Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden jaquote:
Jij snapt tquote:
Aaahwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden ja
Of een van de andere, en ze hebben allemaal een froemelkopje, want dat vind ik mooi/lief/leuk.
[ afbeelding ]
[..]
Jij snapt t
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?
Dus ik mag geen grapjes maken en die anderen wel over kaas?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
Dutch Dress?
Ik kots op voetbal, het wk en nederland.
... Lijkt niet eens.quote:
E-FAMEquote:
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?quote:
Sky zegt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?
Oke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sky zegt:
mag ik die in m'n sig zetten op FOK! ?
CN. zegt:
doe maar
e-fame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
hihihih geslacht: vrouwquote:
Allemaal gewillige sletjes op die website hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Wat doe jij op Bokt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die poll er niet erg vegetarisch uit zien, tenzij je echt gelooft dat de PVV echt iets aan dierenwelzijn gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Oeh een nieuwe man in de SC.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Alleen maar, daar fap ik opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Je wil ook aandacht van Chai, is 't niet Mozy?
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.quote:
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.
Je ziet overal kloons!
Jij denkt dat WD een man is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.
Je ziet overal kloons!
Ik ben ook een kloon, mijn eerste account was angelfistquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.
Maar dat ventje is dus echt niet mijn kloon. Daar zat je helemaal fout.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.
Dat Bio erin trapt wil niet zeggen dat je mij bij de neus neemt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat ventje is dus echt niet mijn kloon. Daar zat je helemaal fout.
Dat is ook omdat je een vrouw bent en dat kan niet, op fok.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik wist niet eens wat een kloon was en de eerste dag ging iedereen me aanvallen dat ik dr eentje was
Moet je horen wie het zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je ziet overal kloons!
Ik denk niets, dat zei Yvonne, het zal mij verder jeuken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij denkt dat WD een man is.[ afbeelding ]
Wat begreep je niet aan kloon?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik wist niet eens wat een kloon was en de eerste dag ging iedereen me aanvallen dat ik dr eentje was
Maar jij begon het hier ook rond te strooien alsof het de waarheid is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk niets, dat zei Yvonne, het zal mij verder jeuken.
Tien tegen één dat het fake is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
Dit heeft het eurovisie gewonnen
[ afbeelding ]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Eleanorrr het volgende:
Je denkt het nog steeds???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Bio erin trapt wil niet zeggen dat je mij bij de neus neemt.
Ja schattig, maar dat vind ik van alles wat jong is denk ik. Hoe gaan ze er uit zien ongeveer als ze ouder zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vind jij van de poesjes en hoe is het?
Behoort tot de zeldzame 1%quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.
Gehalte daadwerkelijk vrouwelijk geslacht op FOK!: 1%.
Ga je nog op examenreis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja schattig, maar dat vind ik van alles wat jong is denk ik. Hoe gaan ze er uit zien ongeveer als ze ouder zijn?
En wel goed, sinds gisteren klaar met mn examens en ik ben dennnk ik wel geslaagd. Dus nu vakantie.. weet nog niet zo goed wat ik allemaal wil in de vakantie.. niet stil zitten iig.
Dat dachten ze in de PUB.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ik ben een kloon van moonmovies. Hij heeft mij gemaakt als vriendinnetje voor Mozy.
Kak, dan bestaat er iemand die wel heeeel veel op de chai van hier lijkt en op moonmoviesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ik ben een kloon van moonmovies. Hij heeft mij gemaakt als vriendinnetje voor Mozy.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ja dat wist ik toen nog niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.quote:
Examenreis?quote:
Ja moonmovies heeft een soort genetisch experiment gedaan en daar ben ik uit voortgekomen. Vandaar dat er nu wel 2 personen zijn op deze aardbol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, dan bestaat er iemand die wel heeeel veel op de chai van hier lijkt en op moonmovies.
quote:
PUB of US?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Ja wist niet hoe ik 't anders moest omschrijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat begrip heb ik je nu toch al een aantal keer uitgelegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
HUHquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende ronde
Op bokt.nl 98%.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!
Ik denk dat het nu 15%/85% is.
Hij is de indo-versie van Justin Bquote:
quote:
quote:
Waarom jammer?quote:
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.quote:
Alsof het daarom gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |