Ik had het over de hond.Misschien dat de baas de volgende keer nadenkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zulke types kom ik ook vaak tegen in het bos tijdens het hardlopen, waar honden gewoon aan de lijn horen.
[..]
Ik kan echt geen geweld op andere toepassen, dat lukt me gewoon niet.
Bahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef Crack_ het volgende:
http://sototallyandcomple(...)t-a-face-transplant/
Check die link dan, ahw lief hondjeee.
![]()
![]()
.
Ik denk een beetje een middelmatige kont te hebben. Dus dat wordt m niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als jouw kont bijzonder groot of bijzonder lekker is. Dan zie ik het probleem niet.
Bij mij is het omgekeerd, ik heb pas 1 amateurshoot gedaan, en krijg deze email:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mensen die beweren 'fotoshoots' te hebben gedaan of doen
Toen ze in mijn klas erachter kwamen dat mijn vader professioneel fotograaf was vroegen ze ook of hij shoots deed.
Ik zei: "Nee, daar zijn jullie niet interessant genoeg voor"
Beledigd dat ze waren![]()
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.quote:
Wat is daar omgekeerd aan? Ze vragen of jij een shoot gaat doen bij een fotograaf. Mijn klasgenoten vroegen of mijn vader ook shoots deed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, ik heb pas 1 amateurshoot gedaan, en krijg deze email:
"om je in te kunnen schrijven bij Modelsinc, heb ik goede professionele foto's van je nodig!
Ik heb begrepen dat je die gaat laten maken. Zodra je de foto's hebt, ontvang ik die graag!
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxx"
Ze gaat morgen contact opnemen met de politie. Ik heb uiteindelijk wel het adres van die man kunnen krijgen, maar hij negeerde ons in eerste instantie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het over de hond.Misschien dat de baas de volgende keer nadenkt.
Ik heb geen idee wat je kan doen, aangifte? Kan dat?
Leuk voor je, joh.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Mozy het volgende:
Ohja, Badsex. Dat moeten Chai en ik nog hebben.
Niks richboy ;') onze tuin is tantoe klein.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.
Ze is nu 8 maanden ouder, nogsteeds heel lief. En uitlaten is leuk, zelfs als het regent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
die wordt ook oud en moet door de regen uitgelaten worden
Dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk die richboy hood waar hij woont. Wij hebben niet eens een tuin.
Opeens nieuwe dames in de SC wat is ditquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
die wordt ook oud en moet door de regen uitgelaten worden
Geen dank.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Opeens nieuwe dames in de SC wat is dit
Nee, niet bij een fotograaf, ik had al gezegd dat ik het zelf zou doen, ik stel mijn eigen camera in, en een ander hoeft dan alleen nog maar de camera stil te houden terwijl hij of zij klikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is daar omgekeerd aan? Ze vragen of jij een shoot gaat doen bij een fotograaf. Mijn klasgenoten vroegen of mijn vader ook shoots deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |