik heb gedaan om dit te verdienen, zo onaardig ben ik niet hoor..
+quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef Bragi het volgende:
Koopkracht daalt bij rechts en stijgt soms flink bij links
quote:Hoewel het Centraal Planbureau (CPB) geen koopkrachtplaatjes heeft afgegeven, heeft de instantie wel de gevolgen schetsmatig beschreven. Alleen bij de SP en de PvdA is er gemiddeld gezien sprake van verbetering van de koopkracht. Bij de andere partijen neemt de koopkracht juist af, stelt het CPB.
http://infoand.webs.com/koopkrachteffecten.htm
Hóé moet een FOK!-user aan het e-mailadres van haar vriend komen. Hoe?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Please, vraag Danny of hij het IP-adres kan vrijgeven of achterhalen, ik denk namelijk dat het weer een FOK!-user is, en dat soort lui moeten gewoon eens gepakt worden.
Niet een FOK!user om te beginnen, maar een FOK!user nadat hij haar ontdekt had op FOK!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hóé moet een FOK!-user aan het e-mailadres van haar vriend komen. Hoe?
Laat diegene maar lekker gaan, ik wil er juist niet te veel aandacht aan besteden.. Maar ik weet niet of ik nog wel op Fok! wil posten als er zoveel haters rondlopenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Please, vraag Danny of hij het IP-adres kan vrijgeven of achterhalen, ik denk namelijk dat het weer een FOK!-user is, en dat soort lui moeten gewoon eens gepakt worden.
Als je even een pm stuurt naar een admin is die zo weg die kloonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Ruzie in de metro gekregen na scheetje.
Jammer dat kloons nooit eens een keer goede kloons kunnen zijn. Zo moeilijk is het toch niet om mij na te doen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:49 schreef Maisnon het volgende:
Bráji
http://design-fetish.blog(...)cature-sketches.html
Jij bent zo niet mij, ik zou zo iemand echt aan de schandpaal nagelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat diegene maar lekker gaan, ik wil er juist niet te veel aandacht aan besteden.. Maar ik weet niet of ik nog wel op Fok! wil posten als er zoveel haters rondlopenhaten is verlaten, jeweet.
Jij was dus zo aan het ruften.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Allure_ het volgende:
Ruzie in de metro gekregen na scheetje.
Jammer dat kloons nooit eens een keer goede kloons kunnen zijn. Zo moeilijk is het toch niet om mij na te doen?
Frustraties.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent zo niet mij, ik zou zo iemand echt aan de schandpaal nagelen.
Ik ben zo haatgedreven, als iemand mij zonder reden iets flikt, kan ik daar echt uren in investeren om diegene terug te pakken.
Tsja, ik dus niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent zo niet mij, ik zou zo iemand echt aan de schandpaal nagelen.
Ik ben zo haatgedreven, als iemand mij zonder reden iets flikt, kan ik daar echt uren in investeren om diegene terug te pakken.
Geen FCT spelers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
Opstelling Oranje: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Mark van Bommel, Dirk Kuyt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Robin van Persie.
De beste keuzequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
Opstelling Oranje: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Mark van Bommel, Dirk Kuyt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Robin van Persie.
Hij neemt vandaag officieel afscheid en wordt gehuldigd.quote:
Je peert hem nu ook defintief?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik dus niet.
Anyways, jullie zullen mij hier (voorlopig) niet meer zien. Ik vind het heel erg kut, maarja, misschien moet ik ook maar een keer een leven gaan zoeken. Ik vond het heel gezellig jongens![]()
![]()
!
Jammer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, ik dus niet.
Anyways, jullie zullen mij hier (voorlopig) niet meer zien. Ik vind het heel erg kut, maarja, misschien moet ik ook maar een keer een leven gaan zoeken. Ik vond het heel gezellig jongens![]()
![]()
!
Dat is omdat jullie alleen kampioen kunnen worden door het kopen van wat goede buitenlanders en niet door zelf voetbalhelden op te leiden.quote:
Zal ik het oplossen? Heb je mij voortaan als stalker, ik ben heel flexibel en parttime, dus valt reuze mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup, er is geen lol meer aan op deze manier dus ik kap.
Ja dat kan ik wel begrijpen, ik vond er ook niks meer aan met al die constante discussies en dat gemekker hier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Twente heeft genoeg voetbalhelden opgeleid, de laatste tijd alleen niet meer zoveelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is omdat jullie alleen kampioen kunnen worden door het kopen van wat goede buitenlanders en niet door zelf voetbalhelden op te leiden.
Jammer, ik vind je een leuke user. Succes met alles.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het gaat om de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
Twente heeft genoeg voetbalhelden opgeleid, de laatste tijd alleen niet meer zoveel.
In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo..quote:
Kijk maar naar Ajax jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo..
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik het oplossen? Heb je mij voortaan als stalker, ik ben heel flexibel en parttime, dus valt reuze mee.
Als ik het doe heb ik privé info nodig van je, waar je volgens mij nou niet echt naar zit te springen, dus dan kan ik je beter de te nemen stappen aangeven?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.
Weet waar je aan begint.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oplossen hoe? En ja jij lijkt me wel een leukere stalker.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen jouw benen misschien.
Ik zei niet dat je er niet naar mocht.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen jouw benen misschien.
Ik zei niet dat je er niet naar mocht.
Ik ben niet zo'n klaag type.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nooit horen of zien klagen.
Straks in de rust.quote:
quote:
WTF is this shit.quote:
Dat is Triggershot niet, hondenlul.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Trigger tief op met je kloon en ga gewoon lekker voetbal kijken als onderdeel van je integratie.
que?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Trigger tief op met je kloon en ga gewoon lekker voetbal kijken als onderdeel van je integratie.
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:27 schreef Japsnars het volgende:
Dat is dan ook voor het eerst. Wie ben je dan en waarom moet je zo nodig een kloon aanmaken?quote:
Normaal tegen hem? Nee, zal nooit meer gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.
Nu ben ik echt weg.
Oehquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Triggy. Hij is tof.
Nu ben ik echt weg.
Ja want ik heb oh zo veel kloons van bestaande users.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor het eerst. Wie ben je dan en waarom moet je zo nodig een kloon aanmaken?
We moeten echt wat aan teambuilding gaan doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
Wow, jullie zijn echt een hecht groepje.
BT: ik kap.
Rest van KLB: jammer, heeh, spelletje doen?
Hahahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
Wow, jullie zijn echt een hecht groepje.
BT: ik kap.
Rest van KLB: jammer, heeh, spelletje doen?
Ik ben voor een legale maffia groep, waar iedereen voor elkaar instaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten echt wat aan teambuilding gaan doen.
Dat is nu al gaande.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben voor een legale maffia groep, waar iedereen voor elkaar instaat.
"You fuck with him/her, you fuck with us!"
Sinds NB geloof ik niets meer.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nu al gaande.![]()
"OPEN JE OGEN."
Geef haar 20 euro en zeg dat je wel werk voor haar hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:49 schreef Devvie het volgende:
Ik lig lekker in de zon in de tuin.. muziekje aan.. staat ineens een pools wijf achter me om te vragen of we nog werk voor dr hadden![]()
ze was wel lekker
Je gaat haar meeten?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wekte gisteren de indruk dat dit over mij ging, en wilde even zeggen dat ik dat nog steeds denk, ik snap haar briefje nog steeds niet, weet zeker dat ik haar niet om een handtekening heb gevraagd omdat ik dat , buiten Autopulver ooit, gewoon niet doe en ik had haar even als Hyves vriendje in het verleden...
Als Ellen Ten Damme me volgende week in elkaar wil slaan, staan jullie dan achter me?
Ik heb toch heulegaar geen 20euroquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geef haar 20 euro en zeg dat je wel werk voor haar hebt.
quote:
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wekte gisteren de indruk dat dit over mij ging, en wilde even zeggen dat ik dat nog steeds denk, ik snap haar briefje nog steeds niet, weet zeker dat ik haar niet om een handtekening heb gevraagd omdat ik dat , buiten Autopulver ooit, gewoon niet doe en ik had haar even als Hyves vriendje in het verleden...
Als Ellen Ten Damme me volgende week in elkaar wil slaan, staan jullie dan achter me?
Nog steeds niet? Oh godquote:
Inderdaad.quote:
Je valt best wel in herhaling met je duizend 'Ellen ten Damme'- en 'ik heb auditie gedaan'-posts.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |