Nee, maar jij wel toch?quote:
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Kloptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:36 schreef snakelady het volgende:
Oe ja, een ouder lichaam, vies, bah, zou wel zelfmoord plegen voor je 30ste hoor.
Ik ben echt kei liefquote:
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh ik hou mezelf gewoon goed bij. Maar als jij er zo over denkt, ik hou je niet tegen hoor.
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, deze vrouw heeft zichzelf echt laten verslonzen hoor, bah wat een vetrollen.
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen standaarden, ik hoop er in ieder geval nooit zo uit te zien. En zo hard hoef ik daar niet voor te hopen.
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Nog slanker en ze zou op een anorexiapatient lijken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze vrouw een onverzorgd lichaam vind hebben ( let wel, ze is 50 jaar) dan heb je echt een misvormd beeld van wat mooi hoort te zijn.
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als de doorsnee allinclusive-toeriste. Een vrouw die prostitueert op alimentatie.
Ze is 50+, wat verwacht je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het hier om slank of niet gaat, kijk verdomme naar dat hoofd en haar oude huid man.
Jij bent eng, weet je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Als je dat slank noemt heb jij een misvormd beeld. Face it het is gewoon een standaard middelbare leeftijdsvrouw met standaard bij behorend ietwat forsig gebouwd lichaam. Alleen omdat de mensen tegenwoordig al maar vetter en vetter worden word een compleet normaal iemand zo genoemd nu.
Nee echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.quote:
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, haar kop wel, maar vind haar wel een plork voor haar leeftijd.
Dank je.quote:
Daar ben ik het wel helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ze niet dit soort foto's maakt en op het internet zet, zelfs voor iemand van 20 is het al sneu om zoiets op je hyves te zetten.
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar dat hoofd staat wel iedere keer prominent op de foto, en dat is precies wat de TT zegt.
Graag gedaan!quote:
Mooi, het betekent meer voor me als je het met liefde zei.quote:
Als het nou allemaal nog strak was ok, maar dit hangt en lubbert overal en nergensquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar haar lijf mag er zijn voor haar leeftijd, om dat dik te noemen vind ik nogal een vreemd iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |