1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik hou m'n kleren bij voorkeur aan als er een camera in de buurt is
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
Niet als er camera's zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1) Bij voorkeur houdt in dat uitzonderingen mogelijk zijn
Nee ik douche graag met kleren aanquote:2) Als er geen camera in de buurt is, doe je dan bij voorkeur je kleren uit?
Neequote:3) Kom je nou naar de meet? Ik beloof dat er een camera in de buurt is, welke we niet zullen gebruiken, en dat je je kleren aan mag moet houden
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
What's newquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik bestel 'm liever gloednieuw van Esprit zelf, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What's new
Giel Beelen heeft deze in de aanbieding, ongedragen (goedkoop) of gedragen (duurder)...
Ik douche nooit met klerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wet t-shirt contest! Meer aanmeldingen?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lan het ook maar niet minder is, is dat prima...
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Dit topic gaat behoorlijk hard... zijn we aan het oefenen voor een mega-snel topic een dezer dagen? Met z'n allen binnen 2 minuten een topic volstomen?
En dus maak je nog een spelvaud?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Zie je, ik reageer op Etcetera en ik type automatisch 'lan' i.p.v. 'lang'.
Ik ga het daarrom ook niet editten..
Mjah, we moeten natuurlijk een tijd neerzetten waar echt niemand meer aan kan tippenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
Record staat op 4.05 minuten (ESF afgelopen week), dus dat zou een enorme verbetering zijn...
Vorig jaar stonden we aan de rand van de afgrond. Maar dit jaar hebben we een grote stap vooruit gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ligt eraan welke kant je aan het oplopen was
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dus maak je nog een spelvaud?
Geen ninja-edit dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik wel ge-edit, maar kennelijk dus niet snel genoeg....
Je had je natuurlijk uit moeten laten nodigen op die verjaardag rond een uur of 4 à 5 's middags, dan had je niet eens patatjes hoeven halen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededelingquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
I'm not a ninja, I'm a mothafuckin' brotha of tha hood...
- - - = = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = = - - -quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een foto kan maken van mijn werkplek. Direct boven mijn hoofd hangt namelijk een belangrijke mededeling
Nee. Het heeft niks met banken of geld te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
= = = AL IS EEN OVERSCHRIJVING NOG ZO SNEL, JE SALDO ACHTERHAALT HEM WEL = = =
Zoiets?
Lekker patatjes! En die smiley is tof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
wij gaan vanavond lekker patatjes eten!!![]()
Hoef ik niet te koken, haasten en kan ik rustig naar de verjaardag gaan!!
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt? Want het is best lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef Soempie het volgende:
Lekker patatjes! En die smiley is tof. [ afbeelding ]
Ik eet een werkloosheidsmaal: witte bonen in tomatensaus met knakworstjes.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon omdat dat is wat je in huis hebt?
Sorry sorry, ik zal stoppenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Jij bent lekker bezig met de dames hier.
Zo meteen post Soempie hier ook al niet meer...
Ja maar het moet 9 juli binnen zijn, dus in termijnen op tijd betalen gaat m niet meer wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je geen rente te betalen als je gewoon op tijd betaalt. Ik heb 2 jaar geleden een flink bedrag zorg-huurtoeslag moeten terugbetalen en heb ik ook gewoon in termijnen gedaan en toen heb ik geen rente betaald.
Ik heb het heel vroeg al vernomen via MSN. Gekkenwerk is hetquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ik wil de boel wel documenterenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef zebaz het volgende:
[..]
Sounds familiar to me. It's almost an exact copy of the story I've been through.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
En Joran is ook weer bezig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)aanse-moordzaak.html
Ik vind het nogal een saai petje, had bij jou wat meer kleur verwachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al
Hmm ik wil een nieuw petje (ja zomer komt er weer aan he) en zag deze. Meningen?
[ afbeelding ]
Hi Nat, how's life down below?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef Natalee_Holloway het volgende:
[..]
Sounds familiar to me. It's almost an exact copy of the story I've been through.
Will Peter R. De Vries pick up this case? Love to see my mother at his show on TV again.
Maar ze is al zo'n kleurrijke persoonlijkheid. Een kleurige pet kan gewoon teveel zijn danquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een saai petje, had bij jou wat meer kleur verwacht
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
2 Samenwerkende collega's lijken samen behoorlijk op de Bad Boyz van X-Factor.
Op verzoek van hen zelf ga ik zo even een ringtone voor ze in elkaar sleutelen, incl. Bad Boyz tune en de nodige dreunen en klappen...
Nee, dat zijn ze dus juist niet, het zijn allebei 30'ers.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
moest even opzoeken wie het waren.
Jonge collega's heb je
Eerstens: Het is Jeanine Hennis-Plasschaertquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat scheelde trouwens niet veel.
Het ging om mijn voorlaatste kies en ze konden er niet goed bij, waardoor ze flink aan m'n onderlip hebben gehangen en mijn onderlip er nu dus uitziet als die gebotoxte dingen van Jeanine Hennin-Plassert.
[ afbeelding ]
Misschien neem ik nu ook maar meteen een lip-piercing...
Bad Boyz? Wat een naam voor een groep sufferds die niet eens een winkeldiefstal kan plegen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
2 Samenwerkende collega's lijken samen behoorlijk op de Bad Boyz van X-Factor.
Op verzoek van hen zelf ga ik zo even een ringtone voor ze in elkaar sleutelen, incl. Bad Boyz tune en de nodige dreunen en klappen...
Die 16 uur is sowieso discutabel sinds ik hier nu alweer rondhang in de SC. Groetjes vanaf O'hare!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had ze dat gezegd? Even gemist
Nou dan weet je het nog ongeveer met de "16 uur"
Koop al die zooi nou ná dat je bent gaan samenwonen, dat scheelt weer verhuizen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef MaJo het volgende:
Yep ik ga samenwonen LB
Was net bij de albert heijn en ik kan het gewoon niet laten om steeds dingetjes te kopenhet is maar de vraag wat hij ervan vindt
zag net een leuke koeltas liggen, groen met bloemetjes en wit slabestek met bloemetjes
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat dus
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas maar op, PS kan op onverwachte momenten ineens weer opduiken...
Geen overstap, ben hier begonnen, was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zitquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
O'Hare is saaaaaaai
Ben er een paar keer geweest en heb een keer moeten overnachten. Hoe lang is je overstap?
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
daar stond zeker iets belangrijks wat niet moest "blijven" ?
Mjah, niks aan te doen dus. Dan maar online jezelf vermakenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen overstap, ben hier begonnen, was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zit
10:50 kan ik echt niet, ik moet gewoon werken morgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer haha
Ja dacht ik alquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Geen overstap, ben hier begonnen,
Been there, done thatquote:was er gewoon veels te vroeg. kwam doordat we de vroege trein hadden, met een trein later had ik het niet gehaald. Ikvlieg over iets meer dan drie uur... Idd best saai hier. vervelende i dat ik zware handbagage heb maar die ten alle tijde bij moet dragen.... Dus ik wil zo even tax free shoppen en koffie halen en dan moet alles weer mee, terwijl mijn gate echt in het uiterste puntje van de terminal zit
Staan je ouders er niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee een bericht wat ik dacht dat ivm internet gedoe niet was doorgekomen en dus dubbelop. Kom trouwens om 10:50 aan vanuit LHR Red, dus geen smoesjes meer haha
mn mamaquote:
Moet ik mijn maatje Dave nog vragen of hij een plekkie in de bus heeft? Voor de zekerheid?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn mama
en tussenstop in die 16 uur zonder mij haha
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn mama
en tussenstop in die 16 uur zonder mij haha
Wat maakt dat uit bij zo'n botox muts, je weet toch wie ik bedoel...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerstens: Het is Jeanine Hennis-Plasschaert
Toen ik dat hoorde vandaag dacht ik eerst 'dat is wel een hele simpele en voordehandliggende grap'quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
En Joran is ook weer bezig.
http://www.nu.nl/binnenla(...)aanse-moordzaak.html
Joran van der Sloot, die gaat pas slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen ik dat hoorde vandaag dacht ik eerst 'dat is wel een hele simpele en voordehandliggende grap'
Zet ik de tv aan, is het op het journaal![]()
Wat een mafkees die Joran...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Joran van der Sloot, die gaat pas slapen
Als hij alle sporen heeft gewist...
Gaat lastig wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Joran van der Sloot, die gaat pas slapen
Als hij alle sporen heeft gewist...
Ziet er idd goed uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:33 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Ik zie dat er geen nachtploeg is geweest - PS is dus goed op weg
Ik offer mezelf niet opquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ziet er idd goed uit
Wat ik wel een beetje kwalijk vind is dat de nachtploeg het hier steeds vaker laat afweten. Wil je een goede SC hebben dan zal er 's nachts ook doorgepost moeten worden.![]()
Goedemorgen
Ehm... als je een dergelijke actie wilt uitvoeren, zit er dan niet een aantal ribben in de weg?quote:Kooivechter rukt hart trainingspartner eruit
Kooivechter Jarod Wyatt (26).
MIAMI - Een Amerikaanse kooiworstelaar heeft een man gedood omdat die volgens hem door de duivel was bezeten. De worstelaar rukte het hart van zijn trainingspartner eruit toen die op dat moment nog in leven was.
Kooivechter Jarod Wyatt (26) was ervan overtuigd dat het slachtoffer, Taylor Powell, door de duivel was bezeten. Hij sneed daarop de tong van Powell af en bleef op zijn gezicht slaan tot het niet meer herkenbaar was.
Ook sneed hij de borstkas van zijn slachtoffer open en rukte het hart eruit. Volgens de lijkschouwer in California was de man op dat moment nog in leven.
Wyatt verklaarde aan de politie dat hij onder invloed van paddestoelen was toen hij zijn trainingspartner vermoordde.
En als je je al zorgen maakt of je in een vliegtuigstoel past, doe dan inderdaad maar geen bikini aanquote:LONDEN - Vrouwen zijn minder blij om met vakantie te gaan. Ze raken gestresst omdat ze uit de kleren moeten. Een deel wil zelfs helemaal niet naar het strand.
Bijna 75 procent van de 3.300 ondervraagde Britse vrouwen vindt het vervelend om in een bikini op het strand te moeten verschijnen, vier op de tien wil zelfs geen voet op een strand zetten.
Vakantie zorgt voor heel wat stress. Zo is 21 procent bang dat ze niet in de smalle stoelen van het vliegtuig zullen passen. 73 procent van de vrouwen zegt dat het dragen van zwemkleding de meest vervelende zomeractiviteit is. 62 procent haat het om andere nietsverhullende kledij te moeten dragen wanneer de zon zich laat zien.
Professor Jacquie Lavin: "De meeste vrouwen maken zich wel eens zorgen over hun lichaam, zich moeten uitkleden op een druk strand boezemt het meeste angst in. Psychologisch gezien is de zomer echter een goede tijd om af te vallen. Door het warme weer voelen velen zich optimistisch en opgewekt. Die enkele extra kilo's kwijtspelen voor je op vakantie vertrekt, is trouwens geweldig voor je zelfvertrouwen."
Oh, vanaf augustus kunnen we al beginnen met opruimenquote:BP bereidt overkapping olielek voor
Update: dinsdag 1 jun 2010, 07:23
BP treft op de bodem van de Golf van Mexico voorbereidingen om een kap over de lekkende oliebron te plaatsen. Daar kan een deel van de in zee stromende olie mee worden opgevangen en naar de oppervlakte worden gebracht. De kap wordt op z'n vroegst morgen gepaatst.
De olie zal nog zeker tot augustus in zee blijven stromen. Pas dan blijkt of het plan om twee nieuwe afvoerkanalen naar de bron te boren resultaat heeft opgeleverd.
De hoogste openbare aanklager van de VS bezoekt vandaag Louisiana. Hij kijkt of BP of anderen aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de ramp.
Voorlopig zit er nog geen schot in de zaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, vanaf augustus kunnen we al beginnen met opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |