Nog niet, maar heb gisteren Pulp Fiction uitgekeken dus wie weet, als ik vanavond zin hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Etcie heb je Leon nou al gezien eigenlijk?
Ik ben daar toch al vrijwillig?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Leuk dat je komt cobraik zoek ook nog vrijwilligers voor 's avonds dus als je zin hebt...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet, maar heb gisteren Pulp Fiction uitgekeken dus wie weet, als ik vanavond zin heb
dat hoop ik toch wel jaquote:
Hij zat goed in elkaarquote:
Ok dan, nog eentje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat hoop ik toch wel ja
Ik steek nog een Saffie op
Ik heb besloten om dat niet te doen. Ik zou namelijk ontslag bij de KLu moeten nemen om daar een jaar te kunnen werken. Omdat er geen terugkeer garantie gegeven kan worden heb ik besloten om toch maar bij de KLu te blijven.quote:Maar hoe gaat het met je? Het laatste wat ik las was fdat je twijfelde om naar afghanistan te gaan om daar de mannen bij te staan. Hoe is dat afgelopen?
quote:
Dat was toen inderdaad al je grootste twijfelquote:Ik heb besloten om dat niet te doen. Ik zou namelijk ontslag bij de KLu moeten nemen om daar een jaar te kunnen werken. Omdat er geen terugkeer garantie gegeven kan worden heb ik besloten om toch maar bij de KLu te blijven.
Maar niet te vaak hoor. Anders gaat Etcie weer rare dingen denken.quote:
Zelden. Al 8 maanden niet meer geweest geloof ik.quote:Dat was toen inderdaad al je grootste twijfelZit je trouwens nog steeds af en toe in Leersum?
De muziek is fenomenaal, de quotes oneindig goed en het verhaal briljant. Voor mij een van de allerbeste films ooit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Hij zat goed in elkaarEn best goede humor, maar hij was *poef* ineens afgelopen
quote:The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Ik denk dat ik 'm een paar keer moet zien om het echt te waarderenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De muziek is fenomenaal, de quotes oneindig goed en het verhaal briljant. Voor mij een van de allerbeste films ooit.
[..]
![]()
![]()
Succes en tot aan deze kant van de sloot!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar gaan we dan! Tot over 16 uur!
Succesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verheug me nu al op onze trip naar New Orleans en Memphis eind dit jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
De Louisiana Gator Boys.![]()
[ afbeelding ]
B. B. King as Melvin Gasperone – Vocals and guitar
Jeff "Skunk" Baxter – guitar
Gary U.S. Bonds – vocals
Eric Clapton – vocals and guitar
Clarence Clemons – vocals, tenor saxophone and tambourine
Jack DeJohnette – drums
Bo Diddley – vocals and guitar
Jon Faddis – trumpet
Isaac Hayes – vocals
Dr. John – vocals and piano
Tommy "Pipes" McDonnell – vocals
Charlie Musselwhite – vocals and harmonica
Billy Preston – vocals and synthesizer
Lou Rawls – vocals
Joshua Redman – tenor saxophone
Paul Shaffer – director and vocals
Koko Taylor – vocals
Travis Tritt – vocals and guitar
Jimmie Vaughan – vocals and guitar
Grover Washington, Jr. – baritone saxophone
Willie Weeks – bass guitar
Steve Winwood – vocals and organ
Zal Joris Goedzak van 'Hello Goodbye' even tippen dat je er aan komt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de DVD thuis, dus als je bij de BBQmeet bent, kunnen we hem opzettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik 'm een paar keer moet zien om het echt te waarderen
Er is een lang-lopende discussie wat het eigenlijk zou zijn geweest, behalve een oranje lamp danquote:Wat ik tof vind is dat je niet te weten komt wat er nou in die koffer zit
OMFGquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug van de tandarts en het wordt een gouden kroon.
Wilde eigenlijk een porseleinen kroon, maar die moet 2mm dikker zijn dan een gouden en die ruimte was er niet.
De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenliggende kiezen afgeslepen om het passend te maken, maar ik zou sowieso mijn kiezen niet meer normaal op elkaar kunnen krijgen.
Dus binnenkort word ik gewoon een gepimpte mothafuckende blingbling-boy met een fake Marokkaans kut accentje.![]()
Iemand nog een idee voor een bijpassende tattoo in mijn nek of zo?
Pas maar op, PS kan op onverwachte momenten ineens weer opduiken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. PS is weg. Dan kunnen we eindelijk vrij praten over de organisatie van de ontvangst op Schiphol.
Ik las "De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenlippen afgeslepen"quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug van de tandarts en het wordt een gouden kroon.
Wilde eigenlijk een porseleinen kroon, maar die moet 2mm dikker zijn dan een gouden en die ruimte was er niet.
De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenliggende kiezen afgeslepen om het passend te maken, maar ik zou sowieso mijn kiezen niet meer normaal op elkaar kunnen krijgen.
Dus binnenkort word ik gewoon een gepimpte mothafuckende blingbling-boy met een fake Marokkaans kut accentje.![]()
Iemand nog een idee voor een bijpassende tattoo in mijn nek of zo?
Goed plan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. PS is weg. Dan kunnen we eindelijk vrij praten over de organisatie van de ontvangst op Schiphol.
Ik zal PhysicsRules inseinen vanavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef De_Hertog het volgende:
Dat lijkt me een mooie taak voor de Minister van PR.
Goede pogingquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb de DVD thuis, dus als je bij de BBQmeet bent, kunnen we hem opzetten
Ik als het op wikiquote:Er is een lang-lopende discussie wat het eigenlijk zou zijn geweest, behalve een oranje lamp danmooiste vind ik zelf dat het de ziel zou zijn van Marcellus Wallace
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenlippen afgeslepen"
Poging tot wat?quote:
Aan het begin, in het restaurant, en in het flatje waar Jules en Vincent hem ophalenquote:Ik las het op wikiIk heb alleen en beetje gemist wanneer die koffer ineens opdook
Mag een pistool ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef zebaz het volgende:
[..]
Neem een geweer mee, dan kun je aan een hek staan.
Jij woont het dichtst bij ( gok ik), dus jij staat morgenochtend namens ons op Schiphol met een bosje verlepsia's en een Spongebob-ballon?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Ik zal PhysicsRules inseinen vanavond
Mijn naar een meet laten komenquote:
Ohquote:Aan het begin, in het restaurant, en in het flatje waar Jules en Vincent hem ophalen
Heb jij daar een vergunning voor. Wij niet namelijkquote:
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Jij woont het dichtst bij ( gok ik), dus jij staat morgenochtend namens ons op Schiphol met een bosje verlepsia's en een Spongebob-ballon?
[ afbeelding ]
Als ik mijn gouden kroon heb, heb ik die ook niet meer nodig...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij daar een vergunning voor. Wij niet namelijk
Wat een rotsmoes...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werken
Daar komen we zo achter. PS, je leest vast nog mee, welke vlucht heb je?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werken
Ze vliegt via Heathrow, dus dat wordt een beetje een gok danquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rotsmoes...
Jij hebt de meeste contacten I(A)RL met PS gehad, woont het dichtst bij en je hebt Teletekst om te zien hoe laat de vlucht vanuit Chicago morgenochtend aankomt.
Ik zeg: Doen!!!
Als PS zegt: tot over 16 uur...dan weet jij nu ook hoe laat ze aankomt. Waarschijnlijk vliegt ze vanuit Chicago. Dan weet je toch genoeg?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rotsmoes...
Jij hebt de meeste contacten I(A)RL met PS gehad, woont het dichtst bij en je hebt Teletekst om te zien hoe laat de vlucht vanuit Chicago morgenochtend aankomt.
Ik zeg: Doen!!!
Oh had ze dat gezegd? Even gemistquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ze vliegt via Heathrow, dus dat wordt een beetje een gok dan
Ik ben over je heen gegaan...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef MaJo het volgende:
Hey wat gaat het hier snelWas even (lees een half uur
) met mijn vriendin aan het bellen.
Maarre, zijn er nou nog roddels of wat?
Wat wil je horen?quote:
Alleen over jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef MaJo het volgende:
Hey wat gaat het hier snelWas even (lees een half uur
) met mijn vriendin aan het bellen.
Maarre, zijn er nou nog roddels of wat?
Via Heathrow betekent dat toch '16 tot 24' uur?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had ze dat gezegd? Even gemist
Nou dan weet je het nog ongeveer met de "16 uur"
Dat dus.quote:
WAT ZEG JE MADMASTER? BEN JE OVER MAJO HEENGEGAAN?quote:
Dat klinkt heel smerigquote:
Roddels verdulleme!quote:
hehe ja. Ik ga denk even keihard van het weer genietenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef zebaz het volgende:
[..]
Via Heathrow betekent dat toch '16 tot 24' uur?
Top 500 op Fok!...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt heel smerigMaar waarschijnlijk met de AKQ ofzo?
Please enlighten mequote:
Smerig als in pus jaquote:
Neeeeequote:
Ah ok. Etcie gaat trouwen. een moetjequote:
Wait whut?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smerig als in pus jaIemand nog goede pusverhalen?
Dat is heul geen pus!quote:
Neequote:
Welles, octopusquote:
In jouw drugs hol nieuwe huisje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga wel samenwonen in september
Is dat een felicitatie waard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga wel samenwonen in september
Yepquote:
Gefeliciteerd!quote:
The Big 5 toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
grr het systeem/internet is hier zo instabiel als ik weet niet wat... loopt steeds vast...
Ik was al aan het wachten wat AH zou gaan doen met het WK, maar het zijn dus beessies...
Je wordt oudquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben toe aan een middagdutje
Sinds ik 's avonds ook aan het werk ben heb ik het zwaar, ik ben een mietje geworden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Big 5 toch?
Dat was 3 weken geleden al te horen in Kassa, waar ze al die troep lieten testen op populariteit bij kids.
En als ik zeg kids, dan denk ik: Diaan73.
Je had het dus al kunnen weten...
Tell me about itquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
@IARL, Je hebt ouder worden en ouder worden he
Ik denk alquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chips! Ik bedoelde Dirk van den Broek natuurlijk
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronderquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijgquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Dan gaat het toch eens tijd worden dat Mr.MaJo zich eens in de SC komt voorstellen.
Tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Ik vraag ook niet hoe het mij zou staanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronder
/matige poging om Etcie naar de meet te krijgen![]()
Dat spreekt voor 'mquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijg
Mooiquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik tegenwoordig op internet te vindenOp een filmpje
Levensecht, vrij duidelijk, in beeld
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou m'n kleren bij voorkeur aan als er een camera in de buurt is
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
Niet als er camera's zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
Nee ik douche graag met kleren aanquote:2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
Neequote:3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
What's newquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik bestel 'm liever gloednieuw van Esprit zelf, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik douche nooit met klerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wet t-shirt contest! Meer aanmeldingen?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lan het ook maar niet minder is, is dat prima...
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Dit topic gaat behoorlijk hard... zijn we aan het oefenen voor een mega-snel topic een dezer dagen? Met z'n allen binnen 2 minuten een topic volstomen?
En dus maak je nog een spelvaud?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.
Ik ga het daarrom ook niet editten..
Mjah, we moeten natuurlijk een tijd neerzetten waar echt niemand meer aan kan tippenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...
Vorig jaar stonden we aan de rand van de afgrond. Maar dit jaar hebben we een grote stap vooruit gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan welke kant je aan het oplopen was
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dus maak je nog een spelvaud?
Geen ninja-edit dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....
Je had je natuurlijk uit moeten laten nodigen op die verjaardag rond een uur of 4 à 5 's middags, dan had je niet eens patatjes hoeven halen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededelingquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
I'm not a ninja, I'm a mothafuckin' brotha of tha hood...
- - - = = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = = - - -quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededeling
Nee. Het heeft niks met banken of geld te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
= = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = =
Zoiets?
Lekker patatjes! En die smiley is tof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt? Want het is best lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Soempie het volgende:
Lekker patatjes! En die smiley is tof. [ afbeelding ]
Ik eet een werkloosheidsmaal: witte bonen in tomatensaus met knakworstjes.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt?
Sorry sorry, ik zal stoppenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Jij bent lekker bezig met de dames hier.
Zo meteen post Soempie hier ook al niet meer...
Ja maar het moet 9 juli binnen zijn, dus in termijnen op tijd betalen gaat m niet meer wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je geen rente te betalen als je gewoon op tijd betaalt. Ik heb 2 jaar geleden een flink bedrag zorg-huurtoeslag moeten terugbetalen en heb ik ook gewoon in termijnen gedaan en toen heb ik geen rente betaald.
Ik heb het heel vroeg al vernomen via MSN. Gekkenwerk is hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik wil de boel wel documenterenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Sounds familiar to me. It's almost an exact copy of the story I've been through.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
En Joran is ook weer bezig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)aanse-moordzaak.html
Ik vind het nogal een saai petje, had bij jou wat meer kleur verwachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al
[ afbeelding ]
Hi Nat, how's life down below?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef Natalee_Holloway het volgende:
[..]
Sounds familiar to me. It's almost an exact copy of the story I've been through.
Will Peter R. De Vries pick up this case? Love to see my mother at his show on TV again.
Maar ze is al zo'n kleurrijke persoonlijkheid. Een kleurige pet kan gewoon teveel zijn danquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een saai petje, had bij jou wat meer kleur verwacht
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
2 Samenwerkende collega's lijken samen behoorlijk op de Bad Boyz van X-Factor.
Op verzoek van hen zelf ga ik zo even een ringtone voor ze in elkaar sleutelen, incl. Bad Boyz tune en de nodige dreunen en klappen...
Nee, dat zijn ze dus juist niet, het zijn allebei 30'ers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
moest even opzoeken wie het waren.
Jonge collega's heb je
Eerstens: Het is Jeanine Hennis-Plasschaertquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelde trouwens niet veel.
Het ging om mijn voorlaatste kies en ze konden er niet goed bij, waardoor ze flink aan m'n onderlip hebben gehangen en mijn onderlip er nu dus uitziet als die gebotoxte dingen van Jeanine Hennin-Plassert.
[ afbeelding ]
Misschien neem ik nu ook maar meteen een lip-piercing...
Bad Boyz? Wat een naam voor een groep sufferds die niet eens een winkeldiefstal kan plegen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
2 Samenwerkende collega's lijken samen behoorlijk op de Bad Boyz van X-Factor.
Op verzoek van hen zelf ga ik zo even een ringtone voor ze in elkaar sleutelen, incl. Bad Boyz tune en de nodige dreunen en klappen...
Die 16 uur is sowieso discutabel sinds ik hier nu alweer rondhang in de SC. Groetjes vanaf O'hare!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had ze dat gezegd? Even gemist
Nou dan weet je het nog ongeveer met de "16 uur"
Koop al die zooi nou ná dat je bent gaan samenwonen, dat scheelt weer verhuizen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef MaJo het volgende:
Yep ik ga samenwonen LB
Was net bij de albert heijn en ik kan het gewoon niet laten om steeds dingetjes te kopenhet is maar de vraag wat hij ervan vindt
zag net een leuke koeltas liggen, groen met bloemetjes en wit slabestek met bloemetjes
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat dus
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op, PS kan op onverwachte momenten ineens weer opduiken...
Geen overstap, ben hier begonnen, was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zitquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
O'Hare is saaaaaaai
Ben er een paar keer geweest en heb een keer moeten overnachten. Hoe lang is je overstap?
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
daar stond zeker iets belangrijks wat niet moest "blijven" ?
Mjah, niks aan te doen dus. Dan maar online jezelf vermakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen overstap, ben hier begonnen, was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zit
10:50 kan ik echt niet, ik moet gewoon werken morgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer haha
Ja dacht ik alquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Geen overstap, ben hier begonnen,
Been there, done thatquote:was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zit
Staan je ouders er niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer haha
mn mamaquote:
Moet ik mijn maatje Dave nog vragen of hij een plekkie in de bus heeft? Voor de zekerheid?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn mama
en tussenstop in die 16 uur zonder mij haha
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn mama
en tussenstop in die 16 uur zonder mij haha
Wat maakt dat uit bij zo'n botox muts, je weet toch wie ik bedoel...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerstens: Het is Jeanine Hennis-Plasschaert
Toen ik dat hoorde vandaag dacht ik eerst 'dat is wel een hele simpele en voordehandliggende grap'quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
En Joran is ook weer bezig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)aanse-moordzaak.html
Joran van der Sloot, die gaat pas slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde vandaag dacht ik eerst 'dat is wel een hele simpele en voordehandliggende grap'
Zet ik de tv aan, is het op het journaal![]()
Wat een mafkees die Joran...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Joran van der Sloot, die gaat pas slapen
Als hij alle sporen heeft gewist...
Gaat lastig wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Joran van der Sloot, die gaat pas slapen
Als hij alle sporen heeft gewist...
Ziet er idd goed uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:33 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Ik zie dat er geen nachtploeg is geweest - PS is dus goed op weg
Ik offer mezelf niet opquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ziet er idd goed uit
Wat ik wel een beetje kwalijk vind is dat de nachtploeg het hier steeds vaker laat afweten. Wil je een goede SC hebben dan zal er 's nachts ook doorgepost moeten worden.![]()
Goedemorgen
Ehm... als je een dergelijke actie wilt uitvoeren, zit er dan niet een aantal ribben in de weg?quote:Kooivechter rukt hart trainingspartner eruit
Kooivechter Jarod Wyatt (26).
MIAMI - Een Amerikaanse kooiworstelaar heeft een man gedood omdat die volgens hem door de duivel was bezeten. De worstelaar rukte het hart van zijn trainingspartner eruit toen die op dat moment nog in leven was.
Kooivechter Jarod Wyatt (26) was ervan overtuigd dat het slachtoffer, Taylor Powell, door de duivel was bezeten. Hij sneed daarop de tong van Powell af en bleef op zijn gezicht slaan tot het niet meer herkenbaar was.
Ook sneed hij de borstkas van zijn slachtoffer open en rukte het hart eruit. Volgens de lijkschouwer in California was de man op dat moment nog in leven.
Wyatt verklaarde aan de politie dat hij onder invloed van paddestoelen was toen hij zijn trainingspartner vermoordde.
En als je je al zorgen maakt of je in een vliegtuigstoel past, doe dan inderdaad maar geen bikini aanquote:LONDEN - Vrouwen zijn minder blij om met vakantie te gaan. Ze raken gestresst omdat ze uit de kleren moeten. Een deel wil zelfs helemaal niet naar het strand.
Bijna 75 procent van de 3.300 ondervraagde Britse vrouwen vindt het vervelend om in een bikini op het strand te moeten verschijnen, vier op de tien wil zelfs geen voet op een strand zetten.
Vakantie zorgt voor heel wat stress. Zo is 21 procent bang dat ze niet in de smalle stoelen van het vliegtuig zullen passen. 73 procent van de vrouwen zegt dat het dragen van zwemkleding de meest vervelende zomeractiviteit is. 62 procent haat het om andere nietsverhullende kledij te moeten dragen wanneer de zon zich laat zien.
Professor Jacquie Lavin: "De meeste vrouwen maken zich wel eens zorgen over hun lichaam, zich moeten uitkleden op een druk strand boezemt het meeste angst in. Psychologisch gezien is de zomer echter een goede tijd om af te vallen. Door het warme weer voelen velen zich optimistisch en opgewekt. Die enkele extra kilo's kwijtspelen voor je op vakantie vertrekt, is trouwens geweldig voor je zelfvertrouwen."
Oh, vanaf augustus kunnen we al beginnen met opruimenquote:BP bereidt overkapping olielek voor
Update: dinsdag 1 jun 2010, 07:23
BP treft op de bodem van de Golf van Mexico voorbereidingen om een kap over de lekkende oliebron te plaatsen. Daar kan een deel van de in zee stromende olie mee worden opgevangen en naar de oppervlakte worden gebracht. De kap wordt op z'n vroegst morgen gepaatst.
De olie zal nog zeker tot augustus in zee blijven stromen. Pas dan blijkt of het plan om twee nieuwe afvoerkanalen naar de bron te boren resultaat heeft opgeleverd.
De hoogste openbare aanklager van de VS bezoekt vandaag Louisiana. Hij kijkt of BP of anderen aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de ramp.
Voorlopig zit er nog geen schot in de zaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, vanaf augustus kunnen we al beginnen met opruimen.
Ik ben ook pas een dag terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Etcetera het volgende:
Wat is het hier rustig geweest jaHet is wel te merken als ik niet post he
Dat mag niet zomaar, lijkt me zo..quote:Mjin wtf momentje van vandaag: http://twitpic.com/1tb50b
Er mag wel meer niet hequote:
Zal hij het op zijn kalender hebben staan ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
30 mei, verdwijning Nathalee Holloway
30 mei, 21 jarige Peruaanse wordt vermoord
Overeenkomst: Joran van der Sloot
Ik bedoel meer dat die rechtszaak dan waarschijnlijk overmoet. Of is dat eerder wishfull thinking?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet heAls het waar is: belachelijk
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal hij het op zijn kalender hebben staan ?
27 mei - verjaardag arjen
29 mei - jaarlijkse familie barbecue
30 mei - meisje stuk trekken
31 mei / 1 juni - GTFO !!!!!
Oh dat gebeurd toch nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat die rechtszaak dan waarschijnlijk overmoet. Of is dat eerder wishfull thinking?
29 mei = Casino bezoeken, chick oppikkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal hij het op zijn kalender hebben staan ?
27 mei - verjaardag arjen
29 mei - jaarlijkse familie barbecue
30 mei - meisje stuk trekken
31 mei / 1 juni - GTFO !!!!!
Tenenkrommend... zijn er nog mensen op irc eigenlijk? IRCnet lijkt bijna volstrekt uitgestorven.quote:
12 in mijn geval.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Etcetera het volgende:
De voornaam van m'n vriend is unieker: 8 jongens in zijn geboortenaam met die voornaam
Ik gebruik het nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef zebaz het volgende:
[..]
Tenenkrommend... zijn er nog mensen op irc eigenlijk? IRCnet lijkt bijna volstrekt uitgestorven.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Sla de trom, hang de vlag uit, zing het Wilhelmus.
Mijn Plan van Aanpak is goedgekeurd.
Mja, da's geen ircnet. Maar als ik me te pletter verveel kom ik er vast wel es spoken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik het nogirc.tweakers.net voor #trivia en irc.quakenet.org voor de rest (zeg maar zo'n 8 channesl waar ik inzit
)
Zit daar ook verschil in danquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, da's geen ircnet. Maar als ik me te pletter verveel kom ik er vast wel es spoken.
Eindelijk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja heb Leon gezien gisteren, goede film
Het duurt even, maar dan heb je ook wat...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Wanneer staat dat op de planning en wat ben je dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Technisch gezien heb ik nog niets, maar onthoudt die woorden voor wanneer ik m'n diploma heb
Eind september en wat ik dan ben vind ik wel een goedequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer staat dat op de planning en wat ben je dan?
Laat ik het anders vragen, wat kan je er dan mee c.q. welke richting wil je dan op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Eind september en wat ik dan ben vind ik wel een goede
Sinds deze week in mijn bezit:quote:
Oeh die is wel tofquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sinds deze week in mijn bezit:
[ afbeelding ]
Op je stageplek zullen ze toch geen eigen ontwikkelaars/designers (nodig) hebben?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Even van de site van m'n school geplukt:
· User interface designer
· Interactieontwerper
· Flashontwikkelaar
· Webontwikkelaar
· Multimediaontwerper
Zelf weet ik eigenlijk nog niet eens wat ik wil, maar dat komt wel goedIk werk graag met computers, ben redelijk creatief en weet wat ik wel en niet kan. Misschien kan ik wel op m'n stageplek aan het werk
Terwijl je nog best een normale voornaam hebt... ik had er meer verwachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef B.ertha het volgende:
In mijn geboortjejaar zijn er 2(!) andere mensen geboren met die naam
Er wordt, voor zover ik weet, wel een deel uitbesteed maar er wordt ook wel intern werk gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op je stageplek zullen ze toch geen eigen ontwikkelaars/designers (nodig) hebben?
Dat wordt, neem ik aan, toch uitbesteed?
Zo bijzonder is jouw voornaam toch niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef B.ertha het volgende:
In mijn geboortjejaar zijn er 2(!) andere mensen geboren met die naam
Wij hebben, officiëel, geen enkele ontwikkelaar/designer meer in huis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er wordt, voor zover ik weet, wel een deel uitbesteed maar er wordt ook wel intern werk gedaan
IRCnet is een netwerk van (vooral Europese) irc-servers, een afsplitsing van EFnet. De servers waar jij op zit zijn volgens mij losse servers of onderdeel van een klein netwerk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zit daar ook verschil in dan![]()
Oh ja heb Leon gezien gisteren, goede film
Oh, dan ben ik zeker scheel. Maar 8 is nog niet veel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Terwijl je nog best een normale voornaam hebt... ik had er meer verwacht
Edit: als ik zoek op je voornaam zie ik er alleen 3 bij 2007 en 2008, en je bent ouder dan dat. Ik zie wel 8 staan bij 1989 en 1991
Niet in de jaren 40-75, daarna werd het rap minder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo bijzonder is jouw voornaam toch niet?
Gaat lekker de laatste tijd met je hoofdpijn...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik ga er niet vanuit dat ik hier aan de slag kan hoor, krantenbedrijven kampen allemaal met dalende verkoop. Volgens mij moet er eerst iemand uit voor er iemand kan worden aangenomen.
Ik ga na de lunch naar huisBarstende hoofdpijn, zelfs als ik stilzit, dan ben ik liever thuis dan hier. Vooral in de wetenschap dat ik nog een uur in de bus moet zitten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
30 mei, verdwijning Nathalee Holloway
30 mei, 21 jarige Peruaanse wordt vermoord
Overeenkomst: Joran van der Sloot
Ja, het ging ook over Joranquote:
Dat begrijp ik...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Tweet van Dolf Jansen:
Het gerucht gaat dat Joran zelfmoord heeft gepleegd.
Maar hij ontkent er ook maar iets mee te maken te hebben.
Omdat het hier ook mooi weer is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thuis en helemaal in de war
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Tweet van Dolf Jansen:
Het gerucht gaat dat Joran zelfmoord heeft gepleegd.
Maar hij ontkent er ook maar iets mee te maken te hebben.
Welkom thuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn naam was gigantisch populair eind 19e eeuw; tegen de 1000 per jaaren daalde drastisch na de tweede wereldoorlog tot gemiddeld 75 (wat me nog meevalt eigenlijk, ik ken niemand met mijn naam verder)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
BREAKING NEWS - Joran gevonden in de bergen van Peru:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meer
Maar wel veel "blacks"quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meer
Of Lady Die...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voerde Lady in en er kwamen er in totaal 27 uitgerold
Zeker naar aanleiding van de film Lady & de vagebond
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
BREAKING NEWS - Joran gevonden in de bergen van Peru:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er op Lennon een ander stigma rust dan op Shakira, Priscilla, Kelly, Shaneequa en meer van dat soort namen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, arm kind. Maar ja, het is ook wel erg persoonlijk. Ik denk dat heel veel mensen de naam Lennon ook niet mooi vinden en zeggen... arm kind.
Dat zou kunnen, maar er zijn er ook genoeg die daar helemaal niets mee hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat er op Lennon een ander stigma rust dan op Shakira, Priscilla, Kelly, Shaneequa en meer van dat soort namen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er zijn er ook genoeg die daar helemaal niets mee hebben.
Ow in onze buurt woont een Shania... ook zo'n geweldige naam. Haar broer heet Michael.
Ach, soms passen bepaalde namen ook bij bepaalde personen... hoort het erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik ben het met Nem eensIk zou mijn kind ook geen Lennon noemen maar vind het wel een leuke naam, in tegenstelling tot die vreselijke hippe amerikaanse namen. Ik had vroeger ook een Leroy in de klas, brrrrr...
Shania en MIchael is ook wel echt sneu
Hoe gaan jouw zoon en dochter dan heten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik ben het met Nem eensIk zou mijn kind ook geen Lennon noemen maar vind het wel een leuke naam, in tegenstelling tot die vreselijke hippe amerikaanse namen. Ik had vroeger ook een Leroy in de klas, brrrrr...
Shania en MIchael is ook wel echt sneu
9 Maanden zijn voorbij voordat je het weet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
@ MM: ik heb voor een jongetje wel 2 leuke namen in gedachten waar het vriendje het ook wel mee eens kan zijn, maar voor een meisje vind ik echt veeeeeel te moeilijkDat stel ik denk ik zo lang mogelijk uit
Inderdaad al eens gemeld, Vienna voor een meisje en Kashmir voor een jongen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
MM welke namen hadden jullie? Of wil je dat liever niet vertellen?
Volgens mij heb je de jongensnaam al een keer verteld.... toch?
Ja, inderdaad... erg leuke/mooie namen!! Kashmir naar de band dus....quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad al eens gemeld, Vienna voor een meisje en Kashmir voor een jongen.
Beide ook muziek gerelateerd...
Over leuke namen gesproken...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
We kregen vandaag trouwens een geboortekaartje van een vriendinnetje van vroeger die na 4 IVF-pogingen eindelijk zwanger is geworden... afgelopen zaterdag is ze bevallen van een gezonde dochter Britt Amber. Ik vind het zo leuk voor ze
Nee, naar de Led Zeppelin-song...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... erg leuke/mooie namen!! Kashmir naar de band dus....
Dat kan ik mij niet meer herinnerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over leuke namen gesproken...
4 IVF-pogingen...
Wat een gedoe en ellende is dat altijd, heb het van dichtbij ook meegemaakt. Maar daarover hebben we het ook al heel lang geleden gehad...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oeps.. ben niet zo thuis in Led Zeppelin
Dat denk ik ook.... maar hebben jullie ook in dat traject gezeten??quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat van voor jouw (regelmatige) aanwezigheid hier was...
Nee, wij niet, wij hebben nooit enige 'echte' poging gedaan voor het kunnen krijgen van kinderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.... maar hebben jullie ook in dat traject gezeten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |