ja nu weten we het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Opeens nieuwe dames in de SC wat is dit
Kloons van je?quote:
Zelf foto's maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, niet bij een fotograaf, ik had al gezegd dat ik het zelf zou doen, ik stel mijn eigen camera in, en een ander hoeft dan alleen nog maar de camera stil te houden terwijl hij of zij klikt.
Ik zou het ook met de 10-seconde instelling kunnen doen, maar dan worden alle foto's te statisch omdat je de camera op een vaste plek moet zetten.
Ik kreeg nog wat van jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
ja nu weten we het welik heb tot nu toe meer vrouwen dan mannen hier gezien dus!
Ik had het over het rich gedeelte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb hier geen tuin, alleen een balkon.
Hij heeft toch iets van 4 wedstrijden in 2 jaar gespeeld ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Skylark. het volgende:
Slechtste keeper ooit.![]()
![]()
Reserve bij Wigan.
Wil je het kwijt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Maisnon het volgende:
pffkoppijn vandaag was een slechte dag zeg
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij heeft toch iets van 4 wedstrijden in 2 jaar gespeeld ofzo?
Canon Powershot SX200 IS.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelf foto's maken?
Wat voor camera heb je?
Ik heb volgende week de deadline van mn project en had vandaag ongeveer 5 keer zo hard moeten werkenquote:
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef L0t.. het volgende:
Ik kan toch niet echt enthousiast worden van die oefenwedstrijden, je kunt er toch niets uit opmaken.
Afellay vond ik niet zo goed, hij moet gewoon links blijven en niet gaan dwalen in Sneijders territorium.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaart
Deadlines.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb volgende week de deadline van mn project en had vandaag ongeveer 5 keer zo hard moeten werkenmaar het schoot allemaal niet op omdat ik de hele dag moe was en hoofdpijn had
dat is het zo'n beetje
En nu heb ik morgen nog veel meer werk
HAHAHAHAHAquote:
Ik vond Afellay juist 3 keer niksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan eruit opmaken dat Afellay prima speelt maar het elftal toch beter draait met Van der Vaart
Vandaag speelde hij niet opvallend maar ook niet slecht, tegen Mexico was hij voor zijn doen fenomenaal.quote:
Wat wil je precies gaan doen dan kan ik je wel wat tips gevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef Japsnars het volgende:
Ik ben voor het eerst begonnen met brushen Maisnon, in photoshop zag ie er beter uit dan hier maar oke het is een begin:
[ afbeelding ]
Schop haar onderuit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Er loopt een naakte vrouw hier rond op weg naar het bad
Weet je moeder dat je op een online forum over haar praat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Adolecens het volgende:
Er loopt een naakte vrouw hier rond op weg naar het bad
Ajax-standpunten he.quote:
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik heb nu een kapsel getekend ter verduidelijking voor iemandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat wil je precies gaan doen dan kan ik je wel wat tips geven
hohoho die dekselse bragiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je op een online forum over haar praat?
Ze zat inmiddels al op haar knieënquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |