quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
*lijstje van UI's en plaatjes enzo
*juup gezeik danny is slecht wij zijn slecht dit dat doe normaal of SC gaat dicht
Het is daar ook nog schoner dan in Tilburg, wat jullie al schoon vondenquote:
Plaatje is niet duidelijk, maar station Bijlmer vind ik gewoon het spangst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moest even kotsen van je plaatje, wat zei je?
796px-Station_Heerenveen_Perrons.JPGquote:
Wat.quote:
Nee man, alleen van buiten lijkt het nog wel wat. Maar ik vind Centraal op de perrons er echt kut uitzien. En oud.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Stop maar gewoon met zoeken want dit is de mooiste van de hele wereld.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man, alleen van buiten lijkt het nog wel wat. Maar ik vind Centraal op de perrons er echt kut uitzien. En oud.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.
Bijlmer niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het gaat om de buitenkant. Van binnen zijn alle stations lelijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Stop maar gewoon met zoeken want dit is de mooiste van de hele wereld.
[ afbeelding ]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki open jij een topic over meisjes met verkeerde lettertype op msn dan.
oke oke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$
Print screensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ofzo. En ik moet nog even printscreens maken van chicks op msn. =$
Teveel poespas eromheen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat je tegenwoordig geen topic kan openen in KLB zonder dat er eerst allemaal posts met 2 woorden komen en daarna een modje die er een slot op zet.
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.quote:
En je OP mag max 3 regels zijn. ZONDER DETAILSquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Jammer dat je tegenwoordig geen topic kan openen in KLB zonder dat er eerst allemaal posts met 2 woorden komen en daarna een modje die er een slot op zet.
Maak er graphs bij, cirkeldiagram enz.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.
TL;DRquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Oh zo. Dan mag het.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor een topic over msn-lettertypes en een analyse van welke kleur spange chicks gebruiken.
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak er graphs bij, cirkeldiagram enz.
S-F.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.
Hoe duur?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Madridista het volgende:
Er lopen wel lekkere chicks bij station lelylaan
GAST LEES DE OP DAT MAG JE NIET ZEGGENquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
S-F.
Serieus het slechtste stuk mod dat ik ooit heb mogen meemaken.
Ik zeg alleen dat ik hem niet goed vind, ik maak hem niet belachelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
GAST LEES DE OP DAT MAG JE NIET ZEGGEN
crew bashing!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
S-F.
Serieus het slechtste stuk mod dat ik ooit heb mogen meemaken.
NOOITquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gegarandeerd slotje van S-F. Misschien kan je hem beter, en ik kots van het idee, in ONZ openen.
DAT MAG NIET, NOG STEEDS JUUP GEZEUR FOK DEUGT NIET DANNY DEUGT NIET, NIKS DEUGTquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik hem niet goed vind, ik maak hem niet belachelijk.
Ik heb het account Allure_ al.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
Fotoboek van Allure__
Wie maakt het account Allure___?
terecht, dus kapsel!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
DAT MAG NIET, NOG STEEDS JUUP GEZEUR FOK DEUGT NIET DANNY DEUGT NIET, NIKS DEUGT
WAAROM KOM JE S-F BASHEN. MOD BANquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
crew bashing!!!
S-F is een prima mod!!!
Op PUB met name!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |