Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden jaquote:
Jij snapt tquote:
Aaahwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden ja
Of een van de andere, en ze hebben allemaal een froemelkopje, want dat vind ik mooi/lief/leuk.
[ afbeelding ]
[..]
Jij snapt t
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?
Dus ik mag geen grapjes maken en die anderen wel over kaas?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
Dutch Dress?
Ik kots op voetbal, het wk en nederland.
... Lijkt niet eens.quote:
E-FAMEquote:
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?quote:
Sky zegt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?
Oke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sky zegt:
mag ik die in m'n sig zetten op FOK! ?
CN. zegt:
doe maar
e-fame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
hihihih geslacht: vrouwquote:
Allemaal gewillige sletjes op die website hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Wat doe jij op Bokt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die poll er niet erg vegetarisch uit zien, tenzij je echt gelooft dat de PVV echt iets aan dierenwelzijn gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Oeh een nieuwe man in de SC.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Alleen maar, daar fap ik opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Je wil ook aandacht van Chai, is 't niet Mozy?
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.quote:
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.
Je ziet overal kloons!
Jij denkt dat WD een man is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.
Je ziet overal kloons!
Ik ben ook een kloon, mijn eerste account was angelfistquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.
Maar dat ventje is dus echt niet mijn kloon. Daar zat je helemaal fout.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.
Dat Bio erin trapt wil niet zeggen dat je mij bij de neus neemt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat ventje is dus echt niet mijn kloon. Daar zat je helemaal fout.
Dat is ook omdat je een vrouw bent en dat kan niet, op fok.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik wist niet eens wat een kloon was en de eerste dag ging iedereen me aanvallen dat ik dr eentje was
Moet je horen wie het zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je ziet overal kloons!
Ik denk niets, dat zei Yvonne, het zal mij verder jeuken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat WD een man is.[ afbeelding ]
Wat begreep je niet aan kloon?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik wist niet eens wat een kloon was en de eerste dag ging iedereen me aanvallen dat ik dr eentje was
Maar jij begon het hier ook rond te strooien alsof het de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niets, dat zei Yvonne, het zal mij verder jeuken.
Tien tegen één dat het fake is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
Dit heeft het eurovisie gewonnen
[ afbeelding ]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Je denkt het nog steeds???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Bio erin trapt wil niet zeggen dat je mij bij de neus neemt.
Ja schattig, maar dat vind ik van alles wat jong is denk ik. Hoe gaan ze er uit zien ongeveer als ze ouder zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vind jij van de poesjes en hoe is het?
Behoort tot de zeldzame 1%quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.
Gehalte daadwerkelijk vrouwelijk geslacht op FOK!: 1%.
Ga je nog op examenreis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja schattig, maar dat vind ik van alles wat jong is denk ik. Hoe gaan ze er uit zien ongeveer als ze ouder zijn?
En wel goed, sinds gisteren klaar met mn examens en ik ben dennnk ik wel geslaagd. Dus nu vakantie.. weet nog niet zo goed wat ik allemaal wil in de vakantie.. niet stil zitten iig.
Dat dachten ze in de PUB.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ik ben een kloon van moonmovies. Hij heeft mij gemaakt als vriendinnetje voor Mozy.
Kak, dan bestaat er iemand die wel heeeel veel op de chai van hier lijkt en op moonmoviesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ik ben een kloon van moonmovies. Hij heeft mij gemaakt als vriendinnetje voor Mozy.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ja dat wist ik toen nog niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.quote:
Examenreis?quote:
Ja moonmovies heeft een soort genetisch experiment gedaan en daar ben ik uit voortgekomen. Vandaar dat er nu wel 2 personen zijn op deze aardbol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, dan bestaat er iemand die wel heeeel veel op de chai van hier lijkt en op moonmovies.
quote:
PUB of US?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Ja wist niet hoe ik 't anders moest omschrijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat begrip heb ik je nu toch al een aantal keer uitgelegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
HUHquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende ronde
Op bokt.nl 98%.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!
Ik denk dat het nu 15%/85% is.
Hij is de indo-versie van Justin Bquote:
quote:
quote:
Waarom jammer?quote:
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.quote:
Alsof het daarom gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.
Mennen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu jij je pics en dan is het weer voor elkaar.quote:
Gewoon Ctrl+F door je postgeschiedenis op US, jajaquote:
altijd die picsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu jij je pics en dan is het weer voor elkaar.
Ik zat gewoon m'n hele geschiedenis van achter tot voor te doorzoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon Ctrl+F door je postgeschiedenis op US, jaja
Is er geen fototopic ZONDER paarden op bokt?quote:
Nou.. ik ga naar renesse?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:51 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ja wist niet hoe ik 't anders moest omschrijven!
Nog wel een andere mooie reis in de planning?
En wat wil je hierna gaan doen?
Jawel d´r is wel ergens een topic van mensen die model willen worden enzo. En een kunstgedeelte voor foto´s.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er geen fototopic ZONDER paarden op bokt?
waarom 'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ik ga naar renesse?![]()
Ehh, ik twijfel nog steeds maar het ziet er uit dat ik gewoon mbrt ga doen...
Als je 't maar naar je zin hebt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou.. ik ga naar renesse?![]()
Ehh, ik twijfel nog steeds maar het ziet er uit dat ik gewoon mbrt ga doen...
Dit is volgens mij wel de juiste leeftijd:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er geen fototopic ZONDER paarden op bokt?
Links want ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel d´r is wel ergens een topic van mensen die model willen worden enzo. En een kunstgedeelte voor foto´s.
Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Techniekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Als je 't maar naar je zin hebt!![]()
mbrt?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja schattig, maar dat vind ik van alles wat jong is denk ik. Hoe gaan ze er uit zien ongeveer als ze ouder zijn?
En wel goed, sinds gisteren klaar met mn examens en ik ben dennnk ik wel geslaagd. Dus nu vakantie.. weet nog niet zo goed wat ik allemaal wil in de vakantie.. niet stil zitten iig.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
waarom ':')'? Is toch gewoon een leuke studie
Nee is HK topic, kan je niet zien.quote:
Je bent in vorm moet ik zeggen! Dankjewel, weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Medisch Beeldvormende en Radiotherapeutische Technieken
Wutwutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Hoevaak ben jij al klaar gekomen met paard rijden chai?
Ik denk ik wel 13 keer![]()
![]()
.
17-21quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef Japsnars het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=1225894&start=0
17 tot 21-ers, Chai, regel even wat inside informatie
KLB SC MEET CRASHquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef Japsnars het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=1225894&start=0
17 tot 21-ers, Chai, regel even wat inside informatie
boktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee is HK topic, kan je niet zien.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1246618&hilit=modellentopic&start=0
Je moet er gewoon voor zorgen dat het je droombaan wordt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]omdat ik nog steeds twijfel..
Maar omdat ik toch niks anders weet.. en ik toch echt bij alles twijfel terwijl dit misschien wel mn droombaan kan zijn. Ik weet het gewoon nieeeeet
.
Ik heb non-stop geoefend de laatste paar maanden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Je bent in vorm moet ik zeggen! Dankjewel, weet ik dat ook weer!
Zou geven ondanks TOO OLD.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Chai het volgende:
Ik heb wat gevonden voor je.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=1296943
DIE OOGSCHADUWquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Chai het volgende:
Ik heb wat gevonden voor je.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=1296943
en de hond?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben me net kapot geschrokken. Een huisgenootje van me belde in paniek op dat ze gebeten was door een hond....
Achteraf viel het mee en heeft ze maar een paar schaafwondjes en wat blauwe plekken. Klote beesten.
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moeten we doen, gewoon met ze alle net doen of we der bij horen.
Dat is voor de ´shoot´.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DIE OOGSCHADUWVerpest die hele chick.
Alsof wij onder de mensen durven te komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moeten we doen, gewoon met ze alle net doen of we der bij horen.
quote:
Het is blijkbaar bij iemand thuisquote:Nann Ik woon in ijsselstein. Ik wil de dinsdag voor de meeting wel graag met zekerheid willen weten wie er komen. dan kan ik eten in huis kan halen.
Ik wel =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alsof wij onder de mensen durven te komenGast face de reality.
Waar was ze gebeten dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben me net kapot geschrokken. Een huisgenootje van me belde in paniek op dat ze gebeten was door een hond....
Achteraf viel het mee en heeft ze maar een paar schaafwondjes en wat blauwe plekken. Klote beesten.
Het is een besloten meet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar bij iemand thuis!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waar was ze gebeten dan?We hadden laatst een patiënt waarbij de hond in het gezicht had gebeten, ik heb het zelf niet gezien maar er was schijnbaar echt een hele hap uit het gezicht
Ja, nogalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het baasje liep rustig door met de hond, wat ik vrij asociaal vind.
In haar arm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waar was ze gebeten dan?We hadden laatst een patiënt waarbij de hond in het gezicht had gebeten, ik heb het zelf niet gezien maar er was schijnbaar echt een hele hap uit het gezicht
Gewoon aanbellen, totdat ze ons binnen laten. Otis, Sky, Laki, C_N en rv kunnen ons vast wel naarbinnen hosselen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar bij iemand thuis!
Oe, ik wil, ik wil, ik wil. Ik ben reuze interessantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mensen die beweren 'fotoshoots' te hebben gedaan of doen
Toen ze in mijn klas erachter kwamen dat mijn vader professioneel fotograaf was vroegen ze ook of hij shoots deed.
Ik zei: "Nee, daar zijn jullie niet interessant genoeg voor"
Beledigd dat ze waren![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Toen ze in mijn klas erachter kwamen dat mijn vader professioneel fotograaf was vroegen ze ook of hij shoots deed.
Wat moet je hier nou mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal
Sommige mensen geven er ook geen zak meer om zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Tijdje terug was ik aan het skeeleren.
Kom ik ineens om de hoek een man met 2 gigantische honden tegen die het pad blokkeren. Dus ik probeer er voorzichtig langs te gaan bijt er eentje bijna in mn hand! Hij hapte echt maar zette niet door...
Zegt dat baasje "Hij doet niets hoor!"ja lul lekker geloofwaardig zo hoor.
Mijn vader fotografeert alleen oude gebouwen en aparte mensen. Een fotoshoot van een 16 jarige MBO sletje is echt niet interessant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, ik wil, ik wil, ik wil. Ik ben reuze interessant
Ik ben toch heul geen 16jarig MBO-sletje manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader fotografeert alleen oude gebouwen en aparte mensen. Een fotoshoot van een 16 jarige MBO sletje is echt niet interessant.
Pics van je ass.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen 16jarig MBO-sletje man
Ik ben 30!
Zulke types kom ik ook vaak tegen in het bos tijdens het hardlopen, waar honden gewoon aan de lijn horen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Tijdje terug was ik aan het skeeleren.
Kom ik ineens om de hoek een man met 2 gigantische honden tegen die het pad blokkeren. Dus ik probeer er voorzichtig langs te gaan bijt er eentje bijna in mn hand! Hij hapte echt maar zette niet door...
Zegt dat baasje "Hij doet niets hoor!"ja lul lekker geloofwaardig zo hoor.
Ik kan echt geen geweld op andere toepassen, dat lukt me gewoon niet.quote:
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?
Als jouw kont bijzonder groot of bijzonder lekker is. Dan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over de hond.Misschien dat de baas de volgende keer nadenkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zulke types kom ik ook vaak tegen in het bos tijdens het hardlopen, waar honden gewoon aan de lijn horen.
[..]
Ik kan echt geen geweld op andere toepassen, dat lukt me gewoon niet.
Bahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef Crack_ het volgende:
http://sototallyandcomple(...)t-a-face-transplant/
Check die link dan, ahw lief hondjeee.
![]()
![]()
.
Ik denk een beetje een middelmatige kont te hebben. Dus dat wordt m niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jouw kont bijzonder groot of bijzonder lekker is. Dan zie ik het probleem niet.
Bij mij is het omgekeerd, ik heb pas 1 amateurshoot gedaan, en krijg deze email:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.quote:
Wat is daar omgekeerd aan? Ze vragen of jij een shoot gaat doen bij een fotograaf. Mijn klasgenoten vroegen of mijn vader ook shoots deed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, ik heb pas 1 amateurshoot gedaan, en krijg deze email:
"om je in te kunnen schrijven bij Modelsinc, heb ik goede professionele foto's van je nodig!
Ik heb begrepen dat je die gaat laten maken. Zodra je de foto's hebt, ontvang ik die graag!
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxx"
Ze gaat morgen contact opnemen met de politie. Ik heb uiteindelijk wel het adres van die man kunnen krijgen, maar hij negeerde ons in eerste instantie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over de hond.Misschien dat de baas de volgende keer nadenkt.
Ik heb geen idee wat je kan doen, aangifte? Kan dat?
Leuk voor je, joh.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Mozy het volgende:
Ohja, Badsex. Dat moeten Chai en ik nog hebben.
Niks richboy ;') onze tuin is tantoe klein.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.
Ze is nu 8 maanden ouder, nogsteeds heel lief. En uitlaten is leuk, zelfs als het regent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
die wordt ook oud en moet door de regen uitgelaten worden
Dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.
Opeens nieuwe dames in de SC wat is ditquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
die wordt ook oud en moet door de regen uitgelaten worden
Geen dank.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Opeens nieuwe dames in de SC wat is dit
Nee, niet bij een fotograaf, ik had al gezegd dat ik het zelf zou doen, ik stel mijn eigen camera in, en een ander hoeft dan alleen nog maar de camera stil te houden terwijl hij of zij klikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is daar omgekeerd aan? Ze vragen of jij een shoot gaat doen bij een fotograaf. Mijn klasgenoten vroegen of mijn vader ook shoots deed.
ja nu weten we het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Opeens nieuwe dames in de SC wat is dit
Kloons van je?quote:
Zelf foto's maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, niet bij een fotograaf, ik had al gezegd dat ik het zelf zou doen, ik stel mijn eigen camera in, en een ander hoeft dan alleen nog maar de camera stil te houden terwijl hij of zij klikt.
Ik zou het ook met de 10-seconde instelling kunnen doen, maar dan worden alle foto's te statisch omdat je de camera op een vaste plek moet zetten.
Ik kreeg nog wat van jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
ja nu weten we het welik heb tot nu toe meer vrouwen dan mannen hier gezien dus!
Ik had het over het rich gedeelte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tuin, alleen een balkon.
Hij heeft toch iets van 4 wedstrijden in 2 jaar gespeeld ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Skylark. het volgende:
Slechtste keeper ooit.![]()
![]()
Reserve bij Wigan.
Wil je het kwijt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Maisnon het volgende:
pffkoppijn vandaag was een slechte dag zeg
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij heeft toch iets van 4 wedstrijden in 2 jaar gespeeld ofzo?
Canon Powershot SX200 IS.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelf foto's maken?
Wat voor camera heb je?
Ik heb volgende week de deadline van mn project en had vandaag ongeveer 5 keer zo hard moeten werkenquote:
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan toch niet echt enthousiast worden van die oefenwedstrijden, je kunt er toch niets uit opmaken.
Afellay vond ik niet zo goed, hij moet gewoon links blijven en niet gaan dwalen in Sneijders territorium.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaart
Deadlines.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb volgende week de deadline van mn project en had vandaag ongeveer 5 keer zo hard moeten werkenmaar het schoot allemaal niet op omdat ik de hele dag moe was en hoofdpijn had
dat is het zo'n beetje
En nu heb ik morgen nog veel meer werk
HAHAHAHAHAquote:
Ik vond Afellay juist 3 keer niksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaart
Vandaag speelde hij niet opvallend maar ook niet slecht, tegen Mexico was hij voor zijn doen fenomenaal.quote:
Wat wil je precies gaan doen dan kan ik je wel wat tips gevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben voor het eerst begonnen met brushen Maisnon, in photoshop zag ie er beter uit dan hier maar oke het is een begin:
[ afbeelding ]
Schop haar onderuit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Er loopt een naakte vrouw hier rond op weg naar het bad
Weet je moeder dat je op een online forum over haar praat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Er loopt een naakte vrouw hier rond op weg naar het bad
Ajax-standpunten he.quote:
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik heb nu een kapsel getekend ter verduidelijking voor iemandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat wil je precies gaan doen dan kan ik je wel wat tips geven
hohoho die dekselse bragiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je op een online forum over haar praat?
Ze zat inmiddels al op haar knieënquote:
quote:
Ik heb 'm al.quote:
JAquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik heb nu een kapsel getekend ter verduidelijking voor iemand
Maar ik wil nu denk ik ook met gezichten gaan oefenen.
Nee Ouagadougou.quote:
Arme Seagalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHHA S.Seagal was al 15 dagen aan het aftellen in zijn msn naam voor een John Mayer concert. IS HET MORGEN AFGELAST. HAHAHAHA IK GA STUK
Wat je zegt ben jezelfquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHHA S.Seagal was al 15 dagen aan het aftellen in zijn msn naam voor een John Mayer concert. IS HET MORGEN AFGELAST. HAHAHAHA IK GA STUK
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
kssst foto's postenquote:
Ja, ik had nu gewoon even gauw wat op de achtergrond gepaint om het minder 'leeg' te laten lijken en het contrast kan inderdaad wel wat omhoog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
ik zou sowieso het contrast wat opvoeren en de achtergrond wat netter maken zeg maar
Sowieso, schetserige lijntjes is nergens voor nodig, en in Photoshop al helemaaaaaaaaal niet
Win-win situatie dus, met rechtsbijstand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Bragi het volgende:
Lamon:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=700149&sid=987dd9e67598c7b5d8064a8fbf0f26ab#p700149
Als je in de SC blijft posten heb ik binnen een maand je foto's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Door charme of door speurwerk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je in de SC blijft posten heb ik binnen een maand je foto's.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die kinderen hebben een slechte invloed op je.
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Ok mooizo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.
Gelukkig ben ik niet menig fokker. M'n pm-inbox staat open, ik neem aan dat je weet hoe pm'en werkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Door mijn speurwerk.quote:
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel vroeger naar bed tegenwoordig, dus er zitten ook goeie dingen bij
quote:
quote:
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
Bij mij is het een combinatie van jarenlange ervaring, intensief speurwerk en een bovengemiddeld grote penis.
Ernst Bobby en de restquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Maisnon het volgende:
'Jarenlange ervaring en intensief speurwerk'
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Tegenwoordig vaak voor 0:00 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |