Ik zal zo even voor je zoeken, ben nu Pulp Fiction aan het afkijkenquote:
Ik zou toch geen alcohol nuttigen als dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als de AA staakt mag je toch weer wel drinken?
Aangezien ik 500 euro terug ga krijgen (hopelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, ik heb net even een potje zitten janken omdat ik 900 euro moet terugbetalen aan de belasting!!![]()
Had al gerekend op 500 omdat ik vorig jaar toch teveel had verdiend, maar er komt nu ook nog premie volksverzekeringen overheen![]()
Mijn hele vermogen is niet eens 900 euroen het moet voor 9 juli binnen zijn.... dus dat wordt weer lenen van t vriendje, en daar baal ik zo godsgruwelijk van
Fijn dat het kan, maar ik voel me echt een dikke kneus dan.
Bah
miscalculatiequote:
Toch maar wel?quote:
Meteen verplicht stellen voor de vrouwlijke supporters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookGeen idee of ze al gemaakt worden maar hier valt goud geld mee te verdien
Ik hoop dat het positief is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
seriously, als je denkt dat het leven niet gekker kan worden
Thunderstorm rules.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh jojo. het weer hier is echt van den gekke...
Aan alle kanten. Te veel en te moe om nu te vertellen, maar de combinatie van het weer en mensen die totaal weird raken. En drie jongens hebben de afgelopen 24 uur wat met me geprobeerd, zo op het laatste nippertje, like wtf... Ééntje was echt creepy, twee gewoon obnoxious....quote:
Was ik zo ver van huis gister.....quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aan alle kanten. Te veel en te moe om nu te vertellen, maar de combinatie van het weer en mensen die totaal weird raken. En drie jongens hebben de afgelopen 24 uur wat met me geprobeerd, zo op het laatste nippertje, like wtf... Ééntje was echt creepy, twee gewoon obnoxious....
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ik zo ver van huis gister.....
PS heeft denk ik gelijk haar vlucht gecanceld.....quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS heeft denk ik gelijk haar vlucht gecanceld.....
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ik zo ver van huis gister.....
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS heeft denk ik gelijk haar vlucht gecanceld.....
Ik ook niet want anders moet ik weer zo ver reizen om een nieuwe poging te wagen.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet want anders moet ik weer zo ver reizen om een nieuwe poging te wagen.
giechelquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet want anders moet ik weer zo ver reizen om een nieuwe poging te wagen.
* meehuilt! Ik moet 6 meijers ophoesten! Door asociale omstandigheden ontslagen en dan als dank zegt de Belastingdienst: Bend Over!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, ik heb net even een potje zitten janken omdat ik 900 euro moet terugbetalen aan de belasting!!![]()
Had al gerekend op 500 omdat ik vorig jaar toch teveel had verdiend, maar er komt nu ook nog premie volksverzekeringen overheen![]()
Mijn hele vermogen is niet eens 900 euroen het moet voor 9 juli binnen zijn.... dus dat wordt weer lenen van t vriendje, en daar baal ik zo godsgruwelijk van
Fijn dat het kan, maar ik voel me echt een dikke kneus dan.
Bah
Dan zou ik ook een potje gaan janken jaquote:
Jepquote:
Maar daar zitten geen gadgets in....quote:
quote:A woman who was run over while following Google Maps' directions is suing the search engine for causing the accident.
Google Maps' told Lauren Rosenberg it was safe to walk along a very busy highway with no pedestrian walkway. She did this even if her common sense gland was probably not functioning very well. She was hit by a car. Now she's suing Google for damages.
The walking directions from 96 Daly Ave to 1710 Prospector Ave in Park City, Utah told Rosenberg to walk just over one half of a mile along Deer Valley Drive, also known as Highway 224. The highway did not have sidewalks or any other pedestrian-friendly amenities, and Rosenberg was struck by a car driven by a man named Patrick Harwood. She is suing Harwood too, but the Google side of the case is more interesting.
Her lawyers claim that Google is liable because it did not warn her that the route would not offer a safe place for a pedestrian to walk. The Google Maps website says that you have to be barking to walk down that route but Rosenberg says she used Google Maps on her BlackBerry, which did not show that warning, so she’s suing for more than $100,000.
je hebt tegenwoordig meebewegende koplampen, ingebouwde tomtoms, massagestoelen, cruise control, inschuifbare trekhaken, automatische rruitenwissers en dan heb ik het nog niet eens over motorische dingen. Wat nou geen gadgetsquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar zitten geen gadgets in....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |