Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden jaquote:
Jij snapt tquote:
Aaahwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg! Dat zou best eens ons katje kunnen worden ja
Of een van de andere, en ze hebben allemaal een froemelkopje, want dat vind ik mooi/lief/leuk.
[ afbeelding ]
[..]
Jij snapt t
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dat je haar met kaas insmeert ofzo?
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Betekent dat dat je haar niets hebt gegeven zodat ze nakend voor je kan verschijnen omdat Dutch people gierig zijn en geen geld voor een jurk overhebben?
Dus ik mag geen grapjes maken en die anderen wel over kaas?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
Dutch Dress?
Ik kots op voetbal, het wk en nederland.
... Lijkt niet eens.quote:
E-FAMEquote:
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?quote:
Sky zegt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zijn penis moeten ontvangen voordat hij het goed vond dat je die in je sig zet?
Oke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sky zegt:
mag ik die in m'n sig zetten op FOK! ?
CN. zegt:
doe maar
e-fame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
hihihih geslacht: vrouwquote:
Allemaal gewillige sletjes op die website hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]Wat doe jij op Bokt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die poll er niet erg vegetarisch uit zien, tenzij je echt gelooft dat de PVV echt iets aan dierenwelzijn gaat doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom post je een paardenpoll waar maar 154 vegetariërs op hebben gestemd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Oeh een nieuwe man in de SC.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef Eleanorrr het volgende:
ik zet er nog eens neer dat ik man ben dan ben ik van al dat gezeur af![]()
![]()
!!!
Alleen maar, daar fap ik opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Je wil ook aandacht van Chai, is 't niet Mozy?
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.quote:
Ik heb er laatst weer vakkundig eentje ontmaskerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent trouwens wel erg para, je denkt nog steeds dat dat ene jochie een kloon van mij is, terwijl Bio allang verteld heeft dat dat niet zo was.
Je ziet overal kloons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |