Nog zo iemand met smaakquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hallo Ripper, jij hebt duidelijk Trespassing van Geck-O & Thera nog niet gehoord. Dat is veruit de meest lompe rauwe hardstyle-track die ik ooit gehoord heb![]()
![]()
![]()
Maar er dan nog wel vrolijk naar linken op z'n facebook en twitter?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Koepert het volgende:
Terugkomend op t vorige.. K denk dat er idd ook gewoon copyright zit op "Zatox", zn lettertype, de combinatie, variaties die er teveel op lijken, zulk soort dingen.. Niet gezegd alle maatregelen, maar hij zal zich vast ingedekt hebben tegen (met alle respect Boy_Snakeye ) zulke kopieen..
Ik herriner me een foto met Zany-shirt met Zany ernaast dus die iig niet lijkt me...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Maar er dan nog wel vrolijk naar linken op z'n facebook en twitter?
Edit -
Trouwens vraagje aan Snakeye. Deden andere dj's hier wel moeilijk over?
Jay!! Moeten we nog wat speciaals doen...?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Hela Hola, iedereen gefeliciteerd met #150
Nou ja, Qreative Design zit dus achter zijn site. En blijkbaar handelen ze ook wat communicatiedingen af. Ook op twitter en facebook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Koepert het volgende:
Terugkomend op t vorige.. K denk dat er idd ook gewoon copyright zit op "Zatox", zn lettertype, de combinatie, variaties die er teveel op lijken, zulk soort dingen.. Niet gezegd alle maatregelen, maar hij zal zich vast ingedekt hebben tegen (met alle respect Boy_Snakeye ) zulke kopieen..
Heb natuurlijk geen namen erin staan. Wil alleen even duidelijk maken wat er gaande is.....quote:22:43) QD.: neuh denk vraag ***** even om je adreszatox vroeg mij om t verder op te lossen
(22:44) Boy: aha ok... en wat valt er dan op te lossen?
(22:44) QD.: ow nja geloof dat je de shirts ook verkoopt of niet ?
(22:44) Boy: klopt maar het zijn er gewoon een paar, niet tientallen ofzo
(22:45) QD.: mja dat mag dus niet met 't zatox shirt![]()
(22:46) Boy: waar zit copyright op?
22:46) Boy: Logo is niet officieel
(22:46) QD.: de naam zatox
22:46) Boy: dat meen je?
(22:46) QD.: ja serieus ;p
(22:46) Boy: nou ja, ik heb er al een paar verkocht...dus die zijn de deur al uit. Gaan er een paar naar italie en het zullen er niet meer worden. Heb geen officiele bv ofzo... dus tja...
(22:46) QD.: ik had ook zatox shirts in m'n shopje staan (hardstyleshirts.nl), maar ook weg moeten halen sinds ie bij ipnotika weg is mja daar valt weinig aan te doen
(22:47) Boy: toch raar. Zany, Dozer , tatanka en TBY heb nog nooit gehoord....
(22:47) QD.: mja die zijn er blijkbaar wat relaxter in
(22:48) Boy: komt zeker omdat Dov erachter zit zekerof heb ik het dan mis?
(22:48) QD.: nee, gewoon hij zelf
(22:48) QD.: er komt nog officiele zatox merchandise
(22:48) Boy: wie heeft dan die foto van mijn facebook gepromoot?
(22:48) QD.: maar hij is er nog niet over uit welke shop enz, daarom wil ie niet dat er ergens anders wel shirts verkocht worden met zijn naam er op enz
mja t shirt vind ie wel coolhij wil alleen niet dat ie verkocht word
Een beetje vreemd blijft het wel idd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Maar er dan nog wel vrolijk naar linken op z'n facebook en twitter?
Edit -
Trouwens vraagje aan Snakeye. Deden andere dj's hier wel moeilijk over?
Klopt. heb zelfs zijn officiële logo gebruikt. Dozer heeft mij zelfs persoonlijk gevraagd.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik herriner me een foto met Zany-shirt met Zany ernaast dus die iig niet lijkt me...
Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat Zany,Dozer etc niet wisten dat je het shirt ook ging verkopen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klopt. heb zelfs zijn officiële logo gebruikt. Dozer heeft mij zelfs persoonlijk gevraagd.....
Wat Bartman zegt dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef InGebruik het volgende:
Aan de andere kant is het ook wel weer te begrijpen als je ziet dat vlak voordat je zelf met merchandise komt iemand en nog leuker shirt 'op de markt gooit'.
150 topic....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het enige verschil wat ik kan bedenken is dat Zany,Dozer etc niet wisten dat je het shirt ook ging verkopen...
Maar ik blijf erbij dat ik het een hoop gezeur vind om een paar tientjes inkomsten![]()
Ow ja en gefeliciteerd met 150
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die iets van DefQon.1 opbouw willen zien
http://img710.imageshack.us/img710/3576/defqon001.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/70/defqon002.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet al te veel te zien...-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Redelijk nummertje, maar niet speciaal ofzo. Misschien moet ik hem nog een paar keer horen om hem echt te gaan waarderen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik doe hem hier gewoon nog een keer, omdat hij anders in de vergetelheid van het vorige topic verloren gaat.
Hoppaaaa, meteen al dikke knallersquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow![]()
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw![]()
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers![]()
De mensen van QD en Zatox kennen elkaar goed. Oa omdat 1 van hun op ipnotika gereleased heeft. En omdat het om iets nederlands gaat en Zatox volgens mij ook geen ster in het engels is, zal hij degene die je gesproken hebt wel gevraagd hebben om het voor hem af te handelen. Opzich ben ik er niet heel verbaast over dat hij er problemen mee hebt dat je ze verkoopt, zeker als er een merchandise shop aan komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja, Qreative Design zit dus achter zijn site. En blijkbaar handelen ze ook wat communicatiedingen af. Ook op twitter en facebook.
Nou heb ik net ook iemand gesproken van Qreative Design. Ik wil wel alle dingen verteld hebben. Dus hierbij nog wat dingen die gezegd zijn:
[..]
Heb natuurlijk geen namen erin staan. Wil alleen even duidelijk maken wat er gaande is.....
quote:About us
Hello there! We are Patrick Balkenende and Pim Jansen from The Netherlands. Together we started Qreative Design in February 2007. What started as a hobby, has grown to a well-known company with customers all over the world.
Our aim is to provide you with a creative, professional design and scripting service. Websites, vinylcovers, posters, logos, no job too small!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef StM het volgende:
[..]
De mensen van QD en Zatox kennen elkaar goed. Oa omdat 1 van hun op ipnotika gereleased heeft. En omdat het om iets nederlands gaat en Zatox volgens mij ook geen ster in het engels is, zal hij degene die je gesproken hebt wel gevraagd hebben om het voor hem af te handelen. Opzich ben ik er niet heel verbaast over dat hij er problemen mee hebt dat je ze verkoopt, zeker als er een merchandise shop aan komt
En ditquote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef StM het volgende:
[..]
Uhu is weer een nice site geworden en er komen er nog veel meer aan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Weet ook dat Dov meer doet bij Italian hardstyle.itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef StM het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
Hmmm intrestingquote:
owww diequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
@T-Killer & NLS - For The New Shit was die plaat waar ik vrijdag niet meer op kwam, die tegelijk met Solutio/Degos gereleased werd .... en het Titan-filmpje heb ik ook weer gevonden![]()
Ophidian livequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
Ophidian LIVE en afsluiten bij mixmaster VinceIk zeg...HOPPAAAA
quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef mstx het volgende:
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers
StM: Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites / The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
mstx: Ivan Carsten - Bazooka Girl
sethje: Dark Oscillators - Nero
bij dezequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
Doe 's weg editten
Tha_bartman: Ik twijfel nog tussen Matt Restless - And it Goes en The Machine - place of terror, maar het zo ook maar eens Equensu Ocha kunnen wordenquote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites / The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
eNGine10: The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
InGebruik: Donkey Rollers - Silver Bullet
Mijn keus is Matt restlessquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tha_Bartman: Matt Restless - And it Goes
eQuaL: Alphaverb & Intractable One - Trauma
Koepert - Dimavi & Stana - Dalarna/Zany meets the Beholder - Do You Want Heavy/ TNT - First Match
Grrommit - Star Creatorz - Killzone (hunter mix)
Just_Shut_Up - Acti & Mani - We are the bass 2006![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tha_Bartman: Matt Restless - And it Goes / The Machine - place of terror / Acti vs. Mani - Equensu Ocha
Koepert - Dimavi & Stana - Dalarna(TNT - First Match als je die niet hebt)
Grrommit - Star Creatorz - Killzone
Just_Shut_Up - Acti & Mani - We are the bass 2006
Doe maar Midnightquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef LeonH het volgende:
Ben me ook nog aan het bedenken. Heb nu al zo vaak Mescal genomen dat ik nu ga twijfelen tussen Reputation Game, Midnight of Nowhere To Hide. Jullie horen het nog wel van me
Verder: Boy hou ons op de hoogte hoe t afloopt met zatox en QD, ik vind het wel een interessante discussiequote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Tha_Bartman: Matt Restless - And it Goes / The Machine - place of terror / Acti vs. Mani - Equensu Ocha
T_Killer - Bioweapon - The Weapon
quote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
PartyAnimal87 - DBSTF - Total Eclipz
Een vergeten nr, Ik vind die intro & outro vetquote:
El Dani: Davide Sonar - Reactor
Daar kan the prophet nog wat van leren voor z'n feestfabriekquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Toch lijkt dit een puike mix te gaan worden
Ik ben benieuwd naar die uitslag.. hoe fout die mix gaat worden...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar kan the prophet nog wat van leren voor z'n feestfabriek
Ik maak het je makkelijk, ik neem Reputation Game wel...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef LeonH het volgende:
Ben me ook nog aan het bedenken. Heb nu al zo vaak Mescal genomen dat ik nu ga twijfelen tussen Reputation Game, Midnight of Nowhere To Hide. Jullie horen het nog wel van me
Original natuurlijk want de melodie is het mooiste aan die plaat. Ik heb nooit begrepen waarom ze die mix zonder melodie erbij hebben gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:
sethje: Dark Oscillators - Nero (Original Mix of Remove The Melody Mix?)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow (Heb ik moeten kopen, maar dat was het waard! Heul vet nummer)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites
Koepert - TNT - First match (Technoboy Mix of Tuneboy Mix?)
Grrommit - Star Creatorz - Killzone (Original Mix of Hunter Remix?)
Just_Shut_Up - Acti & Mani - We are the bass 2006 (Ook moeten kopen, maar wou ik toch nog doen)
Bertje_NL: Wildstylez & Brennan Heart - Reputation Game
de_huig: Zany - Frequency
Boy_Snakeye: Hyperdrive - The Punishment
Tuneboy mixquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef T-Force het volgende:
Koepert - TNT - First match (Technoboy Mix of Tuneboy Mix?)
Hunter mix pleasequote:Star Creatorz - Killzone (Original Mix of Hunter Remix?)
Koepert - TNT - First match (Tuneboy Mix)
Da_Ripper: Maly - Generic Mistake
dat dusquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Original natuurlijk want de melodie is het mooiste aan die plaat. Ik heb nooit begrepen waarom ze die mix zonder melodie erbij hebben gedaan.
Ik vind het helemaal geweldig! Ik vond Pjanoo sowieso al supervet (voordat het helemaal kapot werd gedraaid en in de top40 kwam enzo)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef InGebruik het volgende:
Vind het helemaal niks..![]()
Terwijl ik juist dacht dat de Toneshifterz vooruit gingen.
Ik niet aangezien hij in eerste instantie zei van dan krijg je problemen met scantraxx. Alsof het hem eigenlijk niks uitmaakt maar scantraxx dan moeilijk gaat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:00 schreef de_huig het volgende:
verder ben ik ook benieuwd naar de zatox discussie verder..
maar wist zatox dat je ook een aantal shirts ging verkopen toen hij ze voor het eerst zag via twitter? zo niet, dan snap ik zijn punt nog wel ergens..
Gezicht: Headhunterz - Psychedelic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel leuk, in tegenstelling tot het grootste gedeelte hier![]()
Geldt voor mij ook. De twee platen samen met Noisecontrollers zijn ook heerlijk als zon-op-de-pan-biertje-in-de-hand-plaat. Voor de rest nog niet heel erg kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
Elektro shock vind ik echt geweldig, de rest nog niet echt
Nice! 20 euro retourtje 2 personen, das echt wel lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef InGebruik het volgende:
Trouwens voor degene die met de trein naar Defqon gaan is dit misschien nog wel wat leuks. Ben je waarschijnlijk stukken goedkoper uit.
http://www.mycitydeal.nl/in/.71oYEy
Zag ik op PF, wie weet worden ook op Fok! mensen blij gemaakt.
Schitterend! Kan ook altijd erg hard lachen om die Endymion filmpjes.quote:
Ga zelf die jaar met een geregelde bus vanuit m'n woonplaats! Ideaal, op en top gezelligheid en alvast een biertje op de heenweg!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:03 schreef Noxa het volgende:
Ga al jaren met de auto. Tis daar altijd super geregeld. Als je tot het vuurwerk blijft kun je daarna prima weg komen. Met de trein is het wel eens minder. Maar goed nu nog een BoB vinden.
Bus en Defqon is een drama combinatiequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Schitterend! Kan ook altijd erg hard lachen om die Endymion filmpjes.
[..]
Ga zelf die jaar met een geregelde bus vanuit m'n woonplaats! Ideaal, op en top gezelligheid en alvast een biertje op de heenweg!
Wat was dat een vette afsluiting op Defqon toen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef InGebruik het volgende:
Trouwens zit hier weer even The Prophet @ DefQon.1 2007 te luisteren, hoe vet.
* ReMcOrE is het daar mee eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe JDX:
ik vind het potentie hebben
wie, ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Ohja, die Kick in Ass klonk trouwens best lekker op Emp.
Helaas geen beeldmateriaal van ReMcOrE die in 't begin op z'n air-viool speelt![]()
ik vind het he-le-maal niks!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hallo Ripper, jij hebt duidelijk Trespassing van Geck-O & Thera nog niet gehoord. Dat is veruit de meest lompe rauwe hardstyle-track die ik ooit gehoord heb![]()
![]()
![]()
dat wordt dus een chaos als je langs de main wilt lopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef T-Force het volgende:
Voor de mensen die iets van DefQon.1 opbouw willen zien
http://img710.imageshack.us/img710/3576/defqon001.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/70/defqon002.jpg
I'm Free is niet wat, Anxiety is wel lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef Grrommit het volgende:
Wasted penguinz officieel getekend bij scantraxx. De previews van ze vallen me niet tegen eerlijk gezegd!
En doe maar de hunter remix van killzone
zwaar eens met InGebruik!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef InGebruik het volgende:
Vind het helemaal niks..![]()
Terwijl ik juist dacht dat de Toneshifterz vooruit gingen.
quote:
Nitrouz: Thera vs. Wavolizer - Sexobear
Hangen? Denk t toch mooi niet...ik wil je nieuwe dansmoves met Huig zienquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
dus lekker in blauw,paars en grijs hangen
Ja maar daar ga ik van zweten, en zweten is vies!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hangen? Denk t toch mooi niet...ik wil je nieuwe dansmoves met Huig zien
Daar is geen release van dus die mag niet.. reden: is niet goede kwaliteit en niet in te mixenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn track voor de mix: Noisecontrollers - Faces (Of Creation)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Daar is geen release van dus die mag niet.. reden: is niet goede kwaliteit en niet in te mixen
Wat een vette set was datquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Schitterend! Kan ook altijd erg hard lachen om die Endymion filmpjes.
[..]
Ga zelf die jaar met een geregelde bus vanuit m'n woonplaats! Ideaal, op en top gezelligheid en alvast een biertje op de heenweg!
Trouwens zit hier weer even The Prophet @ DefQon.1 2007 te luisteren, hoe vet.
Juist!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
als het ook niet mag van T-Force, maak er dan maar Marlboro Man van
Doe dat sowieso maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 uur lang maarliefst, op die set zou ik het volgende week nog steeds kunnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen sloot hij toch af en ging ff lekker door tot 00.00?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegâh draaide Dov hem nog wel eens in zijn setjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef StM het volgende:
[..]
Wow dat is volgens mij echt een vergeten nr?
quote:Gestuurd door een lege maag werd hierna de jacht ingezet op een traditioneel varken aan het spit.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef T-Force het volgende:
Ik doe lekker faces EN marlboro manEn ja, ik heb de promo van faces ja (net zoals iedereen hier trouwens denk ik
)
Was inderdaad zeer fijn lezen. Leuke met je bewoording op het thema in gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Je schrijfstijl gaat vooruit, zeer aangenaam op te lezen![]()
[..]
Een aantal jaren geleden was er een grote ruilhandel op msn bezig met promo's (misschien nu nog hoor, dat weet ik niet) en daar deed ik toen aan meequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef StM het volgende:Jullie hebben een plek waar je ze vandaan haalt ofzo?
Er is een periode geweest dat er echt megaveel gelekt werd en toen kwamen er echt gewoon dikke hits op het internet ver voor de release. Dat is inmiddels echt verleden tijd. Dj's zijn een stuk voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een grote ruilhandel op msn bezig met promo's (misschien nu nog hoor, dat weet ik niet) en daar deed ik toen aan meeBest lullig voor DJ's ik weet het. Maarja, ik had toch geen speciale dingen eigenlijk behalve Rock Hypnotic van Scope een maand voordat hij uitkwam
![]()
Dank jequote:En inderdaad Sethje, heeerlijk verslag om te lezen. Ik vind het zelf echt moeilijk om me veel van zo'n feest te herinneren terwijl ik me niet eens lam zuip, dus vind het knap dat het jou wel luktEn inderdaad je taalgebruik en zinsbouw was echt heel goed
Die was veel beter dan de uiteindelijke release.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Maarja, ik had toch geen speciale dingen eigenlijk behalve Rock Hypnotic van Scope een maand voordat hij uitkwam![]()
Goed verslagquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/388274/1/1/50/danceparty-emporium-2010-the-dark-ages.html
Nitrouz: Thera vs. Wavolizer – Sexobear
Remcore: Noisecontrollers – Faces (of creation) / Marlboro man
CrustyClown: Acti – Icon
Benniesnugger: Raine - Dominating
Ik hoop het, wacht wel tot die tijd danquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef StM het volgende:
IddZullen ze weer net als met black een aantal jaar terug in de dagen van te voren massaal kaarten weg gaan geven om toch mensen er heen te krijgen en ze dus nog wat aan het eten/drinken verdienen? :|
Gek he midden in de vakantie als iedereen in het buitenland zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
kaartverkoop gaat slecht
Ik ben er ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef StM het volgende:
Idd zoals het er nu uitziet ben ik de enigste die ik ken die naar de feestfabriek gaatAchja feestje bouwen moet je toch zelf doen en er zijn genoeg vrolijke mensen
Wij gaan ook met een groepje maar er zitten er idd veel met vakantie etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef StM het volgende:
Idd zoals het er nu uitziet ben ik de enigste die ik ken die naar de feestfabriek gaatAchja feestje bouwen moet je toch zelf doen en er zijn genoeg vrolijke mensen
So what? De finale is pas om 20:30...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef NLS04 het volgende:
Plus stel je voor dat het nederlands elftal dan de volgende dag de finale moet spelen![]()
Goed ik zal het creatieve denkvermogen stimuleren/ SOGgen. Na een heerlijke nacht feest in de ochtend de Arena uitrollen, ff paar uurtjes ergens pitten. Vervolgens naar het [insert plein met groot scherm] toe in de middag. Bier drinken met de mensen die daar ook zijn. Vervolgens voetbal kijkenquote:
Ik begreep je reactie verkeerd, dacht dat je bedoelde dat niemand naar dat feest wilde omdat de finale de dag erna wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Goed ik zal het creatieve denkvermogen stimuleren/ SOGgen. Na een heerlijke nacht feest in de ochtend de Arena uitrollen, ff paar uurtjes ergens pitten. Vervolgens naar het [insert plein met groot scherm] toe in de middag. Bier drinken met de mensen die daar ook zijn. Vervolgens voetbal kijken![]()
Tuurlijk is het allemaal koffiedik kijken maar niemand kan ontkennen dat het geen potentie heeft om een geweldig weekend te worden
LeonH: Alpha Twins - Nowhere To Hide
Dusssss, mensen die geen kaarten hebben, bestellen als een gekquote:Zaterdag 21 augustus organiseert b2s Decibel outdoor festival 2010. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Daarom brengen we onze trouwe hyves volgers als eerste op de hoogte! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.
Ik heb al kaarten dus ben er weer bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef T-Force het volgende:
Hyves-bericht over Decibel:
[..]
Dusssss, mensen die geen kaarten hebben, bestellen als een gek
Hequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten dus ben er weer bij![]()
Ik denk dat je trouwens wel aan de mix kan beginnen alle niet dagjesmensenhebben geloof ik wel hun stem laten gelden
Jij hebt een speciale positie, want je loopt al lang mee, maar je komt vaak maar 1 keer kijken in het topicquote:
Wat blijft het trouwens jammer dat op A-lusion na geen enkele DJ nog de josh&wesz platen draait. Vroeger DBSTF, Luna & Deepack nog wel eens maar dat gebeurt ook bijna nooit meer heb ik het idee.quote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
NLS04 : High Voltage - Bombs Away (WEB) anders Max Enforcer- Catchin' up
Showtek - FTSquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jij hebt een speciale positie, want je loopt al lang mee, maar je komt vaak maar 1 keer kijken in het topic
Maar vooruit, noem maar een plaat dan
Vrij zeker dat ik die op Emporium langs heb horen komen toen ik van de early naar de trance liep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Sc0tTy het volgende:
tvp ! heb geen internet in me nieuwe appartament dus zit nu ff op de uni bij te lezen :/ gaat hard zeg 2.5 topic :/
maargoed ik zag dat emporium vet wasen dat er een nieuwe jubileum mix in de maak is, mijn nominatie : Zatox & Nikkita - Poltergeist
![]()
![]()
![]()
vind het raar dat ik die bijna nergens in setjes hoor, ( is die wel op emporium gedraait? )
Ah okayquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Vrij zeker dat ik die op Emporium langs heb horen komen toen ik van de early naar de trance liep.
Maar Poltergeist is volgens mij nog niet uit.
tja het is ook wel heel erg happy allemaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef NLS04 het volgende:
kut was mijnes vergeten om in de lijst te zetten![]()
[..]
Wat blijft het trouwens jammer dat op A-lusion na geen enkele DJ nog de josh&wesz platen draait. Vroeger DBSTF, Luna & Deepack nog wel eens maar dat gebeurt ook bijna nooit meer heb ik het idee.
Staan die niet op Ground Zero? Was toch z'n verhaal dat Q-dance je dan niet meer boekte voor hun feesten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef Sc0tTy het volgende:
J&W zijn imho een van de betere producers die er zijn erg jammer dat ze nouwelijks meer geboekt worden of hun tracks gedraait.
quote:
Die is er.. zelfde melodie hardere kicks (niet die van de vinyl maar nog een andere), of zonder melodie + andere tekst (die van de organ donors die pas was gepost).quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Nu we het toch over Showtek - FTS hebben, wat een potentie had die plaat met dat refrein, verneuken ze het door zo'n enorm zwakke melodie eronder te zetten.Wordt eens tijd dat daar een knallende remix van gemaakt wordt als je het mij vraagt.
Ik heb idd een aantal remixes gehoord van FTS maar geen van die bevielen mij...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die is er.. zelfde melodie hardere kicks (niet die van de vinyl maar nog een andere), of zonder melodie + andere tekst (die van de organ donors die pas was gepost).
Nog beter zou ik het vinden als die plaat verbannen wordt, die hoef ik nooit meer te horen, met die kut vocals waar iedereen quasi emotioneel meegaat lopen doen.. maar ik gok dat bij de feestfabriek nog wel langskomt
Verbannen die hap!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog beter zou ik het vinden als die plaat verbannen wordt, die hoef ik nooit meer te horen, met die kut vocals waar iedereen quasi emotioneel meegaat lopen doen.. maar ik gok dat bij de feestfabriek nog wel langskomt
als dov hem draait zou het wel erg hypocriet zijn om te gaan zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Verbannen die hap!
Als FTS bij de Feestfabriek gedraaid wordt iedereen weer gaan zitten zodat we Sensation Black taferelen krijgen.
Ben bang dat dat hem niet wordt en FTS toch gedraaid gaat worden..
Vriend van me heeft er een vette remix van gemaakt, zal is kijken of ie die ergens los heeft staan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:09 schreef Gezicht het volgende:
Nu we het toch over Showtek - FTS hebben, wat een potentie had die plaat met dat refrein, verneuken ze het door zo'n enorm zwakke melodie eronder te zetten.Wordt eens tijd dat daar een knallende remix van gemaakt wordt als je het mij vraagt.
En dat voor een niet HD filmpjequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:27 schreef T_Killer het volgende:
Ej Boy ik werd trouwens aangesproken door iemand die zei dat ik op de officiele aftermovie van Emporium stond.
Je shit lijkt legit
Na de aanfluiting van de dvd van vorig jaar zou het me niet verbazen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:43 schreef InGebruik het volgende:
Wie weet meer over de geruchten dat er geen DefQon.1 2010 Dvd zal zijn?
Heb het nu al meerdere keren zien staan op het internet en in de All-you-need-to-know staat ook niets aangegeven over een dvd wat andere jaren volgens mij wel anders was.
Als ze weer een dvd à la 2008 maken, graag!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Na de aanfluiting van de dvd van vorig jaar zou het me niet verbazen...
heldquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef T-Force het volgende:
Ik doe lekker faces EN marlboro manEn ja, ik heb de promo van faces ja (net zoals iedereen hier trouwens denk ik
)
ik ben ook zeker weer presentquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik heb al kaarten dus ben er weer bij![]()
als we het er toch over hebben: wie draait er nog platen van A-lusion dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef NLS04 het volgende:
kut was mijnes vergeten om in de lijst te zetten![]()
[..]
Wat blijft het trouwens jammer dat op A-lusion na geen enkele DJ nog de josh&wesz platen draait. Vroeger DBSTF, Luna & Deepack nog wel eens maar dat gebeurt ook bijna nooit meer heb ik het idee.
die lui blijven ook maar gaanquote:
Eens een heeel andere plaat dan normaal gekozen, in 2007 een van mn favoriete plaatjesquote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
LtNoX: Le Sphinx - The Shot
quote:
Dat dus.quote:
Ik denk niet dat ze die na meer dan een jaar ineens alsnog gaan releasen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat dus.
Voor iedereen die een remix van FTS wil: er is al een verschrikkelijke bazenremix!
Nu nog releasen die hap!
Deze is inderdaad zeer goed te doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat dus.
Voor iedereen die een remix van FTS wil: er is al een verschrikkelijke bazenremix!
Nu nog releasen die hap!
Ik boek ze op bijna ieder feest van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Josh & Wesz, die moeten vaker geboekt wordenDie heb ik nog nooit in 't echie horen draaien, maar de opgenomen setjes zijn altijd strak
Maar eens een keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik boek ze op bijna ieder feest van mij
regelen danquote:
Had die vent nog gereageerd dan op PF?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef NLS04 het volgende:
Anders krijg je ff van een wildvreemde zijn gewonnen gastenplekken voor alcatrazz
Zaterdag dus zon, bier en josh&wesz platen
Eén dag na mijn verjaardag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar eens een keer
[..]
regelen dan
Twisted is 1 dag voor m'n verjaardag zie ik, kansje!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die heb ik nog nooit in 't echie horen draaien
Ga jullie schamen.quote:
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408quote:RT @k4lki3: @Q_dance Wel vet dat jullie charly en theo laten afsluiten op defqon.. Dat wordt mega vet!!! // Dat zou idd heel vet zijn...
http://www.groundzerofest(...)hardstyle-radio.htmlquote:Nu Ground Zero steeds dichterbij komt zullen er ook een aantal beukende radiospecials verschijnen. De spits wordt afgebeten door Real Hardstyle Radio.
Op zondag 6 juni zal het vanaf 17.00 uur een aantal uur flink knallen... Ground Zero style! Real Hardstyle Radio presenteert een aantal exclusieve sets van DJ Thera, Josh & Wesz, Vortex, D’Stylers, Super Marco May en Dozer. Al deze DJ’s zullen ook tijdens Ground Zero aanwezig zijn in de Defense Department.
Intunen op Real Hardstyle Radio doe je op www.realhardstyleradio.nl. De 128kbps stream is ook te beluisteren in iTunes, WMP, Winamp en Realmedia.
Was het niet al bekend dat ze sowieso niet zouden afsluiten? Als toch, heel vet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is schuld van Scantraxx! en Q-Dance! Monopolie! Vriendjespolitiek!
-----
[..]
http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408
Wat zou ie daarmee bedoelen?![]()
optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 2: Dat zou idd heel vet zijn... dus dat doen we
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
Josh & Wesz en Super Marco May!quote:
Charly heeft iig op ZIJN twitter gezegd dat ie niet als laatste draaide.. Misschien om ons op het verkeerde been te zetten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-----
[..]
optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
-----
[..]
http://www.groundzerofest(...)hardstyle-radio.html
Zondagmiddag, zonnetje, biertje, hardstyle![]()
Dat stond er inderdaad. Eeuwig zonde en waarschijnlijk ook een enorme flop getuige die track die op Emporium gedraaid werd. Dat is flink hard.. Om dan erna nog Hardstyle te gaan draaien zou ik niet zo zien zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Laatst stond ook op Mental Theo zijn site dat ze niet zouden afsluiten. Theo moet nog 2 feestjes draaien, dus misschien daarom.
Gok op optie 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
Klopt ja, Hij blijkt ook van the viper zelf te zijn dus dikke kans dat ie op de main bij defqon helemaal niet te horen valt.. Desondanks blijft het lullig voor de artiest die volgende week na CL&MT mag gaan draaien..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
die your smile remix is zo vet..
maar die gaat ook alweer een tijdje mee, volgens mij werd ie vorig jaar ookal gedraaid op de festivals... viper op decibel anyone?
Ik denk dat charly en theo hem er wel op leggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:03 schreef NLS04 het volgende:
dus dikke kans dat ie op de main bij defqon helemaal niet te horen valt..
quote:-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
LtNoX: Le Sphinx - The Shot
Sc0tTy: Zatox & Nikkita - Poltergeist
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat stond er inderdaad. Eeuwig zonde en waarschijnlijk ook een enorme flop getuige die track die op Emporium gedraaid werd. Dat is flink hard.. Om dan erna nog Hardstyle te gaan draaien zou ik niet zo zien zitten.
Bewuste track:
http://www.twitvid.com/ZFXD5
Opbouwfoto defqon:Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
D-block is de langequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Sc0tTy het volgende:
CL zit toch ook in Deepack ? niet vaak bij optredens maar doet wel veel producties, kan me nog herrineren op Black (200?) dat ie met Deepack meedraaide
Ik vind hem best wel relaxed. Lekker zonnetje-op-de-bol-bier-in-de-hand-gehalte.quote:
Eind jaren negentig was Charly moe van de commerciële muziek en hij begon weer te experimenteren in zijn studio, samen met twee oude vrienden, Frank en Marcel. Doel: het bouwen van een brug tussen Trance en Hardcore. Ze brachten een aantal tracks uit onder de naam ‘Deepack’. Een nieuwe stijl was geboren. Vandaag de dag is Hardstyle al bijna acht jaar een erg populaire stroming. Parallel was hij destijds mede-oprichter van de populaire Nederlandse ‘Bitte ein Beat!’ cd compilaties en het project ‘Starsplash’ in samenwerking met Franky Tunes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Sc0tTy het volgende:
CL zit toch ook in Deepack ? niet vaak bij optredens maar doet wel veel producties, kan me nog herrineren op Black (200?) dat ie met Deepack meedraaide
quote:Zet maar alvast in de agenda's: zondag 27 juni om 12 uur op NL 2 "Zonder wrijving geen glans"!
lompmoeilijk vet dezequote:
Is ook alweer een tijdje geleden dat ik die heb gehoordquote:Tracklist
01. DJ Act – QT13
02. Phrantic – Fuckin Loud
03. Smashing Guys – Step Inside The Party
04. Dana – Back In Time
05. Droid – Rave Train
06. DHHD – Funky Shit (Deepack Remix)
07. Alphaverb & Intractable One – Destination Nowhere
08. Luna & Dutch Master – The Scene
09. Zany – Freakz
10. Zatox – I Love Hardstyle
11. Alphaverb – Freakout!
12. Degos & Re-done – Evolve
13. Low-E vs. Alter Egosz – WTF
14. Zatox – Creation
15. Noisecontrollers – Creatures
16. Wild Motherfuckers – Fuck It Up
17. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?
quote:DBSTF
@dailymomentsnl De tijd die we nog hadden, voor we moesten stoppen voor de eindshowSynchrome eindshow voor elk podium hadden ze!
Failquote:
dat..en nog een mapje erbij voor eigen producties/mixes van de producers, dj's en wannabee-dj's hierquote:
Genomineerd voor Defqon-hitje 2010.quote:
Origineel is vele malen beter, sorry...quote:
Origineel van welke van de 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Noxa het volgende:
[..]
Origineel is vele malen beter, sorry...
Ik heb hardstyle verdeelt in
/vinyl/jaar
/albums
/livesets/feest (jaar)
Zeg ook niet dat het origineel slechter is, maar toch wel lekker dat een oud nummer dat je eigenlijk niet meer op feestjes hoort toch weer zo remixt dat het herkenbaar is, maar toch vernieuwendquote:
Je tovert ook meteen weer een lach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef CrustyClown het volgende:
Ik weet het. Het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar aan de hand van de C&T discussie. Het volgende filmpje
Ik zit echt met een geweldig grote smile op mijn werk heerlijk mee te stuiteren op de stoel. Al menig collega heeft al gevraagd of alles met me goed gaat...
Gewoon geil!quote:
genre/WEB of vinyl/Label/release met de release code er voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, hoe delen jullie je muziekmap in? mapje per release, mapje per label, mapje per jaar, alles in 1 map gedumpt?
Dat is wel nice.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Bab00n het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat je hoort als je naar de Ground Zero-site gaat? Het nummer wat op de achtergrond speelt tijdens de aankondiging doel ik dus op.
Btw, de komende 24 uur op Q-Dance radio: In Qontrol livesets.
Schema: http://q-dance.com/q/radi(...)/list_messages/10994
quote:
Allebeiquote:
Tru!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het origineel slechter is, maar toch wel lekker dat een oud nummer dat je eigenlijk niet meer op feestjes hoort toch weer zo remixt dat het herkenbaar is, maar toch vernieuwend
Doemediemaaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef T-Force het volgende:
whoop whoop, zin in Intents![]()
OOOOOOOH, I'M THE PARTYSTARTER![]()
Tot straks Papa van T-force en T-forcequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef T-Force het volgende:
whoop whoop, zin in Intents![]()
Lekker weer, lekkere line-up, lekkere breezersletjes, lekkere FOK!kers....whooooooeeeee het gaat goed worden
OOOOOOOH, I'M THE PARTYSTARTER![]()
We hebben er zin inquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tot straks Papa van T-force en T-force
Ow en komt Hopsie ook?
Sorry, we zijn zo klaar, komen er aan! Pokke werkzaamheden op de A2 dus we moeten wel wat omrijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry, we zijn zo klaar, komen er aan! Pokke werkzaamheden op de A2 dus we moeten wel wat omrijden
Maar gelukkig heeft de auto airco en een aardige speakerset. Eigen gemaakte Zatoxmix aan! (zal 'm binnenkort eens uploaden) Komt helemaal goedMooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zulk weer moet het helemaal goed komen vandaag! Voor de zekerheid maar wat smeersel gehaald zodat ik er morgen niet als een kreeft bij loop.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwens alle FOK!kers, aanhang en (schoon)familie een intens goed feesje vandaag ... en Bartman; gefeliciteerd![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwens alle FOK!kers, aanhang en (schoon)familie een intens goed feesje vandaag ... en Bartman; gefeliciteerd![]()
Volgende week op Defqon 1quote:Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
Kan iedereen aanraden wanneer je de kans hebt om bioweapon eens te gaan checken deze zomer,
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-----
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef StM het volgende:
Theo had dacht ik op zn Twitter gezegd dan ze NIET zouden afsluiten maar wel flink de boel op stelten zetten.... (met hc) Opzich vind ik dat vrij raar: hs -> hc -> hs :/
ik gok erop dat ze NIET afsluiten, maar wel dat ze de hele zaak op z'n kop gaan zettenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat charly en theo hem er wel op leggenMaar wat ik vooral hoop is dat ze gewoon hun ding gaan doen met schijt aan de rest zeg maar.. Pech voor de afsluiter, maar gewoon keihard los en dat ze Q eens even laten zien waarom het niet kan dat ze niet afsluiten
![]()
Dit is natuurlijk nog allemaal speculatie tot en met komende woensdag, want wie weet sluiten ze wel af
wat een heerlijke plaat!!!quote:
volgens mij heb ik daar vroeger nog dansles op gehadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!
ik, als avio fan, was er uberhaupt niet; maar dus wel wat gemistquote:Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij hebben avio fans wat gemist die eerder naar huis waren
Dee-Block vs S-Te-Pack vs Avio @ Intents! Te vet!!!http://twitpic.com/1u9ozh
quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef T-Force het volgende:
Alphaverb-hyves:
The AVIO-intro for Intents Festival is prepare. We'll be playing at the launch platform from 1900 to 1930, so get ready for the launch!
DJ Jean - The Launch intro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Deeltjesversneller op 06-06-2010 16:27:02 ]
ze blijven ook maar van die gruwelijke intro's makenquote:
Knap voorspeldquote:
Discogs heeft een streep door de naam van Cristiano Giusberti getrokken; wellicht dat Tuneboy het project tegenwoordig in zijn eentje draagt? In die laatste vids wordt ook alleen de site/twitter van Tuneboy weergegeven.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy.
Uhmm, ik weet niet. Maar ik moet altijd muntjes per vijf kopen hoor. Weet niet waar jij muntjes per stuk aanschaft?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Paar (verbeter)puntjes voor volgend jaar, omdat ik Nederlander ben:
- Stom dat je de muntjes (die nog blauw afgaven ook) in stacks van 5 moest kopen.
Ik neem aan dat dit een verbeterpuntje voor jezelf isquote:- Terugreis naar Eindhoven duurde bijna 2 uur (ipv 30 min ofzo) door gekut op het spoor met random stoppende treinen enzo. (We hebben wel de hele terugreis 'This is the train... to nowhere' gezongen.)
Hardstyle Masterz is inderdaad een samenwerkingsproject van TechnoBoy en TuneBoy, alleen het optreden doet Tuneboy merendeel van de tijd toch echt alleen. Vroeger (lees IQ 2006) traden ze wel samen op in de producerszaal. Wat een optreden was dat! Voor de rest, was het alleen Tuneboyquote:DJ's die ik gechecked heb:
- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy. Verder neit echt veel over te zeggen aangezien we toen een plaatsje aan het zoeken waren.
zeker een geslaagd feestje.
Bij kleinere events. Bij grotere is het idd vaak per vijf. Maar dan kan ik het toch wel een verbeterpuntje vinden?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhmm, ik weet niet. Maar ik moet altijd muntjes per vijf kopen hoor. Weet niet waar jij muntjes per stuk aanschaft?
Daarom staat verbeter ook tussen haakjes. Want het waren ook gewone mindere puntjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een verbeterpuntje voor jezelf isMisschien volgende keer lekker in de file staan met de auto?
OKquote:Op zondag 6 juni 2010 19:47 schreef CrustyClown het volgende:[..]
Hardstyle Masterz is inderdaad een samenwerkingsproject van TechnoBoy en TuneBoy, alleen het optreden doet Tuneboy merendeel van de tijd toch echt alleen. Vroeger (lees IQ 2006) traden ze wel samen op in de producerszaal. Wat een optreden was dat! Voor de rest, was het alleen Tuneboy
Jaloers isquote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef T_Killer het volgende:
[jaloers maak mode]Discorecord, Become the Sky, Magic, Feel my Fire, Under Attack, Auditory Nerve, Torture, Lellebel, Do you want heavy, The Crew, Creation, Ear Fucking, Strike, Raw Style en vast nog n aantal die ik zo vergeet [/jaloers maak mode]
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ een geslaagd verslagje.
Volgende week naar Defqon en dan gaat er ook iemand mee die normaal niet naar dit soort feestjes gaat. De enige die hij aan gaf persé te willen zien is HHZ.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
De set van hhz zelf was wel lekker maar niet enorm verrassend ofzo. Denk iets van 80 tot 90% zelfde platen als vorige week. Kan wel merken aan de drukte die dan ineens ontstaat dat het me niets zal verbazen als hij de nieuwe showtek gaat worden in de toekomst.
Oei, dat is echt flink balen! Moet ook maar een keer nog wat oude livesetjes en muziek van m'n ipod naar m'n pc halen omdat die er nog niet op staan.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef benniesnugger het volgende:
Verder me ipod kwijt geraakt. En aangezien ik me muziek nog niet terug op me pc had gezet, nadat ik deze geformatteerd had, dus ook heel me hardstyleverzameling foetsie.
Ik heb geen flauw idee, jarig geweest? Afgestudeerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!![]()
Maar ik wil niet ondankbaar lijken maar wie behalve Rip,Huig,Crusty en miss NLS weet waarmee ze me gefeliciteerd hebben?![]()
Zeer lekker nummertje, hoop hem op DefQon te horen om even te genieten met een biertje in de hand!quote:Les phases doet het wel op zich voor mijverslagen zijn netjes en Avio intro is simpel doch effectief
en dat mag ik wel
Al zo enorm veel zin in DefQon!quote:Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou helemaal niet gefeliciteerd hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik wil niet ondankbaar lijken maar wie behalve Rip,Huig,Crusty en miss NLS weet waarmee ze me gefeliciteerd hebben?![]()
Les phases doet het wel op zich voor mijverslagen zijn netjes en Avio intro is simpel doch effectief
en dat mag ik wel
Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
Promoquote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef JortK het volgende:
Geen hardstyle maar wat heldig: Promo @ Decibel 2009
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:24 schreef JortK het volgende:
Geen hardstyle maar wat heldig: Promo @ Decibel 2009
quote:
Vlieg op met die duivelsche klanken gij doerakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Filesset van Promo op defqon zaterdag.
Duurde even voor ik die ontcijferd had, maar ik ga mijn geld inzetten op great minds think alike?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Babylon Zoo in die Intents intro![]()
edit: LtNoX gmta![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef InGebruik het volgende:
Denk namelijk ook dat er mensen zijn die er nog niets over willen weten omdat ze op DefQon zelf verrast willen worden. Misschien handig om alles m.b.t. de opbouw in spoilers te zetten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef LtNoX het volgende:
Duurde even voor ik die ontcijferd had, maar ik ga mijn geld inzetten op great minds think alike?![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
Daar verheug ik me nu al op..quote:Nog 1 weekje en dan is het tijd om mijn moves weer te laten zien
Mijn excuses, ik was op de hoogte van het feit dat jij het wist...quote:
En dat is maar goed ookquote:
Zal je vriendin blij mee zijn, vond ze vast een leuk verjaardagscadeauquote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik was op de hoogte van het feit dat jij het wist...
[..]
En dat is maar goed ookWant ik heb keihard geoefend, kijk maar:
En dan nu het feit waarmee iedereen mij heeft gefeliciteerd:
Mijn Hiv-test uitslag was binnengekomen en de uitkomst is positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |