quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef wise het volgende:
met een zak van de appie over haar hoofd is ze wel te doen.
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:25 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is zij al vijftig ofzo. Afgezien van het kapsel... Ik zou tekenen voor zo'n lijf op die leeftijd.
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat wel, maar zoals al eerder in het topic aangegeven: Dat hoofd.
En waarom zou je op die leeftijd dit soort foto's online gooien.
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar trots op zichzelf. Mooi toch?Ook al vinden wij het misschien niet heel leuk om naar te kijken.
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is waar. Indien geen kinderen, vooral doen. Maar als ze kinderen heeft vind ik het echt niet cool.
Wtf...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het wel stoer vinden als mijn moeder dat zou doen.
Normale kinderen zouden zich kapot en dood schamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lekker puh!quote:
Je maakt nu een grapje he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb ook nooit zoveel moeite met idee dat mijn moeder aan seks doet.
Ja, dat is waar. Maar als ze dat wil, moet ze dat lekker doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan dit soort foto's maken.
Ik ben dan ook niet normaal.quote:
Omdat ze dan blijkbaar niet goed bij haar hoofd is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet normaal.
Waarom zou ik me moeten schamen als mijn moeder trots is op haar lijf, zeker op die leeftijd.![]()
En daarbij, er staan heel veel dochters naakt op internet.
Zelfs zonder een zak zou ik willen dat zij mijn oma was. Man stel je voor dat dat je oma was, dan zou ik me gewoon elke dag trekken op de gedachte van incest met m'n eigen omaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |