abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:30:26 #251
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_82363380
Zeau, nieuwe koptelefoon.

SONY MDR-V500DJ

Komt een heerlijk geluid uit!
Flesje bier
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:49:12 #252
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_82369264
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:04:20 #253
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82369661
bedankt voor alle felicitaties, ik zal het doorgeven

zin in defqon, hopelijk iets minder warm dan vandaag
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 5 juni 2010 @ 17:06:46 #254
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_82369729
Was het in de vorige post vergeten , maar gefeliciteerd met #150 allen
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwens alle FOK!kers, aanhang en (schoon)familie een intens goed feesje vandaag ... en Bartman; gefeliciteerd

Over de muziekmap-ordening:
/Tracks/Stijl, op naam (en zorgen dat die ID3 tags _goed_ zijn ingevuld)
/Livesets
/Eigen werk => Verdeeld in Sets/Tracks

Moet eerlijk zeggen dat achteraf alles in z'n oude mapje laten staan, dat verdelen per jaar, en alleen alle info correct invullen wellicht handiger was geweest. Als nu de ID3 tags of naam niet goed in elkaar zit kun je zoeken tot je een ons weegt.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:48:00 #255
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_82372311
we missen alleen de slingers en zakjes snoep... beetje een kinderfeestje op Intents... nooit zoveel nuchtere mensen gezien maar ach laten zien wat stampen is aan de kindjes!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 18:53:51 #256
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_82372424
16meter maakt de hele dag al draaiorgel bewegingen... weet ook niet waarom
pi_82377510
En weer thuis.

Lekker weer , niet het allerbeste feestje. Zatox weer prima.

T-force en vriendin ook thuisgekomen? Oh.. helemaal niet gevraagd.. maar je (schoon)pa was al eerder afgehaakt zeker?

edit: Feli Bartelmansch!

[ Bericht 50% gewijzigd door 16meter op 05-06-2010 22:58:51 ]
pi_82379106
Gefeliciteerd Bart!

Even een reclame stukje...
Aanstaande woensdag draait mijn laatste set (eerder hier genoemd, Keep On Goin') op Hardstation van 22:00 tot 23:00!
Tijd genoeg om even wat briefjes bij de buren in de brievenbus te doen dacht ik zo
  zondag 6 juni 2010 @ 01:32:45 #259
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_82383386
Volgens mij hebben avio fans wat gemist die eerder naar huis waren

Dee-Block vs S-Te-Pack vs Avio @ Intents! Te vet!!! http://twitpic.com/1u9ozh
pi_82387912
Ruffian ook op Intents gister, huh..
  zondag 6 juni 2010 @ 11:31:51 #261
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_82387934
Alsnog gefeli bart

Gisteren alcatrazz was leuk Kan iedereen aanraden wanneer je de kans hebt om bioweapon eens te gaan checken deze zomer, had er niet veel van verwacht maar wat een vette gevarieerde set hadden die gasten gisteren. Weet zo nog Surge of power, I'll growl, The beat conductor, Move your body, We speak music, Jaydee, recession & electroshock.. echt een heldenset ipv alleen maar hitjes en platen van het eigen label

Josh & wesz daarvoor vielen een beetje tegen Ze begonnen nog wel lekker met die italiaans klinkende TBA maar ik had op zijn minst rubdown,overdrive o, autumn green of lipservice radio verwacht maar geen van die allen En dan wel tear de club up van Isaac.. Nee dat was echt zonde. Like thiz was wel een lichtpuntje

Tijdens headhunterz gostosa nog zien staan en die bevestigde dat ze idd echt was gestopt. De set van hhz zelf was wel lekker maar niet enorm verrassend ofzo. Denk iets van 80 tot 90% zelfde platen als vorige week. Kan wel merken aan de drukte die dan ineens ontstaat dat het me niets zal verbazen als hij de nieuwe showtek gaat worden in de toekomst.

Ran-D, B-front, luna & crypsis draaide zoals gebruikelijk wel lekker (zatox plaatjes oa. )
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_82390892
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
Alsnog gefeli bart
Mixes onder de naam Khadber
pi_82392736
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:31 schreef NLS04 het volgende:
Kan iedereen aanraden wanneer je de kans hebt om bioweapon eens te gaan checken deze zomer,
Volgende week op Defqon 1
En ook Titan, Charly Lownoise & Mental Theo, en nog veul meer
  zondag 6 juni 2010 @ 14:15:49 #264
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_82394002
x2 voor wat NLS zegt.

Alcatrazz was echt chill, jammer dat J&W geen van hun eigen 'nieuwe' platen draaiden (ondanks we twee keer rubdown hebben gevraagd). Bioweapon was idd de shit, had echt een scantraxx hitjesparade verwacht maar ze draaiden alles (die platen die NLS noemde + Astral en Attack again wat ik me nog kan herinneren); heerlijk!. Ga deze mannen zien als je de kans hebt, ik wil bij deze mijn onbevlekte reputatie ervoor op het spel zetten. Alleen jammer dat ze The Weapon niet draaide, maar als het goed is zit die in de mix van T-Force (is ie al bijna af?). Ook zeiden ze dat er een remix van The Weapon op het album komt wat ze gaan uitbrengen, en waar blijkbaar iedereen al van af weet behalve ik.
Bij J&W en Bioweapon heerlijk de ruimte gehad om te stampen, daarna werd het drukker voor HHZ (standaard setje wat je mag verwachten van hem).
Na HHZ werd het weer rustiger voor 1,5 uur Ran-D vs B-Front en daarna 1,5 uur Luna vs Crypsis. Dus 3 uur puur knallen. Heb wederom de lekkerste platen gehoord: [jaloers maak mode]Discorecord, Become the Sky, Magic, Feel my Fire, Under Attack, Auditory Nerve, Torture, Lellebel, Do you want heavy, The Crew, Creation, Ear Fucking, Strike, Raw Style en vast nog n aantal die ik zo vergeet [/jaloers maak mode]

Dat was mijn 2 cent voor vandaag.

ow en bart nog gefeliciteerd
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_82394745
Gefeliciteerd!

Bioweapon wordt dus iets voor defqon
pi_82396160
Crypsis @ IQ is nu binnen te halen, daar is het "relletje" wat beter te horen. Dat "welterusten he" is echt vaag
pi_82396245
ja, nog van harte Bartje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_82396386
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is schuld van Scantraxx! en Q-Dance! Monopolie! Vriendjespolitiek!

-----
[..]

http://twitter.com/Q_dance/status/15351990408

Wat zou ie daarmee bedoelen?

optie 1: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat hebben we nog helemaal niet gezegd
optie 2: Dat zou idd heel vet zijn... dus dat doen we
optie 3: Dat zou idd heel vet zijn... maar dat gaat helaas niet door. want scantraxx moet afsluiten!
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 00:36 schreef StM het volgende:
Theo had dacht ik op zn Twitter gezegd dan ze NIET zouden afsluiten maar wel flink de boel op stelten zetten.... (met hc) Opzich vind ik dat vrij raar: hs -> hc -> hs :/
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:22 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik denk dat charly en theo hem er wel op leggen Maar wat ik vooral hoop is dat ze gewoon hun ding gaan doen met schijt aan de rest zeg maar.. Pech voor de afsluiter, maar gewoon keihard los en dat ze Q eens even laten zien waarom het niet kan dat ze niet afsluiten

Dit is natuurlijk nog allemaal speculatie tot en met komende woensdag, want wie weet sluiten ze wel af
ik gok erop dat ze NIET afsluiten, maar wel dat ze de hele zaak op z'n kop gaan zetten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_82396435
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

X 1000
wat een heerlijke plaat!!!
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:47 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Idd een behoorlijke fail! Deze overigens ook!

volgens mij heb ik daar vroeger nog dansles op gehad
quote:
Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij hebben avio fans wat gemist die eerder naar huis waren

Dee-Block vs S-Te-Pack vs Avio @ Intents! Te vet!!! http://twitpic.com/1u9ozh
ik, als avio fan, was er uberhaupt niet; maar dus wel wat gemist
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_82399479
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef T-Force het volgende:
Alphaverb-hyves:
The AVIO-intro for Intents Festival is prepare. We'll be playing at the launch platform from 1900 to 1930, so get ready for the launch!

DJ Jean - The Launch intro?

Ran-D @ Scantraxx DI.FM Special
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Deeltjesversneller op 06-06-2010 16:27:02 ]
  zondag 6 juni 2010 @ 16:20:16 #271
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_82399841
daar had ik wel bij willen zijn zeg

edit: kenker die intents intro klinkt best gruwelijk

[ Bericht 26% gewijzigd door Sc0tTy op 06-06-2010 16:25:38 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_82400188
Intents was zeker wel vet, ze hadden het echt groots aangepakt. 's Avonds in de tent ging het helemaal loos. Bleken ze nog een paar vette lasers te hebben hangen en werd er vuurwerk afgestoken. Ook nog nitraten ofzo, want die knallen waren zo hard dat ze nog boven het geluid uit kwamen.

Paar (verbeter)puntjes voor volgend jaar, omdat ik Nederlander ben:
- Stom dat je de muntjes (die nog blauw afgaven ook) in stacks van 5 moest kopen.
- Was 's avonds in de hardstyle tent best druk en vooral super warm. Beter hadden ze die omgewisseld met de early hardcore dat wel buiten was.
- Er rende een random gast zonder broek aan met allemaal stront langs zijn benen. WTF was daar gebeurd?
- Hardcore tent bam bam bam bam was te horen in de hardstyle tent als het daar ff wat rustiger ging.
- Zatox stond vrij vroeg, waardoor het daar nog niet echt los ging.
- Terugreis naar Eindhoven duurde bijna 2 uur (ipv 30 min ofzo) door gekut op het spoor met random stoppende treinen enzo. (We hebben wel de hele terugreis 'This is the train... to nowhere' gezongen. )

DJ's die ik gechecked heb:
- Bij Ran-D moest ik nog ff inkomen, maar de muziek was goed. Under attack
- Zatox; baas. Had zeker potentie om de held van de dag te worden, maar is het toch niet gelukt, omdat hij zo vroeg stond, vond ik. Verder draaide hij wel weer al zijn lekkere tracks.
- Deepack: Daar begon het echt hard los te gaan. Toen waren we vrij vooraan terecht gekomen; keihard doorstampen. Mezelf net vaag teruggezien op een backstage opname.
- AVIO: Ook zeker koningen hoor. The Hard Way, Destination Nowhere. En op het eind dacht ik: 'vette set, alleen miste ik The Otherside', want dat is toch wel 1 van mij favorieten van AVIO. Maar toen pakte Alphaverb de mic en riep nog 1 nummertje dan of iets in die richting en toen alsnog de bewuste track.

- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy. Verder neit echt veel over te zeggen aangezien we toen een plaatsje aan het zoeken waren.
- Psyko Punkz: Dit waren toch wel toppertjes hoor. De helft van de tracks die ze draaiden waren een beetje ge-edit. (Gangsta was bijvoorbeeld grondig aangepast (of gemashed) en dat ging hard) Zeer nice.
- DBSTF: Ook vrij nice. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe die gasten los gaan achter de decks. Trackkeuze was aardig. Gelukkig bijna geen albumtracks meer. Wel draaide ze Live The Moment. Tja... Was wel sfeervol, iedereen met zijn aansteker, maar toch...
- Brennan Heart (Brennen aangegeven op posters van timetable ) : Laatste 20 minuten geweest. Daar bleek dus dat ze ook nog lasers hadden in die zaal. En ook veel meer rookkanonnen. Was wel vet. En Fuck The Reputation Game gehoord. Keihard rammen op dat 200 BPM stukje ofzo.
- DBSTP: Die intro dus met die nitraat. Boh dat was echt hard. De helft van de zaal schrok zich een hoedje. Daarna gingen ze draaien, Sound of Thunder... Maar wel met een hardere bass. Was wel vet dat hier allemala fonteinen begonnen te spuiten enzo. Wel iets voor het einde weggegaan om de bus en trein te halen (dacht ik), dus DBSTPAVIO gemist.

Overall zeker een geslaagd feestje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Quyxz_ op 06-06-2010 16:45:47 ]
gr gr
pi_82401356
-dubbelpost...-
gr gr
pi_82401620
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ze blijven ook maar van die gruwelijke intro's maken

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 juni 2010 @ 16:54:36 #275
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_82401860
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Knap voorspeld en voor Babylon Zoo maar de tering, wat klinkt die vals op het moment dat er 2 toonhoogten tegelijk gespeeld worden
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Quyxz_ het volgende:
- Hardstyle Masterz: Maar 10 min gestaan omdat daarna PP kwam. Technoboy was er niet bij, maar alleen Tuneboy.
Discogs heeft een streep door de naam van Cristiano Giusberti getrokken; wellicht dat Tuneboy het project tegenwoordig in zijn eentje draagt? In die laatste vids wordt ook alleen de site/twitter van Tuneboy weergegeven.

[ Bericht 19% gewijzigd door LtNoX op 06-06-2010 17:02:20 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')