Wanneer dan allemaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
Ik heb BT al 3x gezien. En sky uno mahl, en NG een x, en jos wel wat vaker
. Oh en Gers
, skaff-a, ananas en Jordeeh
![]()
x2quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb niemand van Fok! in real-life gezien
Alleen onbewust.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb niemand van Fok! in real-life gezien
Oh, 2xquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer dan allemaal? Op onze meet, toen we gingen chillen en toen we elkaar tegen kwamen?
Een link is dan handig he.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
US-foto van aangeschafte kleding.
Mening nodig.
(Allemaal van de WE, Reetveter. Thanks voor de tip.)
Ziet er niet heel slecht uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
US-foto van aangeschafte kleding.
Mening nodig.
(Allemaal van de WE, Reetveter. Thanks voor de tip.)
Viespeuk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat dat logischer is
Ik zit de hele tijd poesjes te kijken
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En 50% korting. Ik hou van redelijke prijzen, kraag staat morgen weer goed BT, stijf als een plank.
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.quote:
Leuk voor de katten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kleurmuis!
Wij krijgen een katertje bij en er is net een nestje en nu ben ik steeds aan het kijken dus, ze zijn zo leuk
En klein en ze hebben roze neusjes enzo
Inderdaad en altijd wel leuke kleurvolle shirts en overhemden voor prima prijzenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij de sting haal ik idd het grootste deel van mijn kleren, heb je wel leuke spijkerbroeken etc maar dan ook voor een normale prijs.
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Leuk voor de katten.Hoeveel dieren hebben jullie?
Ligt eraan, ze hebben er wel vaak heel mooie blousejesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind de Sting voor meisjes niet echt leuk.
Oeh, tof! Soms zou ik willen dat mijn poes in dit huis was, maar ik denk niet dat het goed voor haar is. Dieren zorgen vaak wel voor een bepaalde sfeer in een huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vijver met 7 kois, twee ratjes en een kat en er komt dus nog een katertje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |