Mensen die weten hoe dat moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
Kankersad, ik kan geen gifje van voe maken omdat er staat "We can't process this video, cause it can contain adult materials. Please choose another one."
Wacht maar mannetjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE S-F BASHEN. MOD BAN
wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik pretendeer een leven te hebben ja.
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
Ze woont in zo'n richhood naast het strand waar je mijn auto kan zien en daar loopt du jogroute ook langs. En ik ben een eerlijk iemand die de wensen van haar ouders niet in de weg gaat staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.
Wil ik liever niet zeggenquote:
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$quote:
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$
18 23 is iets anders van 12, 21.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderhihi.
Haha op de kermis ook. Toen werd ze 11 uur opgehaald (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |