quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef wise het volgende:
met een zak van de appie over haar hoofd is ze wel te doen.
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is zij al vijftig ofzo. Afgezien van het kapsel... Ik zou tekenen voor zo'n lijf op die leeftijd.
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.
En waarom zou je op die leeftijd dit soort foto's online gooien.
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?Ook al vinden wij het misschien niet heel leuk om naar te kijken.
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.
Wtf...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.
Normale kinderen zouden zich kapot en dood schamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker puh!quote:
Je maakt nu een grapje he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb ook nooit zoveel moeite met idee dat mijn moeder aan seks doet.
Ja, dat is waar. Maar als ze dat wil, moet ze dat lekker doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.
Ik ben dan ook niet normaal.quote:
Omdat ze dan blijkbaar niet goed bij haar hoofd is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet normaal.
Waarom zou ik me moeten schamen als mijn moeder trots is op haar lijf, zeker op die leeftijd.![]()
En daarbij, er staan heel veel dochters naakt op internet.
Zelfs zonder een zak zou ik willen dat zij mijn oma was. Man stel je voor dat dat je oma was, dan zou ik me gewoon elke dag trekken op de gedachte van incest met m'n eigen omaquote:
Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:52 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind die reacties over het lichaam van dat oude wijf bijna net zo schandelijk als zij en haar online foto's. Bah.
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.
Jaloers zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Ja relatief met dat hoofd. Tenminste wat ik er van kan herinneren, ik ga niet weer kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Zo echt welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jaloers zeker
Ik zou een moord doen voor zo'n lichaam op haar leeftijd
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordelingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo echt welals ik er zo uitzie op die leeftijd mag je me afschieten.
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.
Homo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershot
Nee natuurlijk niet ik zou niet kunnen leven met de gedachte dat ik een stel fokkers trouwma's heb bezorgd door ze foto's van een meisje te laten zien. Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie het aan zouden kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", momentquote:
Jij bent helemaal geen meisjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", moment
Dat weet jij helemaal nietquote:
Dat denk jij.quote:
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.quote:
Ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.
Ken ik jou dan?quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Ben je zo ergquote:
Nee, maar jij wel toch?quote:
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Kloptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Ik ben echt kei liefquote:
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Nog slanker en ze zou op een anorexiapatient lijken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.
Ze is 50+, wat verwacht je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het hier om slank of niet gaat, kijk verdomme naar dat hoofd en haar oude huid man.
Jij bent eng, weet je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Als je dat slank noemt heb jij een misvormd beeld. Face it het is gewoon een standaard middelbare leeftijdsvrouw met standaard bij behorend ietwat forsig gebouwd lichaam. Alleen omdat de mensen tegenwoordig al maar vetter en vetter worden word een compleet normaal iemand zo genoemd nu.
Nee echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.quote:
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.
Dank je.quote:
Daar ben ik het wel helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.
Graag gedaan!quote:
Mooi, het betekent meer voor me als je het met liefde zei.quote:
Als het nou allemaal nog strak was ok, maar dit hangt en lubbert overal en nergensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Als je dat slank noemt heb jij een misvormd beeld. Face it het is gewoon een standaard middelbare leeftijdsvrouw met standaard bij behorend ietwat forsig gebouwd lichaam. Alleen omdat de mensen tegenwoordig al maar vetter en vetter worden word een compleet normaal iemand zo genoemd nu.
Maat 40 is realistischer als je die heupen/benen/billen ziet, en dat is gemiddeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef Isegrim het volgende:
De mensen die lopen te roepen dat zij te dik is, zijn per definitie trolls.Ik gok dat ze maat 36, hooguit 38 heeft. De gemiddelde NL middelbare vrouw heeft maat 42. Dat scheelt toch al gauw een kilo of 15, 20.
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb maat 38. Zij is een heel stuk slanker dan ik.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het hier om slank of niet gaat, kijk verdomme naar dat hoofd en haar oude huid man.
Niemand ontkent dat mensen tegenwoordig dikker zijn, maar mijn opvatting over wat slank is, is volgens mij niet gewijzigd sinds de jaren '80 en deze dame is gewoon slank.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.
En wat ik zei daar zit wat in. Ga maar eens random jaren 80 clips kijken, bijna iedere vrouw van 30+ was slank. Omdat de tijden nu veranderd zijn wordt iemand met een compleet normaal postuur ineens slank genoemd, gewoon omdat ze niet moddervet is.
Mensen die denken dat je omdat je nu slank bent altijd slank blijftquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ga niet twisten over de maat, zo vind ik het eruit zien. Bovendien toont een maat niet altijd hetzelfde, iemand van <160 met maat 36 kán mollig zijn.
En wat ik zei daar zit wat in. Ga maar eens random jaren 80 clips kijken, bijna iedere vrouw van 30+ was slank. Omdat de tijden nu veranderd zijn wordt iemand met een compleet normaal postuur ineens slank genoemd, gewoon omdat ze niet moddervet is.
Dat dus, ik heb ook maat 38 maar deze dame is slanker dan ik ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb maat 38. Zij is een heel stuk slanker dan ik.
Jij spreekt jezelf echt tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maat 40 is realistischer als je die heupen/benen/billen ziet, en dat is gemiddeld.
Voorbeelden van bekende slanke vrouwen op wat latere leeftijd zijn bv Sophia Loren, Madonna, Gwen Stefanie en Penelope Cruz![]()
Deze vrouw heeft gewoon een normaal postuur als je haar leeftijd in acht neemt, en als twintiger zou je haar wellicht fors vinden, afhankelijk van je eigen referentiekader. En ik zou niet weten waarom de leeftijd zo relevant is, iemand heeft gewoon een bepaald postuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er ook niets mis mee, maar het is echt niet zo dat zij slanker is dan die vrouw in de OP. En al helemaal niet wat heupen betreft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:11 schreef Isegrim het volgende:
La Loren heeft daar gewoon een lekker lijf met mooie vrouwelijke rondingen. Maatje 38 gok ik.
Absoluut niet idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee, maar het is echt niet zo dat zij slanker is dan die vrouw in de OP. En al helemaal niet wat heupen betreft.
Ik hoop dat je wel ziet dat ze haar buik inhoudt eh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |