Gaat lekker de laatste tijd met je hoofdpijn...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik ga er niet vanuit dat ik hier aan de slag kan hoor, krantenbedrijven kampen allemaal met dalende verkoop. Volgens mij moet er eerst iemand uit voor er iemand kan worden aangenomen.
Ik ga na de lunch naar huisBarstende hoofdpijn, zelfs als ik stilzit, dan ben ik liever thuis dan hier. Vooral in de wetenschap dat ik nog een uur in de bus moet zitten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
30 mei, verdwijning Nathalee Holloway
30 mei, 21 jarige Peruaanse wordt vermoord
Overeenkomst: Joran van der Sloot
Ja, het ging ook over Joranquote:
Dat begrijp ik...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Tweet van Dolf Jansen:
Het gerucht gaat dat Joran zelfmoord heeft gepleegd.
Maar hij ontkent er ook maar iets mee te maken te hebben.
Omdat het hier ook mooi weer is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thuis en helemaal in de war
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik...
Tweet van Dolf Jansen:
Het gerucht gaat dat Joran zelfmoord heeft gepleegd.
Maar hij ontkent er ook maar iets mee te maken te hebben.
Welkom thuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn naam was gigantisch populair eind 19e eeuw; tegen de 1000 per jaaren daalde drastisch na de tweede wereldoorlog tot gemiddeld 75 (wat me nog meevalt eigenlijk, ik ken niemand met mijn naam verder)
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
BREAKING NEWS - Joran gevonden in de bergen van Peru:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meer
Maar wel veel "blacks"quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, tegenwoordig zijn er niet veel "lady's" meer
Of Lady Die...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voerde Lady in en er kwamen er in totaal 27 uitgerold
Zeker naar aanleiding van de film Lady & de vagebond
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
BREAKING NEWS - Joran gevonden in de bergen van Peru:
[ afbeelding ]
Ik denk dat er op Lennon een ander stigma rust dan op Shakira, Priscilla, Kelly, Shaneequa en meer van dat soort namen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, arm kind. Maar ja, het is ook wel erg persoonlijk. Ik denk dat heel veel mensen de naam Lennon ook niet mooi vinden en zeggen... arm kind.
Dat zou kunnen, maar er zijn er ook genoeg die daar helemaal niets mee hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat er op Lennon een ander stigma rust dan op Shakira, Priscilla, Kelly, Shaneequa en meer van dat soort namen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er zijn er ook genoeg die daar helemaal niets mee hebben.
Ow in onze buurt woont een Shania... ook zo'n geweldige naam. Haar broer heet Michael.
Ach, soms passen bepaalde namen ook bij bepaalde personen... hoort het erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik ben het met Nem eensIk zou mijn kind ook geen Lennon noemen maar vind het wel een leuke naam, in tegenstelling tot die vreselijke hippe amerikaanse namen. Ik had vroeger ook een Leroy in de klas, brrrrr...
Shania en MIchael is ook wel echt sneu
Hoe gaan jouw zoon en dochter dan heten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik ben het met Nem eensIk zou mijn kind ook geen Lennon noemen maar vind het wel een leuke naam, in tegenstelling tot die vreselijke hippe amerikaanse namen. Ik had vroeger ook een Leroy in de klas, brrrrr...
Shania en MIchael is ook wel echt sneu
9 Maanden zijn voorbij voordat je het weet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
@ MM: ik heb voor een jongetje wel 2 leuke namen in gedachten waar het vriendje het ook wel mee eens kan zijn, maar voor een meisje vind ik echt veeeeeel te moeilijkDat stel ik denk ik zo lang mogelijk uit
Inderdaad al eens gemeld, Vienna voor een meisje en Kashmir voor een jongen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
MM welke namen hadden jullie? Of wil je dat liever niet vertellen?
Volgens mij heb je de jongensnaam al een keer verteld.... toch?
Ja, inderdaad... erg leuke/mooie namen!! Kashmir naar de band dus....quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad al eens gemeld, Vienna voor een meisje en Kashmir voor een jongen.
Beide ook muziek gerelateerd...
Over leuke namen gesproken...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
We kregen vandaag trouwens een geboortekaartje van een vriendinnetje van vroeger die na 4 IVF-pogingen eindelijk zwanger is geworden... afgelopen zaterdag is ze bevallen van een gezonde dochter Britt Amber. Ik vind het zo leuk voor ze
Nee, naar de Led Zeppelin-song...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... erg leuke/mooie namen!! Kashmir naar de band dus....
Dat kan ik mij niet meer herinnerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over leuke namen gesproken...
4 IVF-pogingen...
Wat een gedoe en ellende is dat altijd, heb het van dichtbij ook meegemaakt. Maar daarover hebben we het ook al heel lang geleden gehad...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oeps.. ben niet zo thuis in Led Zeppelin
Dat denk ik ook.... maar hebben jullie ook in dat traject gezeten??quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat van voor jouw (regelmatige) aanwezigheid hier was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |