Waar was ze gebeten dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben me net kapot geschrokken. Een huisgenootje van me belde in paniek op dat ze gebeten was door een hond....
Achteraf viel het mee en heeft ze maar een paar schaafwondjes en wat blauwe plekken. Klote beesten.
Het is een besloten meet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar bij iemand thuis!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waar was ze gebeten dan?We hadden laatst een patiënt waarbij de hond in het gezicht had gebeten, ik heb het zelf niet gezien maar er was schijnbaar echt een hele hap uit het gezicht
Ja, nogalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het baasje liep rustig door met de hond, wat ik vrij asociaal vind.
In haar arm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waar was ze gebeten dan?We hadden laatst een patiënt waarbij de hond in het gezicht had gebeten, ik heb het zelf niet gezien maar er was schijnbaar echt een hele hap uit het gezicht
Gewoon aanbellen, totdat ze ons binnen laten. Otis, Sky, Laki, C_N en rv kunnen ons vast wel naarbinnen hosselen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Het is blijkbaar bij iemand thuis!
Oe, ik wil, ik wil, ik wil. Ik ben reuze interessantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mensen die beweren 'fotoshoots' te hebben gedaan of doen
Toen ze in mijn klas erachter kwamen dat mijn vader professioneel fotograaf was vroegen ze ook of hij shoots deed.
Ik zei: "Nee, daar zijn jullie niet interessant genoeg voor"
Beledigd dat ze waren![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Mozy het volgende:
Mensen die beweren 'fotoshoots' te hebben gedaan of doen
Toen ze in mijn klas erachter kwamen dat mijn vader professioneel fotograaf was vroegen ze ook of hij shoots deed.
Ik zei: "Nee, daar zijn jullie niet interessant genoeg voor"
Beledigd dat ze waren![]()
Wat moet je hier nou mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal
Sommige mensen geven er ook geen zak meer om zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Tijdje terug was ik aan het skeeleren.
Kom ik ineens om de hoek een man met 2 gigantische honden tegen die het pad blokkeren. Dus ik probeer er voorzichtig langs te gaan bijt er eentje bijna in mn hand! Hij hapte echt maar zette niet door...
Zegt dat baasje "Hij doet niets hoor!"ja lul lekker geloofwaardig zo hoor.
Mijn vader fotografeert alleen oude gebouwen en aparte mensen. Een fotoshoot van een 16 jarige MBO sletje is echt niet interessant.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, ik wil, ik wil, ik wil. Ik ben reuze interessant
Ik ben toch heul geen 16jarig MBO-sletje manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader fotografeert alleen oude gebouwen en aparte mensen. Een fotoshoot van een 16 jarige MBO sletje is echt niet interessant.
Pics van je ass.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen 16jarig MBO-sletje man
Ik ben 30!
Zulke types kom ik ook vaak tegen in het bos tijdens het hardlopen, waar honden gewoon aan de lijn horen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Tijdje terug was ik aan het skeeleren.
Kom ik ineens om de hoek een man met 2 gigantische honden tegen die het pad blokkeren. Dus ik probeer er voorzichtig langs te gaan bijt er eentje bijna in mn hand! Hij hapte echt maar zette niet door...
Zegt dat baasje "Hij doet niets hoor!"ja lul lekker geloofwaardig zo hoor.
Ik kan echt geen geweld op andere toepassen, dat lukt me gewoon niet.quote:
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?
Als jouw kont bijzonder groot of bijzonder lekker is. Dan zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heeft je vader die voor nodig? Is het niet de persoon die het bijzonder maakt? Fotografeert hij konten?
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |