SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn en denken nog model te kunnen worden![]()
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 03-06-2010 13:49:27 ]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.quote:
Okequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
gehunt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef sheotah het volgende:
Ze heeft anders best een tof lijf voor d'r 50e (hoofd wegdenken/afplakken). Dat doe ik d'r niet na. Arme ik, he?
Nog meer foto's van haar, lollig doen door met een kloon krabbeltjes te sturen en het weer hier te vertellen of laten zien en nog meer gebash. De OP geeft eigenlijk al te veel info.quote:
wat je zegt!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
laat maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef snakelady het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel een mooi lijf voor haar leeftijd.
Alleen de stijl van de foto's past absoluut niet bij haar leeftijd, begrijp best dat ook oudere vrouwen sensuele fotoshoots willen, ik heb ze ook wel eens in de studio.
Maar ik hou dan toch meer van de lowkey nude foto's en zonder al die "jonge meiden" verkleedkleding.
En die TrampStamp. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Nee gekkie. Zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50..
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nee als je die leeftijd hebt moet je dat gewoon niet meer doen!PUNT!
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
Vrouwen op die leeftijd hebben ook nog gewoon seks hoor.![]()
Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.
Is stiekem ook maar een fabeltje maar ach, we moeten hoop blijven houden he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet toch laten zien dat de vent die je hebt zoveel geluk heeft dat hij "mooie" vrouw mag doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?![]()
Dat is hetzelfde dat als je een aantal volwassen mannen van 40 uitgedost in ajax shirtjes ziet voetballen op het trapveldje in de buurt omdat ze sportief willen blijven.
Na een bepaalde leeftijd moet je dat gewoon niet meer doen
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu al gebrainwashed? Dus zo gaat dat met Modsquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog meer foto's van haar, lollig doen door met een kloon krabbeltjes te sturen en het weer hier te vertellen of laten zien en nog meer gebash. De OP geeft eigenlijk al te veel info.
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Je moet toch laten zien dat de vent die je hebt zoveel geluk heeft dat hij "mooie" vrouw mag doen.
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!quote:waarom zouden anders meiden van 20 die een vriend hebben zich ook nog zo opstellen?
Damn, Penisbaard. 'Volksbuurtharses'quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.
Ik ben het met je eens dat zo'n soort foto's dan meer voor jezelf zijn,maar de meerderheid reageerd hier wel erg overdreven hoor met trauma's en dergelijke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?![]()
Dat is hetzelfde dat als je een aantal volwassen mannen van 40 uitgedost in ajax shirtjes ziet voetballen op het trapveldje in de buurt omdat ze sportief willen blijven.
Na een bepaalde leeftijd moet je dat gewoon niet meer doen
Maar jij bent nog jong, als je dadelijk 60 bent ofzo vind je een vrouw op die leeftijd ook sexy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[..]
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!
Zie het aan meedoen aan een rally wedstrijd met een ouwe verotte doorgeroeste fiat panda.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]jammer.
Pareltje weer dit. Het kapsel is erg vlot; lang maar toch kort.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!
Zie het aan meedoen aan een rally wedstrijd met een ouwe verotte doorgeroeste fiat panda.
Staat in de OPquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef snakelady het volgende:
Enne, TS heeft ze hier geplaatst, dus eigenlijk moet je hem de schuld geven.
Vraag me overigens wel af hoe hij op die hyves is gekomen...
Het is altijd een vriend, sure...quote:
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?
Als je daar behoefte aan hebt heb je volgens mij een minderwaardigheids complex
Misschien iets meer dan nu maar alsnog vind ik een lekker 20 jarig chicky dan sexyér. En vrijwel welke man! Face it!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar jij bent nog jong, als je dadelijk 60 bent ofzo vind je een vrouw op die leeftijd ook sexy.
WTF?!quote:Voordat je reageert
Geen Hyveslinkjes posten of hunting.
Ik snap zowiezi niet waarom je jezelf zo wilt presenteren terwijl je een vriend hebt of getrouwd bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.
Beide doen ze het met dezelfde reden, hopen op positieve reacties en dus aandacht krijgen.
Die van 20 heeft alleen meer kans om positieve reacties te krijgen.
Met als belangrijk verschil dan vrouwen van rond de 20 over het algemeen aantrekkelijker zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.
Beide doen ze het met dezelfde reden, hopen op positieve reacties en dus aandacht krijgen.
Die van 20 heeft alleen meer kans om positieve reacties te krijgen.
Alsof ik ga jagen.quote:Voordat je reageert
Geen Hyveslinkjes posten of hunting.
Ik denk het ook! Tenzij je er voor betaald krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?
Als je daar behoefte aan hebt heb je volgens mij een minderwaardigheids complex
Ik vind dat je het zelfs als 20 jarige niet moet doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Tenzij je er voor betaald krijgt.
Zie het als een 17 jarige gast die meedoet aan een skate wedstrijd en iemand van 40....
Na een tijdje moet je dat gewoon niet meer doen omdat je toch geen kans maakt omdat je de leeftijd waarom je goed was gewoon voorbij bent
Dit dus, gênant gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Maakt dat maar GILF hunters.quote:
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervarenquote:
Moet je het eens proberen voor te stellen dat het de moeder van je beste vriend isquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Okquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervaren
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor elk wat wilsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.![]()
Maar snap zelf ook niet dat ze dit op haar hyves heeft geplaatst, maar aan de andere kan, als je geluk hebt heb je op die leeftijd ook gewoon een vrouw en dan maar hopen dat die zo'n figuur heeft.
En voor die kop, ach, hebben ze plastische chirurgie voor.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef wise het volgende:
met een zak van de appie over haar hoofd is ze wel te doen.
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is zij al vijftig ofzo. Afgezien van het kapsel... Ik zou tekenen voor zo'n lijf op die leeftijd.
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.
En waarom zou je op die leeftijd dit soort foto's online gooien.
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?Ook al vinden wij het misschien niet heel leuk om naar te kijken.
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.
Wtf...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.
Normale kinderen zouden zich kapot en dood schamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker puh!quote:
Je maakt nu een grapje he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb ook nooit zoveel moeite met idee dat mijn moeder aan seks doet.
Ja, dat is waar. Maar als ze dat wil, moet ze dat lekker doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.
Ik ben dan ook niet normaal.quote:
Omdat ze dan blijkbaar niet goed bij haar hoofd is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet normaal.
Waarom zou ik me moeten schamen als mijn moeder trots is op haar lijf, zeker op die leeftijd.![]()
En daarbij, er staan heel veel dochters naakt op internet.
Zelfs zonder een zak zou ik willen dat zij mijn oma was. Man stel je voor dat dat je oma was, dan zou ik me gewoon elke dag trekken op de gedachte van incest met m'n eigen omaquote:
Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:52 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind die reacties over het lichaam van dat oude wijf bijna net zo schandelijk als zij en haar online foto's. Bah.
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.
Jaloers zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Ja relatief met dat hoofd. Tenminste wat ik er van kan herinneren, ik ga niet weer kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Zo echt welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jaloers zeker
Ik zou een moord doen voor zo'n lichaam op haar leeftijd
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordelingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo echt welals ik er zo uitzie op die leeftijd mag je me afschieten.
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.
Homo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershot
Nee natuurlijk niet ik zou niet kunnen leven met de gedachte dat ik een stel fokkers trouwma's heb bezorgd door ze foto's van een meisje te laten zien. Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie het aan zouden kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", momentquote:
Jij bent helemaal geen meisjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", moment
Dat weet jij helemaal nietquote:
Dat denk jij.quote:
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.quote:
Ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.
Ken ik jou dan?quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Ben je zo ergquote:
Nee, maar jij wel toch?quote:
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Kloptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Ik ben echt kei liefquote:
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Nog slanker en ze zou op een anorexiapatient lijken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.
Ze is 50+, wat verwacht je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het hier om slank of niet gaat, kijk verdomme naar dat hoofd en haar oude huid man.
Jij bent eng, weet je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Als je dat slank noemt heb jij een misvormd beeld. Face it het is gewoon een standaard middelbare leeftijdsvrouw met standaard bij behorend ietwat forsig gebouwd lichaam. Alleen omdat de mensen tegenwoordig al maar vetter en vetter worden word een compleet normaal iemand zo genoemd nu.
Nee echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.quote:
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.
Dank je.quote:
Daar ben ik het wel helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.
Graag gedaan!quote:
Mooi, het betekent meer voor me als je het met liefde zei.quote:
Als het nou allemaal nog strak was ok, maar dit hangt en lubbert overal en nergensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Als je dat slank noemt heb jij een misvormd beeld. Face it het is gewoon een standaard middelbare leeftijdsvrouw met standaard bij behorend ietwat forsig gebouwd lichaam. Alleen omdat de mensen tegenwoordig al maar vetter en vetter worden word een compleet normaal iemand zo genoemd nu.
Maat 40 is realistischer als je die heupen/benen/billen ziet, en dat is gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef Isegrim het volgende:
De mensen die lopen te roepen dat zij te dik is, zijn per definitie trolls.Ik gok dat ze maat 36, hooguit 38 heeft. De gemiddelde NL middelbare vrouw heeft maat 42. Dat scheelt toch al gauw een kilo of 15, 20.
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb maat 38. Zij is een heel stuk slanker dan ik.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het hier om slank of niet gaat, kijk verdomme naar dat hoofd en haar oude huid man.
Niemand ontkent dat mensen tegenwoordig dikker zijn, maar mijn opvatting over wat slank is, is volgens mij niet gewijzigd sinds de jaren '80 en deze dame is gewoon slank.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.
En wat ik zei daar zit wat in. Ga maar eens random jaren 80 clips kijken, bijna iedere vrouw van 30+ was slank. Omdat de tijden nu veranderd zijn wordt iemand met een compleet normaal postuur ineens slank genoemd, gewoon omdat ze niet moddervet is.
Mensen die denken dat je omdat je nu slank bent altijd slank blijftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.
En wat ik zei daar zit wat in. Ga maar eens random jaren 80 clips kijken, bijna iedere vrouw van 30+ was slank. Omdat de tijden nu veranderd zijn wordt iemand met een compleet normaal postuur ineens slank genoemd, gewoon omdat ze niet moddervet is.
Dat dus, ik heb ook maat 38 maar deze dame is slanker dan ik ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb maat 38. Zij is een heel stuk slanker dan ik.
Jij spreekt jezelf echt tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maat 40 is realistischer als je die heupen/benen/billen ziet, en dat is gemiddeld.
Voorbeelden van bekende slanke vrouwen op wat latere leeftijd zijn bv Sophia Loren, Madonna, Gwen Stefanie en Penelope Cruz![]()
Deze vrouw heeft gewoon een normaal postuur als je haar leeftijd in acht neemt, en als twintiger zou je haar wellicht fors vinden, afhankelijk van je eigen referentiekader. En ik zou niet weten waarom de leeftijd zo relevant is, iemand heeft gewoon een bepaald postuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er ook niets mis mee, maar het is echt niet zo dat zij slanker is dan die vrouw in de OP. En al helemaal niet wat heupen betreft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:11 schreef Isegrim het volgende:
La Loren heeft daar gewoon een lekker lijf met mooie vrouwelijke rondingen. Maatje 38 gok ik.
Absoluut niet idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee, maar het is echt niet zo dat zij slanker is dan die vrouw in de OP. En al helemaal niet wat heupen betreft.
Ik hoop dat je wel ziet dat ze haar buik inhoudt eh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sinds hyves linken niet meer mag:quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
Juist in de jaren 80 was de gemiddelde maat groter dan nu hoor, zelfs madonna was toen flinker dan nu en had veel meer rondingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ik 20 was woog ik 50 kilo, nu weeg ik 60 kilo, terwijl er aan mijn eetgewoontes niks is veranderd en ik nu meer sport dan toen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je omdat je nu slank bent altijd slank blijft![]()
Je weet dat je stofwisseling elke 7 jaar veranderd? dus dat je nu alles kan eten zonder dik te worden betekend niet dat dat ook zo over 10 jaar is![]()
Mooi en slank is heel wat anders. Er zijn genoeg vrouwen die niet slank zijn en die ik wel mooi vind, bv Kate Winslet. Andersom zijn er genoeg vrouwen die wel slank zijn en die ik niet mooi vind. Mijn punt was dat die vrouw niet slank te noemen was, en de gemiddelde maat was in de vroegere jaren echt wel kleiner, het opnoemen van uitzonderingen zoals Marilyn Monroe doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Juist in de jaren 80 was de gemiddelde maat groter dan nu hoor, zelfs madonna was toen flinker dan nu en had veel meer rondingen.
Ik begrijp best dat als je zelf vrij dun bent je dat figuur wilt verdedigen, en er is ook niks mis met dun zijn, bij vele staat dat heel goed.
Maar dan is maat 38 nog niet dik, dat is ook nog gewoon slank.
Dit is madonna in de jaren 80, prachtig figuur natuurlijk, nu is ze dunner/gespierder en dat vind ik persoonlijk veel minder mooi.
[ afbeelding ]
In de jaren 70/80 werd Marilyn Monroe nog steeds gezien als een van de mooiste vrouwen aller tijden, die was niet bepaald super slank.
Queen Latifah, Mariah Carey, Taylor Dayne, Gloria Estefan, Kim wilde, Belinda Carlisle, Lorraine McIntosh, Toyah Wilcox enz. enz. waren ook niet super slank te noemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf echt tegen.Maat 40 noemen omdat dat mokkel in de OP heupen/billen heeft, en Sophia Loren dan wel slank noemen terwijl zij minstens net zulke heupen heeft:
Het is maar net hoe iemand het uitdraagt he, check die platte buik en mooie benen. Sophia is echt wel een heel stuk slanker dan de OP vrouw. Twee mensen met hetzelfde gewicht en dezelfde maat zijn niet per definitie hetzelfde gebouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
In haar titanic periode zeker niet, ze was toen gewoon een mooie vrouw met een goed figuur, maar niet slank. Als je dat slank vind dan vraag ik me af wat je onder normaal verstaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop echt voor je dat je een troll bent, anders heb je echt een ziekelijk verkeerd wereldbeeld.![]()
Kate Winslet niet slank vinden, wtf.
Sophia heeft eigenlijk gewoon dikkere benen ( haar bovenbenen komen tegen elkaar aan, bij de vrouw uit de openingspost niet) en zeker geen platte buik ( wel een prachtige vrouw), echt niet een superstrak lichaam, heb steeds meer het idee dat je aan het trollen bentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe iemand het uitdraagt he, check die platte buik en mooie benen. Sophia is echt wel een heel stuk slanker dan de OP vrouw. Twee mensen met hetzelfde gewicht en dezelfde maat zijn niet per definitie hetzelfde gebouwd.
Wat een onzin, zij ziet er slank en getraind uit. En dat mag je natuurlijk denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sophia heeft eigenlijk gewoon dikkere benen en zeker geen platte buik ( wel een prachtige vrouw), echt niet een superstrak lichaam, heb steeds meer het idee dat je aan het trollen bent
[ afbeelding ]
Slank = normaal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In haar titanic periode zeker niet, ze was toen gewoon een mooie vrouw met een goed figuur, maar niet slank. Als je dat slank vind dan vraag ik me af wat je onder normaal verstaat.
Hell no. Zo'n platte buik heeft ze niet, en die benen zijn ook niet echt heel slank hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe iemand het uitdraagt he, check die platte buik en mooie benen. Sophia is echt wel een heel stuk slanker dan de OP vrouw. Twee mensen met hetzelfde gewicht en dezelfde maat zijn niet per definitie hetzelfde gebouwd.
Wat je onder slank en normaal verstaat blijft natuurlijk erg relatief, eindeloze discussie dit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:34 schreef eigenaar het volgende:
[..]
Slank = normaal.
Zieke lui die vetzucht goed proberen te praten.
Toen was ze ook slank.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In haar titanic periode zeker niet, ze was toen gewoon een mooie vrouw met een goed figuur, maar niet slank. Als je dat slank vind dan vraag ik me af wat je onder normaal verstaat.
Daarom is de discussie ook eindeloos, omdat het allemaal relatief is. Ik versta onder normaal niet slank en afgetraind, maar ja...gewoon normaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen was ze ook slank.
Wat ik onder normaal versta? Nou Kate Winslet bijvoorbeeld. Normaal is gewoon slank. En je hebt meerdere gradaties in slank, maar maatje 34,36,38 is gewoon allemaal nog slank.
Het blijft een eindeloze discussie zolang mensen die het niet snappen zich er in mengen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat je onder slank en normaal verstaat blijft natuurlijk erg relatief, eindeloze discussie dit.
Ik zie slank gewoon als normaal. Te weinig vlees / vet dan noem ik het mager. Bij een duidelijk speklaagje begin ik met woorden zoals steviger etc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daarom is de discussie ook eindeloos, omdat het allemaal relatief is. Ik versta onder normaal niet slank en afgetraind, maar ja...gewoon normaal.
Dat kan natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die het onderscheid maken tussen mager-dun-slank-normaal-stevig/mollig en dik. De termen zijn er niet voor niets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik zie slank gewoon als normaal. Te weinig vlees / vet dan noem ik het mager. Bij een duidelijk speklaagje begin ik met woorden zoals steviger etc.
Ik denk dat wat wij (ik) als dun zien, jij als slank ziet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar zit toch behoorlijk wat verschil tussen. De bovenste is compleet afgetraind, de onderste heeft een klein zwembandje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef snakelady het volgende:
Dit vind ik slank. ( dat vind ik persoonlijk het mooiste)
[ afbeelding ]
Dit is normaal tot wat voller
[ afbeelding ]
Vind ik zelfs eng dun.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat wat wij (ik) als dun zien, jij als slank ziet.
Dit vind ik dun.
[ afbeelding ]
Zoiets dergelijks is al eens eerder gespost ja, ik was ernaar op zoek. En nee ik ben het hier wel mee eens. De slanke vrouw is iets groter gebouwd dan de dunne vrouw, maar heeft wel duidelijk een strak lichaam. De OP vrouw heeft echt wel meer dan dat, en is beter te vergelijken met plaatje nummer drie dan twee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat wat wij (ik) als dun zien, jij als slank ziet.
Dit vind ik dun.
[ afbeelding ]
Dit vind ik slank/ normaal ( dat vind ik persoonlijk het mooiste)
[ afbeelding ]
Dit is normaal tot wat voller
[ afbeelding ]
Daarom staat er ook bij voller, maar vind haar niet dik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar zit toch behoorlijk wat verschil tussen. De bovenste is compleet afgetraind, de onderste heeft een klein zwembandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je omdat je nu slank bent altijd slank blijft![]()
Je weet dat je stofwisseling elke 7 jaar veranderd? dus dat je nu alles kan eten zonder dik te worden betekend niet dat dat ook zo over 10 jaar is![]()
en ja ze heeft nog een goed lijf voor iemand van 50 plus,
groetjes van een 21 jarige I'd_do_her![]()
What the freaking fuck!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
Dit topic verdient een schopje.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar kan je "zoek de mossel " mee spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Okéquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
Fucking hell, zo is het wel genoeg gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Oké
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
![]()
Typische reactie van een jaloerse vrouwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME!!!
MIJN OGEN!!
WAT DOE JE?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Doe nou maar niet net alsof je haar niet lekker vindt.
Hyvesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DE_krumpel het volgende:
Hoe kom je in mijn naam aan haar foto's??
quote:
quote:Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, en ik weet wat ik wil, soms ben ik een prater, soms ben ik heel stil, om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren, ik ben wie ik wil zijn, en zo moet je mij maar accepteren !
quote:What's on my mind: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Over mij: Ben een leuke spontane meid die midden in het leven staat. Sta mijn mannetje
Derhalve wil ik mevrouw graag bedanken voor de foto's.quote:What's on my mind: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dat heeft ook zijn limiet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Wie durft?
zak erover en neuken voor het vaderland/moederland wtf
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Wie durft?
zak erover en neuken voor het vaderland/moederland wtf
Jepz. Iedereen zou moorden voor die heerlijke vetrollen, dat pittige vlotte kapsel en zo'n geile snoetquote:
Evenals haar linker wijsvingerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ze heeft haar rechter middelvinger net ook weer in haar mond gehad.
dat ze maar iets anders in haar mond stoptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Evenals haar linker wijsvinger
Plaknagels
'De bammetjes' ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op haar hyves staat een linkje naar een site met fotoshoots (bij 'over')
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik niet!!
je bent iets van plan!!!
nee je gaat me niet feeden!!!
En jij ben een voodoo voodoo vrouwtje die mij in dat lichaam wilt stouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.
Jaloerse vrouwen.
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
En jij ben een voodoo voodoo vrouwtje die mij in dat lichaam wilt stouwen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.
Jaloerse vrouwen.
Even serieus? Hoezo is dit jaloers gedrag?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.
Ik zou je best doen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.
Heb je altijd hè?quote:
Ik zeg niet dat iedereen dat is. Le-zen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen of ga je er écht vanuit dat er mensen jaloers zijn op dat dikke gedrocht?
Oh, en dat iedereen die daar níét jaloers op is anorexia heeft.
Mocht je serieus zijn: Dan is de kans behoorlijk groot dat jij zelf ook geen maatje 38 (meer) hebt
Ja. En ik kon nou niet echt een reden uit het gesprek trekken waarom jij zou denken dat ze jaloers op de vrouw van de foto's zou zijn..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen dat is. Le-zen.
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je altijd hè?
Waar dames gebashed worden door de ene dames. Worden de ene dames weer gebashed door ándere dames
Iedereen is dan ineens moddervet of heeft anorexia
Ik hap graag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.
Je bent een leuke spontane meid die midden in het leven staat. Jij staat je mannetje wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hap graag.
Krijg je vaak lekkere pittige discussies van![]()
Nee, ik vróég of je trollde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Dit dus.
Eerst roepen dat ik troll, maar toch serieus op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |