Dat is zo'n type vrouwtje dat ook uitstapt in een Safaripark om de leeuwen te aaien.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
Dit soort mensen moeten eigenlijk gewoon een spuitje krijgen en uit hun lijden / miserabele leven verlost worden:
[..]
Of METEEN rechtsaf slaat wanneer de TomTom het zegt, of het nou kan of nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is zo'n type vrouwtje dat ook uitstapt in een Safaripark om de leeuwen te aaien.....
Ga met de muis naar de linkerbovenhoek ......quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of METEEN rechtsaf slaat wanneer de TomTom het zegt, of het nou kan of niet
Die Amerkanen blijven fouten door hun eigen domheid maar afschuiven op bedrijven. En hun rechtssysteem werkt daar nog aan mee ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
Dit soort mensen moeten eigenlijk gewoon een spuitje krijgen en uit hun lijden / miserabele leven verlost worden:
[..]
De claimcultuur....echt een verrijking voor de Westerse beschaving.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die Amerkanen blijven fouten door hun eigen domheid maar afschuiven op bedrijven. En hun rechtssysteem werkt daar nog aan mee ook.
Heb je een paar leuke voorbeelden van die claims?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Sterker nog, mijn schoonzus in de USA heeft bij het advocatenkantoor gewerkt dat de zaken voor McDonalds in de USA afhandeld. Wat je dan allemaal aan claims te horen krijgt.
De meeste worden administratief afgedaan en dus meteen gehonoreerd, anders komen ze in de USA rechtbanken te kort en is McDonald meer geld kwijt aan rechtzaken dan aan de claims zelf...
Bij mij binnen een week.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Hoe lang duurt het voor een Paypal afschrijving zichtbaar is op m'n bankrekening
Bij mij binnen twee dagen geloof ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor eisen krijgen ze dan zoal
Hoe lang duurt het voor een Paypal afschrijving zichtbaar is op m'n bankrekening
Bij mij ook zoiets.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mij binnen twee dagen geloof ik.
Poeh, het is al weer een tijdje geleden dat ik die gehoord heb, maar het varieert van op kleding geknoeide ketchup die dan te dun zou zijn geweest tot magnetrons t.b.v. het opwarmen voor het opwarmen van babyvoeding die straling zouden afgeven en meer van dat soort onzin...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een paar leuke voorbeelden van die claims?
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij mij binnen twee dagen geloof ik.
Dan zie ik het vanzelf verschijenquote:
Alvast succes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen op pad naar de tandarts voor een marteling van anderhalf uur...![]()
Maar straks wel verlost van een irritante kies en in ruil daarvoor een keurig wit kroontje...
Sterkte! MP3speler opzetten en focussen op de muziek helpt bij mij altijd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen op pad naar de tandarts voor een marteling van anderhalf uur...![]()
Maar straks wel verlost van een irritante kies en in ruil daarvoor een keurig wit kroontje...
Dit is de reden waarom:quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik een match tegen deze man altijd zou weigeren....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom:
[ afbeelding ]
Ik denk dat zijn tegenstanders ook zo in de ring staan te lachen..... daarom wint hij meestal...quote:
Dan moet jij maar de ring instappen verkleed als Bassie. Eens kijken of je dan kan winnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn tegenstanders ook zo in de ring staan te lachen..... daarom wint hij meestal...
Geen speld of pincet in de buurt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik heb gisteren een splinter in mijn hand opgelopen, dus ik week nu in wat sodawater. Voel me er wel een beetje stom bij zitten zo
Of betalingsregeling treffen. Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, ik heb net even een potje zitten janken omdat ik 900 euro moet terugbetalen aan de belasting!!![]()
Had al gerekend op 500 omdat ik vorig jaar toch teveel had verdiend, maar er komt nu ook nog premie volksverzekeringen overheen![]()
Mijn hele vermogen is niet eens 900 euroen het moet voor 9 juli binnen zijn.... dus dat wordt weer lenen van t vriendje, en daar baal ik zo godsgruwelijk van
Fijn dat het kan, maar ik voel me echt een dikke kneus dan.
Bah
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet jij maar de ring instappen verkleed als Bassie. Eens kijken of je dan kan winnen.
soms zitten ze daar te diep voor.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn tegenstanders ook zo in de ring staan te lachen..... daarom wint hij meestal...
Neequote:
Ik heb een stofzuigrobot en als ik in de file sta is dat soms naast Schiphol. Dus zo ver zaten ze er niet vanafquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ohjee, overoptimisten aan het werk
Dit valt onder het kopje: "Binnen 10 jaar vliegt iedereen naar zijn werk en doen robots het huishouden":
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-vaccin-kanker.html
En dan rijdt iedereen ook in auto's gemaakt van koolstofvezelquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ohjee, overoptimisten aan het werk
Dit valt onder het kopje: "Binnen 10 jaar vliegt iedereen naar zijn werk en doen robots het huishouden":
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-vaccin-kanker.html
Eeeeeen..onderzoek naar de "gaydar"
http://www.nu.nl/wetensch(...)de-zintuig-----.html
Of jij geeft mij gewoon jouw 500quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Aangezien ik 500 euro terug ga krijgen (hopelijk) is het misschien handig om dat direct naar mij over te maken. Krijg je misschien korting omdat we de BD zo een hoop administratieve lasten uit handen nemen ...
Maar serieus: zwaar klote natuurlijk... je krijgt niet rond deze tijd toevallig iets van vakantiegeld uitgekeerd ofzo toevallig ?
Ik ga nu uitzoeken of dat kan, het leek er niet op namelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of betalingsregeling treffen. Dat kan ook
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Red, Spotify heeft in elk geval een hoop Hans Zimmer
Wehehequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb een stofzuigrobot en als ik in de file sta is dat soms naast Schiphol. Dus zo ver zaten ze er niet vanaf
Precies jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd dat ik Chriet Titulaer maar eens aan ga klagen. Volgens hem zouden we in 2000 al vliegend met de auto naar het werk gaan en in een computer gestuurd huis wonen.
Voeg bij de aanklacht dan ook dat zijn neefje Boris "Kip met cola light" is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd dat ik Chriet Titulaer maar eens aan ga klagen. Volgens hem zouden we in 2000 al vliegend met de auto naar het werk gaan en in een computer gestuurd huis wonen.
Had het gisteren gezien, mijn vader heeft als kind ooit in die auto gezeten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk wagentje?
http://www.telegraaf.nl/a(...)eveild__.html?p=27,2
Ik denk dat dat nog niet eens zo gek is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan rijdt iedereen ook in auto's gemaakt van koolstofvezel
http://www.autoweek.nl/au(...)zo-gewoon-als-metaal
Als je nog ergens hulp bij nodig hebt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Of jij geeft mij gewoon jouw 500![]()
Ik krijg helaas geen vakantiegeld... het hele eieren eten is namelijk dat ik freelance werk. Ik dacht vorig jaar net onder de betaalgrens te blijven, maar kwam er dus bovenuit en had eigenlijk mn eigen premies in moeten houden dus. Niet gedaan en nu komt het in één klap
skelter voor Jair!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had het gisteren gezien, mijn vader heeft als kind ooit in die auto gezeten!In Amerika, waar mijn vader vandaan komt
Overigens heeft deze auto een beperking die ze er niet bij hebben gezet: door alle "franje" en met name dat loodzware kogelwerende schild kun je er maximaal 40 kilo "bestuurder" inzetten
Ik ken Spotify echt al heel lang en ze hebben echt veel dus je moet het wel kunnen vinden denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooi, ik zal vanavond eens gaan kijken, dank je wel
Kijk, dat bedoel ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ik kan een betalingsregeling aanvragen. Dan hoeft het niet binnen een maand, maar binnen 4 maanden overgemaakt
Nog steeds kut, maar wel ietsje minder nekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |