quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die kinderen hebben een slechte invloed op je.
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Ok mooizo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.
Gelukkig ben ik niet menig fokker. M'n pm-inbox staat open, ik neem aan dat je weet hoe pm'en werkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Door mijn speurwerk.quote:
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel vroeger naar bed tegenwoordig, dus er zitten ook goeie dingen bij
quote:
quote:
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
Bij mij is het een combinatie van jarenlange ervaring, intensief speurwerk en een bovengemiddeld grote penis.
Ernst Bobby en de restquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Maisnon het volgende:
'Jarenlange ervaring en intensief speurwerk'
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Tegenwoordig vaak voor 0:00 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |