quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
*lijstje van UI's en plaatjes enzo
*juup gezeik danny is slecht wij zijn slecht dit dat doe normaal of SC gaat dicht
Het is daar ook nog schoner dan in Tilburg, wat jullie al schoon vondenquote:
Plaatje is niet duidelijk, maar station Bijlmer vind ik gewoon het spangst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest even kotsen van je plaatje, wat zei je?
796px-Station_Heerenveen_Perrons.JPGquote:
Wat.quote:
Nee man, alleen van buiten lijkt het nog wel wat. Maar ik vind Centraal op de perrons er echt kut uitzien. En oud.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Stop maar gewoon met zoeken want dit is de mooiste van de hele wereld.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, alleen van buiten lijkt het nog wel wat. Maar ik vind Centraal op de perrons er echt kut uitzien. En oud.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.
Bijlmer niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Stop maar gewoon met zoeken want dit is de mooiste van de hele wereld.
[ afbeelding ]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki open jij een topic over meisjes met verkeerde lettertype op msn dan.
oke oke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$
Print screensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$
Teveel poespas eromheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat je tegenwoordig geen topic kan openen in KLB zonder dat er eerst allemaal posts met 2 woorden komen en daarna een modje die er een slot op zet.
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.quote:
En je OP mag max 3 regels zijn. ZONDER DETAILSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat je tegenwoordig geen topic kan openen in KLB zonder dat er eerst allemaal posts met 2 woorden komen en daarna een modje die er een slot op zet.
Maak er graphs bij, cirkeldiagram enz.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.
TL;DRquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh zo. Dan mag het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak er graphs bij, cirkeldiagram enz.
S-F.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.
Hoe duur?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Madridista het volgende:
Er lopen wel lekkere chicks bij station lelylaan
GAST LEES DE OP DAT MAG JE NIET ZEGGENquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
S-F.
Serieus het slechtste stuk mod dat ik ooit heb mogen meemaken.
Ik zeg alleen dat ik hem niet goed vind, ik maak hem niet belachelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
GAST LEES DE OP DAT MAG JE NIET ZEGGEN
crew bashing!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
S-F.
Serieus het slechtste stuk mod dat ik ooit heb mogen meemaken.
NOOITquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.
DAT MAG NIET, NOG STEEDS JUUP GEZEUR FOK DEUGT NIET DANNY DEUGT NIET, NIKS DEUGTquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik hem niet goed vind, ik maak hem niet belachelijk.
Ik heb het account Allure_ al.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Fotoboek van Allure__
Wie maakt het account Allure___?
terecht, dus kapsel!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT MAG NIET, NOG STEEDS JUUP GEZEUR FOK DEUGT NIET DANNY DEUGT NIET, NIKS DEUGT
WAAROM KOM JE S-F BASHEN. MOD BANquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
crew bashing!!!
S-F is een prima mod!!!
Op PUB met name!!!
Mensen die weten hoe dat moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
Kankersad, ik kan geen gifje van voe maken omdat er staat "We can't process this video, cause it can contain adult materials. Please choose another one."
Wacht maar mannetjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE S-F BASHEN. MOD BAN
wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik pretendeer een leven te hebben ja.
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
Ze woont in zo'n richhood naast het strand waar je mijn auto kan zien en daar loopt du jogroute ook langs. En ik ben een eerlijk iemand die de wensen van haar ouders niet in de weg gaat staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.
Wil ik liever niet zeggenquote:
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$quote:
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$
18 23 is iets anders van 12, 21.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderhihi.
Haha op de kermis ook. Toen werd ze 11 uur opgehaald (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.
Maar dit is 7.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderhihi.
Ik moest lachen om Assasins Creed chapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha op de kermis ook. Toen werd ze 11 uur opgehaald () Maar die vader kwam ineens op het terrein zelf dus ik als een Assasins Creed chap blenden in die croud
Maar gelukkig is ze mijn echte chichi nietquote:
Ze is 14 hoor. Mozy is grappenmaker.quote:
Alles boven de 16 is niet echt noemenswaardig om hier te vertellen in de sc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Toch blijf ik altijd denken dat er iets mis is met jongens die alleen maar meisjes van onder de 16 kunnen krijgen..
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Toch blijf ik altijd denken dat er iets mis is met jongens die alleen maar meisjes van onder de 16 kunnen krijgen..
Ooh nou gelukkig, dan heeft ze misschien wel een schaamhaar of drie dus dan kan het.quote:
Ja maar waarom heb je die liever? Puur vanwege de jeugdige looks of omdat ze zo naïef zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.
Die 14-jarige is volwassener dan veel 18-19 jarigen die ik kenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???
Ach, je kunt met zestienjarigen ook wel praten.. Maar 14quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???
Next level.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff jezushoe lang nog voor je de stap zet naar kinderen?
Makkelijker, leuker en meisjesachtiger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je die liever? Puur vanwege de jeugdige looks of omdat ze zo naïef zijn?
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, je kunt met zestienjarigen ook wel praten.. Maar 14pfff.
Dat kan best met een chick van 16. 15 ook wel hoor. Sommige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 12e al geweldig gezelschap anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Makkelijker, leuker en meisjesachtiger.maar die 3 punten zijn natuurlijk slechts mijn meningen =$
Eind 20quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20
Meisjesachtiger welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 12e al geweldig gezelschap anders.
[..]en makkelijker en meisjesachtiger zijn echt goede beweegredenen volgens jou?
En dat kan niet als je boven de 14 bent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Meisjesachtiger welIk val op "cute" vrouwen/meisjes.
Meisjesachtiger is SOWIESO een goede beweegreden. Ik krijg echt jeuk van vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en makkelijker en meisjesachtiger zijn echt goede beweegredenen volgens jou?
Die 14-jarige is een uitschieter. Alsof dat mijn doelgroep is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat kan niet als je boven de 14 bent?
Hoe wil je dan ooit trouwen enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisjesachtiger is SOWIESO een goede beweegreden. Ik krijg echt jeuk van vrouwen.Meisjes
Nou dat weet ik niet snoezepoesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die 14-jarige is een uitschieter. Alsof dat mijn doelgroep is.
nee man, twintigersquote:
Dat dus,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik nog steeds een twintiger! Vet jong ben ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, twintigers
altijd he, ook als je zelf ouder wordt
Dan weet je het nu =$ Maar normale doelgroep is 16-20.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit trouwen enzo?
[..]
Nou dat weet ik niet snoezepoes
Komt wel goed schatje, ik heb nog 10 jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit trouwen enzo?
ah da's mooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik nog steeds een twintiger! Vet jong ben ik.
Hoe bedoel je je hebt nog tien jaar? Je hoopt dat je in die tijd stopt met het walgen van 'vrouwen'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, ik heb nog 10 jaar.
Oh, ben jij er ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah da's mooi!
Wel met lang haar nog he!!!!?
Nu laat je het lijken alsof ik heel raar ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je hebt nog tien jaar? Je hoopt dat je in die tijd stopt met het walgen van 'vrouwen'?
Uiteraard, lange haren zijn mijn trademark.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah da's mooi!
Wel met lang haar nog he!!!!?
quote:
das te duurquote:
Ik ben 18, ik ben geen vrouw. IK HAAT JE!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu laat je het lijken alsof ik heel raar ben.
Typisch iets wat een vrouw zou doen.
Ik vind jou wel een meisje hoor. Dus je hoeft je niet beledigd te voelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben geen vrouw. IK HAAT JE!
En het is ook wel een beetje raar.. Geef nou toe. Ik vind walgen van vrouwen gewoon een zwaktebod, je bent nog niet klaar voor een mooi gezichtje met een mening
wat cute.
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een meisje hoor. Dus je hoeft je niet beledigd te voelen![]()
En ik zei niet walgen, ik zei jeuk. =$
NEE DOE HET NIETquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouw..
"mijn liefje"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouw..
Je was weer goed.quote:
Lover.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje, schatje, snoepje, druifje, suikerdropje, honingduifje.
Gast. Ken je grenzen...quote:
Krijgaidsbtje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje, schatje, snoepje, druifje, suikerdropje, honingduifje.
Dude, Chuck, what teh fuck lees ik hier nuquote:
quote:Arjen Robben ontbreekt vanavond in de basisopstelling bij het Nederlands elftal. In De Kuip speelt Oranje een oefenwedstrijd tegen Ghana. Op de linkervleugel start Ibrahim Afellay in de basis. Op de rechterflank begint Dirk Kuyt in de startopstelling.
Oud nieuws maar oké, bedankt.quote:
Doe niet zo stoer.quote:
Ik doe niet stoer. Ik zeg dat je een beetje oud nieuws post. Iedereen wist al dat Robben vandaag niet in de basis zou starten in verband met angst voor nieuwe kwetsuren.quote:
Jullie klinken nog gayer dan mijn vriend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Duiveltje, Dreamlover, Teddy, Poooooohbear.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Duiveltje, Dreamlover, Teddy, Poooooohbear.
Het was nog niet zeker/bevestigd. En daarbij ging het ook om Afellay die dus in de basis start.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Ik zeg dat je een beetje oud nieuws post. Iedereen wist al dat Robben vandaag niet in de basis zou starten in verband met angst voor nieuwe kwetsuren.
Bertje wil zo veel mogelijk van Afellay zien voor het WK begintquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het was nog niet zeker/bevestigd. En daarbij ging het ook om Afellay die dus in de basis start.
Duiveltje is sowieso een beetje raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dreamlover en Duiveltje vind ik wel erg fout. Die gebruik ik alleen om Bragi uit te lokken.
STEEN PAPIER SCHAAR. Zo hoort het. En het klinkt ook het best.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Ben ik dan de enige die 'schaar, steen, papier' zegt?Dat klinkt ritmisch gezien ook beter.
Dat klinkt net zo ritmisch als een jodelende japanner die een kip nadoet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Ben ik dan de enige die 'schaar, steen, papier' zegt?Dat klinkt ritmisch gezien ook beter.
Jij hebt daar helemaal geen verstand van, meisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
STEEN PAPIER SCHAAR. Zo hoort het. En het klinkt ook het best.
Oh wachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo ritmisch als een jodelende japanner die een kip nadoet.
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh wacht
http://www.dumpert.nl/med(...)jodelende_ninja.html
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een toeval.
En ik vond de vergelijking al iets te scherp voor jouw doen.
Da's niet van mijn studie gek, dan wist ik het wel. Ik ga volgende week maandag naar de Enzo, en deze donderdag uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Feestje van jou studie? Erasmus international party!
Oh ik dacht dat al die international shit 1 ding wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet van mijn studie gek, dan wist ik het wel. Ik ga volgende week maandag naar de Enzo, en deze donderdag uit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, thanks, wil dat al tijden zien.
Ik wil jou al tijden zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, thanks, wil dat al tijden zien.
Doe eens niet zo stom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen verstand van, meisje.
Hap.quote:
De volwassen mensen wonnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, hoe ging de dagelijkse kun-je-niks-beters-dan-16- -krijgen-discussie?
Neequote:
What up?quote:Barney: Alright, fine, the stripper at Stewart’s Bachelor Party was a 15.
Ted: [Appalled] She was 15?
Barney: A 15. Like in blackjack.
Ted: As in, not sure whether you’d hit it?
Barney: Exactly!
Ted: Nice.
quote:
Klopt, één keer eerder. Maar nu was het weer mooi toepasselijk.quote:
Op wat voor sites kom jijquote:
Daar gaat het toch niet om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op wat voor sites kom jij. De site van de Privé ofzo.
En nu.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die alleen op Hyves, FOK!, BlackBoard, VI.nl, YouTube, Facebook, ING, Google en Last.FM komen!
Netvibes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die alleen op Hyves, FOK!, BlackBoard, VI.nl, YouTube, Facebook, ING, Google en Last.FM komen!
Een interne worsteling vindt al een jaar lang plaats, Bt.quote:
Pas een jaar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een interne worsteling vindt al een jaar lang plaats, Bt.
Ik probeer het minder erg te laten lijken dan het is.quote:
Ik niet, dat zou ook vreemd zijn, want ze is jonger dan ik.quote:
WAT? Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, dat zou ook vreemd zijn, want ze is jonger dan ik.
Haar vader wil ik wel zien
Een meisje dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Ik heb les van een meisje die Emimich heeft verslagen met schaken.
Ja, Idols 2, ja.quote:
Niks burn, een oude aan mijn muziek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
Toch nog een fijne burn eruit gesleept net voor mijn vertrek.
16 14quote:
Ah ja toen ik op haar hyves kwam en een andere foto zag, dacht ik ook al 14quote:
Doet me denken aan m'n zusje..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er veel jonger uit.
Die rechter?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb niemand van Fok! in real-life gezien
Lijkt net 12 hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er veel jonger uit.
Wanneer dan allemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
Ik heb BT al 3x gezien. En sky uno mahl, en NG een x, en jos wel wat vaker
. Oh en Gers
, skaff-a, ananas en Jordeeh
![]()
x2quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Alleen onbewust.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Oh, 2xquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer dan allemaal? Op onze meet, toen we gingen chillen en toen we elkaar tegen kwamen?
Een link is dan handig he.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
US-foto van aangeschafte kleding.
Mening nodig.
(Allemaal van de WE, Reetveter. Thanks voor de tip.)
Ziet er niet heel slecht uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
Viespeuk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat dat logischer is
Ik zit de hele tijd poesjes te kijken
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.quote:
Leuk voor de katten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kleurmuis!
Wij krijgen een katertje bij en er is net een nestje en nu ben ik steeds aan het kijken dus, ze zijn zo leuk
En klein en ze hebben roze neusjes enzo
Inderdaad en altijd wel leuke kleurvolle shirts en overhemden voor prima prijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk voor de katten.Hoeveel dieren hebben jullie?
Ligt eraan, ze hebben er wel vaak heel mooie blousejesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind de Sting voor meisjes niet echt leuk.
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.
De herenkleding daar is wel heel tofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Sting.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
ik ook, om de dag is beter voor je lichaamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Goed bezig! Morgen ga ik weer even hardlopen.
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.
fragile..... Hijghijg..... Triangel...... Piano....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Rust is de beste training.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ook, om de dag is beter voor je lichaam
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij gaat zo vaak, als jij geen platte buik hebt.
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd heel erg van dieren, kan me een huis zonder niet voorstellen
Ado had nooit een kat gehad, maar nu zei hij dat als ie geweten had dat t zo leuk was ie er veel eerder een gehad zou hebben.
Voor die wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
Morgen om 7.30 in Haarlem zijn voor die film.
Tot 18.15, het lijkt wel werk.
En ik geef niets om voetbal.
Ben ik nu homo?
Oh oh. Die van mij laatst ook.quote:
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
zit jij al in de polder weg te kwijnen ja???
Erhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sting.Wat een saaie muziek maakt die man.
het ilse de lange effectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waar Ynuhh die grote mond vandaan haalt snap ik ook niet, en waarom al die mannen haar leuk vinden ook niet.
Ja, dat het toentertijd hits waren maakt de muziek er niet minder sloom om.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Erhm...
Was best een heftig nummer in zijn tijd.
En:
vond ik ook altijd mooi.
En een andere poes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:13 schreef ynuhh het volgende:
Mijn poes woont nu bij mijn ouders op de woonboerderij, ik denk niet dat ze het hier fijn gaat vinden in de stad.![]()
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.quote:
Ach meid toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Dat is toch logisch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een of andere film met Chantal Janzen en Theo Maassen, je moet eerst figuren voor weinig geld, voordat je zelf wat kunt bereiken, dus nu moet ik door die shit heen.
Oh maakt Theo een vervolg op TBS en zoeken ze figuranten met ervaring???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Houden we het even vriendelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh maakt Theo een vervolg op TBS en zoeken ze figuranten met ervaring???
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sarcasme, TR.quote:
Ga de TR joke van iemand anders jatten.quote:
Nee. Volgende week ben ik van plan om CEO te zijn van Shell en een welkomstbonus van 20 miljoen te krijgen. Dan doe ik een maandje zo min mogelijk en krijg een paar miljoen salaris, dan vind ik het wel weer genoeg en neem ik nog 200 miljoen afscheidsbonus mee.quote:
Hallo ik heb er serieus een geplaatst, dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ga de TR joke van iemand anders jatten.
Oke mevrouw de SC modquote:
Flirten met een bezette chick, TR.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lakitu kwam met de WE-tip.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
He, welke tipquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Mening nodig.
jesses die's lillukquote:
Ja, snel dan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Laat maar, ik haal jullie allemaal steeds door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |