De herenkleding daar is wel heel tofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind de Sting voor meisjes niet echt leuk.
Sting.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind de Sting voor meisjes niet echt leuk.
ik ook, om de dag is beter voor je lichaamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.
fragile..... Hijghijg..... Triangel...... Piano....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Rust is de beste training.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ook, om de dag is beter voor je lichaam
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Voor die wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Morgen om 7.30 in Haarlem zijn voor die film.
Tot 18.15, het lijkt wel werk.
En ik geef niets om voetbal.
Ben ik nu homo?
Oh oh. Die van mij laatst ook.quote:
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???
Erhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
het ilse de lange effectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.
Ja, dat het toentertijd hits waren maakt de muziek er niet minder sloom om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm...
Was best een heftig nummer in zijn tijd.
En:
vond ik ook altijd mooi.
En een andere poes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef ynuhh het volgende:
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.![]()
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.quote:
Ach meid toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Oh maakt Theo een vervolg op TBS en zoeken ze figuranten met ervaring???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |