SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je omdat je nu slank bent altijd slank blijft![]()
Je weet dat je stofwisseling elke 7 jaar veranderd? dus dat je nu alles kan eten zonder dik te worden betekend niet dat dat ook zo over 10 jaar is![]()
en ja ze heeft nog een goed lijf voor iemand van 50 plus,
groetjes van een 21 jarige I'd_do_her![]()
What the freaking fuck!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
Dit topic verdient een schopje.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar kan je "zoek de mossel " mee spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Okéquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Id_do_her het volgende:
Fucking hell, zo is het wel genoeg gast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Oké
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
'(
![]()
![]()
![]()
Typische reactie van een jaloerse vrouwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME!!!
MIJN OGEN!!
WAT DOE JE?!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Doe nou maar niet net alsof je haar niet lekker vindt.
Hyvesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DE_krumpel het volgende:
Hoe kom je in mijn naam aan haar foto's??
quote:
quote:Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, en ik weet wat ik wil, soms ben ik een prater, soms ben ik heel stil, om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren, ik ben wie ik wil zijn, en zo moet je mij maar accepteren !
quote:What's on my mind: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Over mij: Ben een leuke spontane meid die midden in het leven staat. Sta mijn mannetje
Derhalve wil ik mevrouw graag bedanken voor de foto's.quote:What's on my mind: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dat heeft ook zijn limiet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Wie durft?
zak erover en neuken voor het vaderland/moederland wtf
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Wie durft?
zak erover en neuken voor het vaderland/moederland wtf
Jepz. Iedereen zou moorden voor die heerlijke vetrollen, dat pittige vlotte kapsel en zo'n geile snoetquote:
Evenals haar linker wijsvingerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ze heeft haar rechter middelvinger net ook weer in haar mond gehad.
dat ze maar iets anders in haar mond stoptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Evenals haar linker wijsvinger
Plaknagels
'De bammetjes' ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op haar hyves staat een linkje naar een site met fotoshoots (bij 'over')
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:36 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik niet!!
je bent iets van plan!!!
nee je gaat me niet feeden!!!
En jij ben een voodoo voodoo vrouwtje die mij in dat lichaam wilt stouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.
Jaloerse vrouwen.
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
En jij ben een voodoo voodoo vrouwtje die mij in dat lichaam wilt stouwen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een anorexia meisje dat stiekem gefeed moet worden.
Jaloerse vrouwen.
Even serieus? Hoezo is dit jaloers gedrag?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.
Ik zou je best doen hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:48 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Nee, ik walg alleen van jouw jaloers gedrag.
Heb je altijd hè?quote:
Ik zeg niet dat iedereen dat is. Le-zen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen of ga je er écht vanuit dat er mensen jaloers zijn op dat dikke gedrocht?
Oh, en dat iedereen die daar níét jaloers op is anorexia heeft.
Mocht je serieus zijn: Dan is de kans behoorlijk groot dat jij zelf ook geen maatje 38 (meer) hebt
Ja. En ik kon nou niet echt een reden uit het gesprek trekken waarom jij zou denken dat ze jaloers op de vrouw van de foto's zou zijn..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iedereen dat is. Le-zen.
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je altijd hè?
Waar dames gebashed worden door de ene dames. Worden de ene dames weer gebashed door ándere dames
Iedereen is dan ineens moddervet of heeft anorexia
Ik hap graag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je laat je te makkelijk trollen, vrouw.
Je bent een leuke spontane meid die midden in het leven staat. Jij staat je mannetje wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hap graag.
Krijg je vaak lekkere pittige discussies van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |