WAT? Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, dat zou ook vreemd zijn, want ze is jonger dan ik.
Haar vader wil ik wel zien
Een meisje dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Ik heb les van een meisje die Emimich heeft verslagen met schaken.
Ja, Idols 2, ja.quote:
Niks burn, een oude aan mijn muziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
Toch nog een fijne burn eruit gesleept net voor mijn vertrek.
16 14quote:
Ah ja toen ik op haar hyves kwam en een andere foto zag, dacht ik ook al 14quote:
Doet me denken aan m'n zusje..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er veel jonger uit.
Die rechter?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb niemand van Fok! in real-life gezien
Lijkt net 12 hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er veel jonger uit.
Wanneer dan allemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
Ik heb BT al 3x gezien. En sky uno mahl, en NG een x, en jos wel wat vaker
. Oh en Gers
, skaff-a, ananas en Jordeeh
![]()
x2quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Alleen onbewust.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Oh, 2xquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer dan allemaal? Op onze meet, toen we gingen chillen en toen we elkaar tegen kwamen?
Een link is dan handig he.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
US-foto van aangeschafte kleding.
Mening nodig.
(Allemaal van de WE, Reetveter. Thanks voor de tip.)
Ziet er niet heel slecht uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
Viespeuk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat dat logischer is
Ik zit de hele tijd poesjes te kijken
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.quote:
Leuk voor de katten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kleurmuis!
Wij krijgen een katertje bij en er is net een nestje en nu ben ik steeds aan het kijken dus, ze zijn zo leuk
En klein en ze hebben roze neusjes enzo
Inderdaad en altijd wel leuke kleurvolle shirts en overhemden voor prima prijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk voor de katten.Hoeveel dieren hebben jullie?
Ligt eraan, ze hebben er wel vaak heel mooie blousejesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind de Sting voor meisjes niet echt leuk.
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.
De herenkleding daar is wel heel tofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Sting.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
ik ook, om de dag is beter voor je lichaamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.
fragile..... Hijghijg..... Triangel...... Piano....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Rust is de beste training.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ook, om de dag is beter voor je lichaam
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Voor die wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Morgen om 7.30 in Haarlem zijn voor die film.
Tot 18.15, het lijkt wel werk.
En ik geef niets om voetbal.
Ben ik nu homo?
Oh oh. Die van mij laatst ook.quote:
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???
Erhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
het ilse de lange effectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.
Ja, dat het toentertijd hits waren maakt de muziek er niet minder sloom om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm...
Was best een heftig nummer in zijn tijd.
En:
vond ik ook altijd mooi.
En een andere poes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef ynuhh het volgende:
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.![]()
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.quote:
Ach meid toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Oh maakt Theo een vervolg op TBS en zoeken ze figuranten met ervaring???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Houden we het even vriendelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh maakt Theo een vervolg op TBS en zoeken ze figuranten met ervaring???
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sarcasme, TR.quote:
Ga de TR joke van iemand anders jatten.quote:
Nee. Volgende week ben ik van plan om CEO te zijn van Shell en een welkomstbonus van 20 miljoen te krijgen. Dan doe ik een maandje zo min mogelijk en krijg een paar miljoen salaris, dan vind ik het wel weer genoeg en neem ik nog 200 miljoen afscheidsbonus mee.quote:
Hallo ik heb er serieus een geplaatst, dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ga de TR joke van iemand anders jatten.
Oke mevrouw de SC modquote:
Flirten met een bezette chick, TR.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lakitu kwam met de WE-tip.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
He, welke tipquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
jesses die's lillukquote:
Ja, snel dan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat maar, ik haal jullie allemaal steeds door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |