Dat dus,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
op een gegeven moment wil je toch ook iets met inhoud, waar je mee kunt praten enzulks???
Over 10 jaar ben ik nog steeds een twintiger! Vet jong ben ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, twintigers
altijd he, ook als je zelf ouder wordt
Dan weet je het nu =$ Maar normale doelgroep is 16-20.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit trouwen enzo?
[..]
Nou dat weet ik niet snoezepoes
Komt wel goed schatje, ik heb nog 10 jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit trouwen enzo?
ah da's mooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over 10 jaar ben ik nog steeds een twintiger! Vet jong ben ik.
Hoe bedoel je je hebt nog tien jaar? Je hoopt dat je in die tijd stopt met het walgen van 'vrouwen'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje, ik heb nog 10 jaar.
Oh, ben jij er ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah da's mooi!
Wel met lang haar nog he!!!!?
Nu laat je het lijken alsof ik heel raar ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe bedoel je je hebt nog tien jaar? Je hoopt dat je in die tijd stopt met het walgen van 'vrouwen'?
Uiteraard, lange haren zijn mijn trademark.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah da's mooi!
Wel met lang haar nog he!!!!?
quote:
das te duurquote:
Ik ben 18, ik ben geen vrouw. IK HAAT JE!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu laat je het lijken alsof ik heel raar ben.
Typisch iets wat een vrouw zou doen.
Ik vind jou wel een meisje hoor. Dus je hoeft je niet beledigd te voelenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben geen vrouw. IK HAAT JE!
En het is ook wel een beetje raar.. Geef nou toe. Ik vind walgen van vrouwen gewoon een zwaktebod, je bent nog niet klaar voor een mooi gezichtje met een mening
wat cute.
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een meisje hoor. Dus je hoeft je niet beledigd te voelen![]()
En ik zei niet walgen, ik zei jeuk. =$
NEE DOE HET NIETquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouw..
"mijn liefje"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mijn liefje zal ik sowieso altijd een meisje blijven, in de rest van mijn leven hoop ik in de komende jaren te transformeren tot een vrouw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |