Wat een vette set was datquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Schitterend! Kan ook altijd erg hard lachen om die Endymion filmpjes.
[..]
Ga zelf die jaar met een geregelde bus vanuit m'n woonplaats! Ideaal, op en top gezelligheid en alvast een biertje op de heenweg!
Trouwens zit hier weer even The Prophet @ DefQon.1 2007 te luisteren, hoe vet.
Juist!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
als het ook niet mag van T-Force, maak er dan maar Marlboro Man van
Doe dat sowieso maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 uur lang maarliefst, op die set zou ik het volgende week nog steeds kunnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen sloot hij toch af en ging ff lekker door tot 00.00?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegâh draaide Dov hem nog wel eens in zijn setjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef StM het volgende:
[..]
Wow dat is volgens mij echt een vergeten nr?
quote:Gestuurd door een lege maag werd hierna de jacht ingezet op een traditioneel varken aan het spit.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef T-Force het volgende:
Ik doe lekker faces EN marlboro manEn ja, ik heb de promo van faces ja (net zoals iedereen hier trouwens denk ik
)
Was inderdaad zeer fijn lezen. Leuke met je bewoording op het thema in gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Da_Ripper het volgende:
Je schrijfstijl gaat vooruit, zeer aangenaam op te lezen![]()
[..]
Een aantal jaren geleden was er een grote ruilhandel op msn bezig met promo's (misschien nu nog hoor, dat weet ik niet) en daar deed ik toen aan meequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef StM het volgende:Jullie hebben een plek waar je ze vandaan haalt ofzo?
Er is een periode geweest dat er echt megaveel gelekt werd en toen kwamen er echt gewoon dikke hits op het internet ver voor de release. Dat is inmiddels echt verleden tijd. Dj's zijn een stuk voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een grote ruilhandel op msn bezig met promo's (misschien nu nog hoor, dat weet ik niet) en daar deed ik toen aan meeBest lullig voor DJ's ik weet het. Maarja, ik had toch geen speciale dingen eigenlijk behalve Rock Hypnotic van Scope een maand voordat hij uitkwam
![]()
Dank jequote:En inderdaad Sethje, heeerlijk verslag om te lezen. Ik vind het zelf echt moeilijk om me veel van zo'n feest te herinneren terwijl ik me niet eens lam zuip, dus vind het knap dat het jou wel luktEn inderdaad je taalgebruik en zinsbouw was echt heel goed
Die was veel beter dan de uiteindelijke release.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Maarja, ik had toch geen speciale dingen eigenlijk behalve Rock Hypnotic van Scope een maand voordat hij uitkwam![]()
Goed verslagquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/388274/1/1/50/danceparty-emporium-2010-the-dark-ages.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |