Is dat een felicitatie waard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga wel samenwonen in september
Yepquote:
Gefeliciteerd!quote:
The Big 5 toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
grr het systeem/internet is hier zo instabiel als ik weet niet wat... loopt steeds vast...
Ik was al aan het wachten wat AH zou gaan doen met het WK, maar het zijn dus beessies...
Je wordt oudquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben toe aan een middagdutje
Sinds ik 's avonds ook aan het werk ben heb ik het zwaar, ik ben een mietje geworden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Big 5 toch?
Dat was 3 weken geleden al te horen in Kassa, waar ze al die troep lieten testen op populariteit bij kids.
En als ik zeg kids, dan denk ik: Diaan73.
Je had het dus al kunnen weten...
Tell me about itquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
@IARL, Je hebt ouder worden en ouder worden he
Ik denk alquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chips! Ik bedoelde Dirk van den Broek natuurlijk
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronderquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijgquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Dan gaat het toch eens tijd worden dat Mr.MaJo zich eens in de SC komt voorstellen.
Tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Ik vraag ook niet hoe het mij zou staanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronder
/matige poging om Etcie naar de meet te krijgen![]()
Dat spreekt voor 'mquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijg
Mooiquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik tegenwoordig op internet te vindenOp een filmpje
Levensecht, vrij duidelijk, in beeld
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou m'n kleren bij voorkeur aan als er een camera in de buurt is
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
Niet als er camera's zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
Nee ik douche graag met kleren aanquote:2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
Neequote:3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
What's newquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik bestel 'm liever gloednieuw van Esprit zelf, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik douche nooit met klerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wet t-shirt contest! Meer aanmeldingen?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lan het ook maar niet minder is, is dat prima...
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Dit topic gaat behoorlijk hard... zijn we aan het oefenen voor een mega-snel topic een dezer dagen? Met z'n allen binnen 2 minuten een topic volstomen?
En dus maak je nog een spelvaud?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.
Ik ga het daarrom ook niet editten..
Mjah, we moeten natuurlijk een tijd neerzetten waar echt niemand meer aan kan tippenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...
Vorig jaar stonden we aan de rand van de afgrond. Maar dit jaar hebben we een grote stap vooruit gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan welke kant je aan het oplopen was
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dus maak je nog een spelvaud?
Geen ninja-edit dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....
Je had je natuurlijk uit moeten laten nodigen op die verjaardag rond een uur of 4 à 5 's middags, dan had je niet eens patatjes hoeven halen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededelingquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
I'm not a ninja, I'm a mothafuckin' brotha of tha hood...
- - - = = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = = - - -quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededeling
Nee. Het heeft niks met banken of geld te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
= = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = =
Zoiets?
Lekker patatjes! En die smiley is tof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt? Want het is best lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Soempie het volgende:
Lekker patatjes! En die smiley is tof. [ afbeelding ]
Ik eet een werkloosheidsmaal: witte bonen in tomatensaus met knakworstjes.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt?
Sorry sorry, ik zal stoppenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Jij bent lekker bezig met de dames hier.
Zo meteen post Soempie hier ook al niet meer...
Ja maar het moet 9 juli binnen zijn, dus in termijnen op tijd betalen gaat m niet meer wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je geen rente te betalen als je gewoon op tijd betaalt. Ik heb 2 jaar geleden een flink bedrag zorg-huurtoeslag moeten terugbetalen en heb ik ook gewoon in termijnen gedaan en toen heb ik geen rente betaald.
Ik heb het heel vroeg al vernomen via MSN. Gekkenwerk is hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik wil de boel wel documenterenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |