Nog niet, maar heb gisteren Pulp Fiction uitgekeken dus wie weet, als ik vanavond zin hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Etcie heb je Leon nou al gezien eigenlijk?
Ik ben daar toch al vrijwillig?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef MaJo het volgende:
Leuk dat je komt cobraik zoek ook nog vrijwilligers voor 's avonds dus als je zin hebt...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet, maar heb gisteren Pulp Fiction uitgekeken dus wie weet, als ik vanavond zin heb
dat hoop ik toch wel jaquote:
Hij zat goed in elkaarquote:
Ok dan, nog eentje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat hoop ik toch wel ja
Ik steek nog een Saffie op
Ik heb besloten om dat niet te doen. Ik zou namelijk ontslag bij de KLu moeten nemen om daar een jaar te kunnen werken. Omdat er geen terugkeer garantie gegeven kan worden heb ik besloten om toch maar bij de KLu te blijven.quote:Maar hoe gaat het met je? Het laatste wat ik las was fdat je twijfelde om naar afghanistan te gaan om daar de mannen bij te staan. Hoe is dat afgelopen?
quote:
Dat was toen inderdaad al je grootste twijfelquote:Ik heb besloten om dat niet te doen. Ik zou namelijk ontslag bij de KLu moeten nemen om daar een jaar te kunnen werken. Omdat er geen terugkeer garantie gegeven kan worden heb ik besloten om toch maar bij de KLu te blijven.
Maar niet te vaak hoor. Anders gaat Etcie weer rare dingen denken.quote:
Zelden. Al 8 maanden niet meer geweest geloof ik.quote:Dat was toen inderdaad al je grootste twijfelZit je trouwens nog steeds af en toe in Leersum?
De muziek is fenomenaal, de quotes oneindig goed en het verhaal briljant. Voor mij een van de allerbeste films ooit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Hij zat goed in elkaarEn best goede humor, maar hij was *poef* ineens afgelopen
quote:The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
Ik denk dat ik 'm een paar keer moet zien om het echt te waarderenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De muziek is fenomenaal, de quotes oneindig goed en het verhaal briljant. Voor mij een van de allerbeste films ooit.
[..]
![]()
![]()
Succes en tot aan deze kant van de sloot!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar gaan we dan! Tot over 16 uur!
Succesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik verheug me nu al op onze trip naar New Orleans en Memphis eind dit jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
De Louisiana Gator Boys.![]()
[ afbeelding ]
B. B. King as Melvin Gasperone – Vocals and guitar
Jeff "Skunk" Baxter – guitar
Gary U.S. Bonds – vocals
Eric Clapton – vocals and guitar
Clarence Clemons – vocals, tenor saxophone and tambourine
Jack DeJohnette – drums
Bo Diddley – vocals and guitar
Jon Faddis – trumpet
Isaac Hayes – vocals
Dr. John – vocals and piano
Tommy "Pipes" McDonnell – vocals
Charlie Musselwhite – vocals and harmonica
Billy Preston – vocals and synthesizer
Lou Rawls – vocals
Joshua Redman – tenor saxophone
Paul Shaffer – director and vocals
Koko Taylor – vocals
Travis Tritt – vocals and guitar
Jimmie Vaughan – vocals and guitar
Grover Washington, Jr. – baritone saxophone
Willie Weeks – bass guitar
Steve Winwood – vocals and organ
Zal Joris Goedzak van 'Hello Goodbye' even tippen dat je er aan komt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de DVD thuis, dus als je bij de BBQmeet bent, kunnen we hem opzettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik 'm een paar keer moet zien om het echt te waarderen
Er is een lang-lopende discussie wat het eigenlijk zou zijn geweest, behalve een oranje lamp danquote:Wat ik tof vind is dat je niet te weten komt wat er nou in die koffer zit
OMFGquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug van de tandarts en het wordt een gouden kroon.
Wilde eigenlijk een porseleinen kroon, maar die moet 2mm dikker zijn dan een gouden en die ruimte was er niet.
De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenliggende kiezen afgeslepen om het passend te maken, maar ik zou sowieso mijn kiezen niet meer normaal op elkaar kunnen krijgen.
Dus binnenkort word ik gewoon een gepimpte mothafuckende blingbling-boy met een fake Marokkaans kut accentje.![]()
Iemand nog een idee voor een bijpassende tattoo in mijn nek of zo?
Pas maar op, PS kan op onverwachte momenten ineens weer opduiken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. PS is weg. Dan kunnen we eindelijk vrij praten over de organisatie van de ontvangst op Schiphol.
Ik las "De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenlippen afgeslepen"quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug van de tandarts en het wordt een gouden kroon.
Wilde eigenlijk een porseleinen kroon, maar die moet 2mm dikker zijn dan een gouden en die ruimte was er niet.
De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenliggende kiezen afgeslepen om het passend te maken, maar ik zou sowieso mijn kiezen niet meer normaal op elkaar kunnen krijgen.
Dus binnenkort word ik gewoon een gepimpte mothafuckende blingbling-boy met een fake Marokkaans kut accentje.![]()
Iemand nog een idee voor een bijpassende tattoo in mijn nek of zo?
Goed plan!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mooi. PS is weg. Dan kunnen we eindelijk vrij praten over de organisatie van de ontvangst op Schiphol.
Ik zal PhysicsRules inseinen vanavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef De_Hertog het volgende:
Dat lijkt me een mooie taak voor de Minister van PR.
Goede pogingquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb de DVD thuis, dus als je bij de BBQmeet bent, kunnen we hem opzetten
Ik als het op wikiquote:Er is een lang-lopende discussie wat het eigenlijk zou zijn geweest, behalve een oranje lamp danmooiste vind ik zelf dat het de ziel zou zijn van Marcellus Wallace
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "De tandarts heeft al een paar mm van mijn bovenlippen afgeslepen"
Poging tot wat?quote:
Aan het begin, in het restaurant, en in het flatje waar Jules en Vincent hem ophalenquote:Ik las het op wikiIk heb alleen en beetje gemist wanneer die koffer ineens opdook
Mag een pistool ook?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef zebaz het volgende:
[..]
Neem een geweer mee, dan kun je aan een hek staan.
Jij woont het dichtst bij ( gok ik), dus jij staat morgenochtend namens ons op Schiphol met een bosje verlepsia's en een Spongebob-ballon?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan!
[..]
Ik zal PhysicsRules inseinen vanavond
Mijn naar een meet laten komenquote:
Ohquote:Aan het begin, in het restaurant, en in het flatje waar Jules en Vincent hem ophalen
Heb jij daar een vergunning voor. Wij niet namelijkquote:
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Jij woont het dichtst bij ( gok ik), dus jij staat morgenochtend namens ons op Schiphol met een bosje verlepsia's en een Spongebob-ballon?
[ afbeelding ]
Als ik mijn gouden kroon heb, heb ik die ook niet meer nodig...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij daar een vergunning voor. Wij niet namelijk
Wat een rotsmoes...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werken
Daar komen we zo achter. PS, je leest vast nog mee, welke vlucht heb je?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope. Weet niet op welke vlucht zij zit, en ik moet gewoon werken
Ze vliegt via Heathrow, dus dat wordt een beetje een gok danquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rotsmoes...
Jij hebt de meeste contacten I(A)RL met PS gehad, woont het dichtst bij en je hebt Teletekst om te zien hoe laat de vlucht vanuit Chicago morgenochtend aankomt.
Ik zeg: Doen!!!
Als PS zegt: tot over 16 uur...dan weet jij nu ook hoe laat ze aankomt. Waarschijnlijk vliegt ze vanuit Chicago. Dan weet je toch genoeg?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rotsmoes...
Jij hebt de meeste contacten I(A)RL met PS gehad, woont het dichtst bij en je hebt Teletekst om te zien hoe laat de vlucht vanuit Chicago morgenochtend aankomt.
Ik zeg: Doen!!!
Oh had ze dat gezegd? Even gemistquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ze vliegt via Heathrow, dus dat wordt een beetje een gok dan
Ik ben over je heen gegaan...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef MaJo het volgende:
Hey wat gaat het hier snelWas even (lees een half uur
) met mijn vriendin aan het bellen.
Maarre, zijn er nou nog roddels of wat?
Wat wil je horen?quote:
Alleen over jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef MaJo het volgende:
Hey wat gaat het hier snelWas even (lees een half uur
) met mijn vriendin aan het bellen.
Maarre, zijn er nou nog roddels of wat?
Via Heathrow betekent dat toch '16 tot 24' uur?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had ze dat gezegd? Even gemist
Nou dan weet je het nog ongeveer met de "16 uur"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |