Maar waarom niet? Dat iemand kaas niet lekker vind oke, maar ook niet op een pizzaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik eet dat vanaf m'n 3e al niet meer, en m'n ouders hadden echt alles geprobeerd wat ze konden om me aan de kaas te krijgen maar is ze niet gelukt. En nu eet ik het gewoon niet.
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
inb4 skylark "HAHAHAHAHAHA ECHT KKLEUK MAN"-post
We hebben geen pizza gegeten vriendd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OhjaWat at jij ook alweer toen wij aan de pizza's zaten?
hoax als ik die post niet had gezet was je nu weer aan het ragen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.Ik laat hem lekker in z'n waarde.
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Dat iemand kaas niet lekker vind oke, maar ook niet op een pizzawtf.
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hebben geen pizza gegeten vriendd.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik heb ingezien dat dat soort grapjes voor VMBO'ers wel leuk blijven.Ik laat hem lekker in z'n waarde.
Someone's got issuesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.
Ja met die kratjes bier. Die pizza was wel lekker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.
Oh daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
echt wel. bij die gekke turk in die lelijke straat toen we van de supermarkt kwamen.
Ja was kankerduur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh daar. Ja kebab ofzo? Die volgens jullie te duur was.
Ach man, stel je even aan zeg. Godverredomme nog aan toequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar het zit op een gegeven moment zo in je hoofd dat je het niet meer wil eten.
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.quote:
Is dit een verwijt naar mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou als je die straat ziet en je zegt dat het Warschau 1950 is geloof ik het ook.
Carequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou als je die straat ziet en je zegt dat het Warschau 1950 is geloof ik het ook.
Het station in elk geval sowiesoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Limburg is beter man, ik zeg het je. Mijn hometown is esthetisch zéér in orde.
quote:
Deze opmerking.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun jij ook niks aan doen, trek het je niet aan. We konden niet allemaal vooraan staan toen God de hersenen uitdeelde.
Ik moest even kotsen van je plaatje, wat zei je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste. Station. Van Nederland.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste. Station. Van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |