Mensen die weten hoe dat moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Lakitu het volgende:
Kankersad, ik kan geen gifje van voe maken omdat er staat "We can't process this video, cause it can contain adult materials. Please choose another one."
Wacht maar mannetjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE S-F BASHEN. MOD BAN
wat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik pretendeer een leven te hebben ja.
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt fucked up dat ik van die ouders niet meer met mijn chichi mag joggenMoet ik steeds een uur later dan haar joggen. LAME.
Ze woont in zo'n richhood naast het strand waar je mijn auto kan zien en daar loopt du jogroute ook langs. En ik ben een eerlijk iemand die de wensen van haar ouders niet in de weg gaat staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe komen ze er dan achter dat je met haar jogt?
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n WANTED briefje rondgedeeld in de buurt.
Wil ik liever niet zeggenquote:
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$quote:
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest hardop lachen. Zo'n kutbuitenlander op zo'n poster in een blanke richhood.
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
klein leeftijdsverschilletje niks aan de hand =$
18 23 is iets anders van 12, 21.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderhihi.
Haha op de kermis ook. Toen werd ze 11 uur opgehaald (quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ze vertellen gewoon aan iedereen door dat ze op de watchout moeten zijn voor personen met Aziatische kenmerken.
Maar dit is 7.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Ik mag van mijn papa en mama wel met een boiii van vijf jaar ouderhihi.
Ik moest lachen om Assasins Creed chapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha op de kermis ook. Toen werd ze 11 uur opgehaald () Maar die vader kwam ineens op het terrein zelf dus ik als een Assasins Creed chap blenden in die croud
Maar gelukkig is ze mijn echte chichi nietquote:
Ze is 14 hoor. Mozy is grappenmaker.quote:
Alles boven de 16 is niet echt noemenswaardig om hier te vertellen in de sc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Toch blijf ik altijd denken dat er iets mis is met jongens die alleen maar meisjes van onder de 16 kunnen krijgen..
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Toch blijf ik altijd denken dat er iets mis is met jongens die alleen maar meisjes van onder de 16 kunnen krijgen..
Ooh nou gelukkig, dan heeft ze misschien wel een schaamhaar of drie dus dan kan het.quote:
Ja maar waarom heb je die liever? Puur vanwege de jeugdige looks of omdat ze zo naïef zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is niet kunnen krijgen, het is liever hebben.
Die 14-jarige is volwassener dan veel 18-19 jarigen die ik kenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???
Ach, je kunt met zestienjarigen ook wel praten.. Maar 14quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???
Next level.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfff jezushoe lang nog voor je de stap zet naar kinderen?
Makkelijker, leuker en meisjesachtiger.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar waarom heb je die liever? Puur vanwege de jeugdige looks of omdat ze zo naïef zijn?
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, je kunt met zestienjarigen ook wel praten.. Maar 14pfff.
Dat kan best met een chick van 16. 15 ook wel hoor. Sommige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 12e al geweldig gezelschap anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Makkelijker, leuker en meisjesachtiger.maar die 3 punten zijn natuurlijk slechts mijn meningen =$
Eind 20quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
16jarigen hebben niks mee gemaakt man, nee vrouwen van eind 20
Meisjesachtiger welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn 12e al geweldig gezelschap anders.
[..]en makkelijker en meisjesachtiger zijn echt goede beweegredenen volgens jou?
En dat kan niet als je boven de 14 bent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Meisjesachtiger welIk val op "cute" vrouwen/meisjes.
Meisjesachtiger is SOWIESO een goede beweegreden. Ik krijg echt jeuk van vrouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en makkelijker en meisjesachtiger zijn echt goede beweegredenen volgens jou?
Die 14-jarige is een uitschieter. Alsof dat mijn doelgroep is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dat kan niet als je boven de 14 bent?
Hoe wil je dan ooit trouwen enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisjesachtiger is SOWIESO een goede beweegreden. Ik krijg echt jeuk van vrouwen.Meisjes
Nou dat weet ik niet snoezepoesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die 14-jarige is een uitschieter. Alsof dat mijn doelgroep is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |