quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat stond er inderdaad. Eeuwig zonde en waarschijnlijk ook een enorme flop getuige die track die op Emporium gedraaid werd. Dat is flink hard.. Om dan erna nog Hardstyle te gaan draaien zou ik niet zo zien zitten.
Bewuste track:
http://www.twitvid.com/ZFXD5
Opbouwfoto defqon:Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
D-block is de langequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Sc0tTy het volgende:
CL zit toch ook in Deepack ? niet vaak bij optredens maar doet wel veel producties, kan me nog herrineren op Black (200?) dat ie met Deepack meedraaide
Ik vind hem best wel relaxed. Lekker zonnetje-op-de-bol-bier-in-de-hand-gehalte.quote:
Eind jaren negentig was Charly moe van de commerciële muziek en hij begon weer te experimenteren in zijn studio, samen met twee oude vrienden, Frank en Marcel. Doel: het bouwen van een brug tussen Trance en Hardcore. Ze brachten een aantal tracks uit onder de naam ‘Deepack’. Een nieuwe stijl was geboren. Vandaag de dag is Hardstyle al bijna acht jaar een erg populaire stroming. Parallel was hij destijds mede-oprichter van de populaire Nederlandse ‘Bitte ein Beat!’ cd compilaties en het project ‘Starsplash’ in samenwerking met Franky Tunes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef Sc0tTy het volgende:
CL zit toch ook in Deepack ? niet vaak bij optredens maar doet wel veel producties, kan me nog herrineren op Black (200?) dat ie met Deepack meedraaide
quote:Zet maar alvast in de agenda's: zondag 27 juni om 12 uur op NL 2 "Zonder wrijving geen glans"!
lompmoeilijk vet dezequote:
Is ook alweer een tijdje geleden dat ik die heb gehoordquote:Tracklist
01. DJ Act – QT13
02. Phrantic – Fuckin Loud
03. Smashing Guys – Step Inside The Party
04. Dana – Back In Time
05. Droid – Rave Train
06. DHHD – Funky Shit (Deepack Remix)
07. Alphaverb & Intractable One – Destination Nowhere
08. Luna & Dutch Master – The Scene
09. Zany – Freakz
10. Zatox – I Love Hardstyle
11. Alphaverb – Freakout!
12. Degos & Re-done – Evolve
13. Low-E vs. Alter Egosz – WTF
14. Zatox – Creation
15. Noisecontrollers – Creatures
16. Wild Motherfuckers – Fuck It Up
17. Geck-o & Phrantic – The Hard Way
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat maakt (uh wie was die lange ook alweer?) rechter gast van DBSTF voor een beweging op 0:28? konijntjes? 2,5 bier?
quote:DBSTF
@dailymomentsnl De tijd die we nog hadden, voor we moesten stoppen voor de eindshowSynchrome eindshow voor elk podium hadden ze!
Failquote:
dat..en nog een mapje erbij voor eigen producties/mixes van de producers, dj's en wannabee-dj's hierquote:
Genomineerd voor Defqon-hitje 2010.quote:
Origineel is vele malen beter, sorry...quote:
Origineel van welke van de 2quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Noxa het volgende:
[..]
Origineel is vele malen beter, sorry...
Ik heb hardstyle verdeelt in
/vinyl/jaar
/albums
/livesets/feest (jaar)
Zeg ook niet dat het origineel slechter is, maar toch wel lekker dat een oud nummer dat je eigenlijk niet meer op feestjes hoort toch weer zo remixt dat het herkenbaar is, maar toch vernieuwendquote:
Je tovert ook meteen weer een lach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef CrustyClown het volgende:
Ik weet het. Het hoort hier eigenlijk niet thuis, maar aan de hand van de C&T discussie. Het volgende filmpje
Ik zit echt met een geweldig grote smile op mijn werk heerlijk mee te stuiteren op de stoel. Al menig collega heeft al gevraagd of alles met me goed gaat...
Gewoon geil!quote:
genre/WEB of vinyl/Label/release met de release code er voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraagje, hoe delen jullie je muziekmap in? mapje per release, mapje per label, mapje per jaar, alles in 1 map gedumpt?
Dat is wel nice.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:02 schreef Bab00n het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat je hoort als je naar de Ground Zero-site gaat? Het nummer wat op de achtergrond speelt tijdens de aankondiging doel ik dus op.
Btw, de komende 24 uur op Q-Dance radio: In Qontrol livesets.
Schema: http://q-dance.com/q/radi(...)/list_messages/10994
quote:
Allebeiquote:
Tru!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het origineel slechter is, maar toch wel lekker dat een oud nummer dat je eigenlijk niet meer op feestjes hoort toch weer zo remixt dat het herkenbaar is, maar toch vernieuwend
Doemediemaaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef T-Force het volgende:
whoop whoop, zin in Intents![]()
OOOOOOOH, I'M THE PARTYSTARTER![]()
Tot straks Papa van T-force en T-forcequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:03 schreef T-Force het volgende:
whoop whoop, zin in Intents![]()
Lekker weer, lekkere line-up, lekkere breezersletjes, lekkere FOK!kers....whooooooeeeee het gaat goed worden
OOOOOOOH, I'M THE PARTYSTARTER![]()
We hebben er zin inquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tot straks Papa van T-force en T-force
Ow en komt Hopsie ook?
Sorry, we zijn zo klaar, komen er aan! Pokke werkzaamheden op de A2 dus we moeten wel wat omrijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry, we zijn zo klaar, komen er aan! Pokke werkzaamheden op de A2 dus we moeten wel wat omrijden
Maar gelukkig heeft de auto airco en een aardige speakerset. Eigen gemaakte Zatoxmix aan! (zal 'm binnenkort eens uploaden) Komt helemaal goedMooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met zulk weer moet het helemaal goed komen vandaag! Voor de zekerheid maar wat smeersel gehaald zodat ik er morgen niet als een kreeft bij loop.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Kwens alle FOK!kers, aanhang en (schoon)familie een intens goed feesje vandaag ... en Bartman; gefeliciteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |