Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:52 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind die reacties over het lichaam van dat oude wijf bijna net zo schandelijk als zij en haar online foto's. Bah.
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het lichaam valt nog mee, het is vooral het hoofd / kapsel en de bek die ze er bij trekt.
Jaloers zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Ja relatief met dat hoofd. Tenminste wat ik er van kan herinneren, ik ga niet weer kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het beide even smerig, waarom zou je in godsnaam om de leeftijd nuanceren dat het 'allemaal nog wel meevalt.'Het valt niets mee, ze presenteert zichzelf als een oude hoer en het ziet er niet uit.
Zo echt welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jaloers zeker
Ik zou een moord doen voor zo'n lichaam op haar leeftijd
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordelingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo echt welals ik er zo uitzie op die leeftijd mag je me afschieten.
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is goed, PM me je MSN maar kunnen we elke dag cammen zodat ik je vorderingen in het verouderingsproces kan bijhouden. Full nude bodyshots zijn een must voor een objectieve beoordeling
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershotquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kon het natuurlijk ook gewoon lief vragen.
Homo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ok, maar eigenlijk wil ik jou niet stiekem wil ik Triggershot
Nee natuurlijk niet ik zou niet kunnen leven met de gedachte dat ik een stel fokkers trouwma's heb bezorgd door ze foto's van een meisje te laten zien. Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie het aan zouden kunnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat jij ze wel met ons deelt uiteraard.
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", momentquote:
Jij bent helemaal geen meisjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh kut, mijn geslacht is weer omgezet naar "man", moment
Dat weet jij helemaal nietquote:
Dat denk jij.quote:
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.quote:
Ik ben een meisje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar ik ken helemaal geen andere meisjes behalve mezelf.
Ken ik jou dan?quote:
Gelukkig niet zeg.quote:
Ben je zo ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |