quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Chai het volgende:
Ik ben een kloon van moonmovies. Hij heeft mij gemaakt als vriendinnetje voor Mozy.
Ja dat wist ik toen nog niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.
Gehalte daadwerkelijk vrouwelijk geslacht op FOK!: 1%.
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.quote:
Examenreis?quote:
Ja moonmovies heeft een soort genetisch experiment gedaan en daar ben ik uit voortgekomen. Vandaar dat er nu wel 2 personen zijn op deze aardbol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kak, dan bestaat er iemand die wel heeeel veel op de chai van hier lijkt en op moonmovies.
quote:
PUB of US?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Ja wist niet hoe ik 't anders moest omschrijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Zooootje het volgende:
[..]
D'r staat ergens in een oud topic een foto van me op Fok!, zoek en gij zult vinden.
Maar ben niet van plan nog eens foto's te posten.
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gehalte vrouwelijk geslacht op FOK!: 5%.
Gehalte daadwerkelijk vrouwelijk geslacht op FOK!: 1%.
Dat begrip heb ik je nu toch al een aantal keer uitgelegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Examenreis?
Nee.. ik ben de enige van mn vriendinnen die nu examen doet en ik op deze school waar ik nu zit, zit ik pas sinds dit jaar dus daar ga ik ook niet mee op vakantie.
HUHquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Found it. Wat mij betreft ben je door naar de volgende ronde
Op bokt.nl 98%.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, er zitten heel veel vrouwen op internet tegenwoordig, zelfs op FOK!
Ik denk dat het nu 15%/85% is.
Hij is de indo-versie van Justin Bquote:
quote:
quote:
Waarom jammer?quote:
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.quote:
Alsof het daarom gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, welke gek gaat als man paardrijden? Ik heb geen vagina, dus voor mij zou het totaal niet seksueel stimulerend zijn, die wrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |