Hoppaaaa, meteen al dikke knallersquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow![]()
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw![]()
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers![]()
De mensen van QD en Zatox kennen elkaar goed. Oa omdat 1 van hun op ipnotika gereleased heeft. En omdat het om iets nederlands gaat en Zatox volgens mij ook geen ster in het engels is, zal hij degene die je gesproken hebt wel gevraagd hebben om het voor hem af te handelen. Opzich ben ik er niet heel verbaast over dat hij er problemen mee hebt dat je ze verkoopt, zeker als er een merchandise shop aan komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou ja, Qreative Design zit dus achter zijn site. En blijkbaar handelen ze ook wat communicatiedingen af. Ook op twitter en facebook.
Nou heb ik net ook iemand gesproken van Qreative Design. Ik wil wel alle dingen verteld hebben. Dus hierbij nog wat dingen die gezegd zijn:
[..]
Heb natuurlijk geen namen erin staan. Wil alleen even duidelijk maken wat er gaande is.....
quote:About us
Hello there! We are Patrick Balkenende and Pim Jansen from The Netherlands. Together we started Qreative Design in February 2007. What started as a hobby, has grown to a well-known company with customers all over the world.
Our aim is to provide you with a creative, professional design and scripting service. Websites, vinylcovers, posters, logos, no job too small!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:43 schreef StM het volgende:
[..]
De mensen van QD en Zatox kennen elkaar goed. Oa omdat 1 van hun op ipnotika gereleased heeft. En omdat het om iets nederlands gaat en Zatox volgens mij ook geen ster in het engels is, zal hij degene die je gesproken hebt wel gevraagd hebben om het voor hem af te handelen. Opzich ben ik er niet heel verbaast over dat hij er problemen mee hebt dat je ze verkoopt, zeker als er een merchandise shop aan komt
En ditquote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef StM het volgende:
[..]
Uhu is weer een nice site geworden en er komen er nog veel meer aan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Weet ook dat Dov meer doet bij Italian hardstyle.itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef StM het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
Hmmm intrestingquote:
owww diequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
@T-Killer & NLS - For The New Shit was die plaat waar ik vrijdag niet meer op kwam, die tegelijk met Solutio/Degos gereleased werd .... en het Titan-filmpje heb ik ook weer gevonden![]()
Ophidian livequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef T-Force het volgende:
Ophidian LIVE en afsluiten bij mixmaster VinceIk zeg...HOPPAAAA
quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:48 schreef mstx het volgende:
T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers
StM: Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites / The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
mstx: Ivan Carsten - Bazooka Girl
sethje: Dark Oscillators - Nero
bij dezequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
Doe 's weg editten
Tha_bartman: Ik twijfel nog tussen Matt Restless - And it Goes en The Machine - place of terror, maar het zo ook maar eens Equensu Ocha kunnen wordenquote:T-Force: Geck-O vs. Thera - Trespassing
Quyxz_: A-lusion - Talk iz Tomorrow
em-dee-em-aa: Acti & Vorti - Raw
Deeltjesversneller: Josh & Wesz - Fucking Posers
StM: Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
RiKe - Sasha F - Balance Of Opposites / The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
mstx: Ivan Carsten - Bazooka Girl
sethje: Dark Oscillators - Nero
eNGine10: The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
InGebruik: Donkey Rollers - Silver Bullet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |