Dat dus.quote:
WAT ZEG JE MADMASTER? BEN JE OVER MAJO HEENGEGAAN?quote:
Dat klinkt heel smerigquote:
Roddels verdulleme!quote:
hehe ja. Ik ga denk even keihard van het weer genietenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:42 schreef zebaz het volgende:
[..]
Via Heathrow betekent dat toch '16 tot 24' uur?
Top 500 op Fok!...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt heel smerigMaar waarschijnlijk met de AKQ ofzo?
Please enlighten mequote:
Smerig als in pus jaquote:
Neeeeequote:
Ah ok. Etcie gaat trouwen. een moetjequote:
Wait whut?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smerig als in pus jaIemand nog goede pusverhalen?
Dat is heul geen pus!quote:
Neequote:
Welles, octopusquote:
In jouw drugs hol nieuwe huisje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga wel samenwonen in september
Is dat een felicitatie waard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeMaar ik ga wel samenwonen in september
Yepquote:
Gefeliciteerd!quote:
The Big 5 toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
grr het systeem/internet is hier zo instabiel als ik weet niet wat... loopt steeds vast...
Ik was al aan het wachten wat AH zou gaan doen met het WK, maar het zijn dus beessies...
Je wordt oudquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben toe aan een middagdutje
Sinds ik 's avonds ook aan het werk ben heb ik het zwaar, ik ben een mietje geworden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Big 5 toch?
Dat was 3 weken geleden al te horen in Kassa, waar ze al die troep lieten testen op populariteit bij kids.
En als ik zeg kids, dan denk ik: Diaan73.
Je had het dus al kunnen weten...
Tell me about itquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
@IARL, Je hebt ouder worden en ouder worden he
Ik denk alquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Chips! Ik bedoelde Dirk van den Broek natuurlijk
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronderquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijgquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Dan gaat het toch eens tijd worden dat Mr.MaJo zich eens in de SC komt voorstellen.
Tofquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Ik vraag ook niet hoe het mij zou staanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk alleen beoordelen als ik dat petje zie IRL met jou eronder
/matige poging om Etcie naar de meet te krijgen![]()
Dat spreekt voor 'mquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van, hij is al niet zo van hyves en facebook dus denk dat ik hem met geen mogelijkheid op fok krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |