Dat is Jair ook en dat kost helemaal niets extras behalve een beetje opletwerk.quote:
Dat je met je snijbrander naar die veiling gaat en voor de ogen van het publiek dat ding begint open te branden voor de pedaaltjesquote:
Ja, als jij nou even wat geld achterover drukt bij die bank van je, voor jullie is dat toch kleingeldquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je nog ergens hulp bij nodig hebt...
Jaïr zal dan zeker de hunk van de crèche zijn!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, als jij nou even wat geld achterover drukt bij die bank van je, voor jullie is dat toch kleingeld
Dat is hij natuurlijk alquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Jaïr zal dan zeker de hunk van de crèche zijn!
quote:
Maar van sommige bands hebben ze weer weinig tot niks, zoals Red Hot Chili Peppers, Beatles en Metallicaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken Spotify echt al heel lang en ze hebben echt veel dus je moet het wel kunnen vinden denk ik
Tsja dat heb vaker met die obscure bandjes....quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar van sommige bands hebben ze weer weinig tot niks, zoals Red Hot Chili Peppers, Beatles en Metallica
Moeten ze zelf weten, dan betaal ik gewoon helemaal niet voor hun muziekquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Komt omdat die platenmaatschapijen of artiesten niet willen meewerkenDat geldt tenmisnte bij The Beatles, en Metallica was ook zo anti Napster, dus zou me niet verbazen als ze ook niet aan Spotify willen meewerken.
Je hoort alleen John Goodman niet zo goed.quote:
At your service, live in 1996.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Sweet Home Chicago is een van mijn favorietenzit een schitterend basloopje in en een heerlijke bridge
Je mist idd veel van Mighty Mack.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hoort alleen John Goodman niet zo goed.
Wel leuk dat James er staat ipv John
Dit blijft zeker de beste versie.quote:
Hobby!?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Rare hobby's heb je C4....
Cobra attack helicopter
Helicopters aanvallen....quote:
Helaas wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Er blijven zo langzamerhand wel steeds minder castleden over van die film....
Dat is wel bij meer films zo maar bij deze merk je het zo omdat het allemaal ook bekende muzikanten zijn.quote:
Die Oerlewapper heeft nog niet genoeg centjes?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
FTD heeft de rechtszaak tegen Eyeworks verloren
Dat was inderdaad wel een pluspunt aan die film!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
Blues Brothers 2000 kan qua verhaal zeker niet tegen de eerste film op, maar wat een scala aan gigantisch goede muzikanten hebben ze voor die film bij elkaar gehaald!
Blijkbaar niet. Maar het ergste is, vind ik, dat het blijkbaar verboden gaat worden om over bestanden te praten die je kunt downloaden. Iets met internet en vrijheid enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Oerlewapper heeft nog niet genoeg centjes?
Dit gaat echt de verkeerde kant op zo.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar het ergste is, vind ik, dat het blijkbaar verboden gaat worden om over bestanden te praten die je kunt downloaden. Iets met internet en vrijheid enzo.
quote:
Maar dat hadden ze in de eerste film ook alquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
Blues Brothers 2000 kan qua verhaal zeker niet tegen de eerste film op, maar wat een scala aan gigantisch goede muzikanten hebben ze voor die film bij elkaar gehaald!
Goede muzikanten? Zeker wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat hadden ze in de eerste film ook al
Inderdaad. Net heeeeerlijk in het zonnetje buiten gegeten, maar nu weer binnenzittenquote:
Inderdaad! En die OPquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zocht net op Jazz by Duurstede en fok en toen kwam ik uit bij het volgende topic: AKQ SC #422: Get fresh at the weekend - Showing out... Echt grappig om te zien wat we allemaal schreven 2 jaar geleden
Geweldig hequote:
Tuurlijk ga ik een saffie met je doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig he
EnneCobra, saffie doen? Kom je trouwens zaterdag weer langs?
Zou me niets verbazen als het Finnen waren.quote:Een man van 19 is neergestoken nadat hij een opmerking had gemaakt over het rijgedrag van twee passerende scooters op een fietspad in Lelystad.
Hij werd na de opmerking geslagen en gestoken. De man ligt in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. De politie van Lelystad is nog op zoek naar de scooterrijders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |