Duiveltje is sowieso een beetje raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dreamlover en Duiveltje vind ik wel erg fout. Die gebruik ik alleen om Bragi uit te lokken.
STEEN PAPIER SCHAAR. Zo hoort het. En het klinkt ook het best.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Ben ik dan de enige die 'schaar, steen, papier' zegt?Dat klinkt ritmisch gezien ook beter.
Dat klinkt net zo ritmisch als een jodelende japanner die een kip nadoet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
Ben ik dan de enige die 'schaar, steen, papier' zegt?Dat klinkt ritmisch gezien ook beter.
Jij hebt daar helemaal geen verstand van, meisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
STEEN PAPIER SCHAAR. Zo hoort het. En het klinkt ook het best.
Oh wachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo ritmisch als een jodelende japanner die een kip nadoet.
Wat een toeval.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh wacht
http://www.dumpert.nl/med(...)jodelende_ninja.html
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een toeval.
En ik vond de vergelijking al iets te scherp voor jouw doen.
Da's niet van mijn studie gek, dan wist ik het wel. Ik ga volgende week maandag naar de Enzo, en deze donderdag uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Feestje van jou studie? Erasmus international party!
Oh ik dacht dat al die international shit 1 ding wasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet van mijn studie gek, dan wist ik het wel. Ik ga volgende week maandag naar de Enzo, en deze donderdag uit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, thanks, wil dat al tijden zien.
Ik wil jou al tijden zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, thanks, wil dat al tijden zien.
Doe eens niet zo stom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen verstand van, meisje.
Hap.quote:
De volwassen mensen wonnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen, hoe ging de dagelijkse kun-je-niks-beters-dan-16- -krijgen-discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |