Ik heb 'm al.quote:
JAquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee, ik heb nu een kapsel getekend ter verduidelijking voor iemand
Maar ik wil nu denk ik ook met gezichten gaan oefenen.
Nee Ouagadougou.quote:
Arme Seagalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHHA S.Seagal was al 15 dagen aan het aftellen in zijn msn naam voor een John Mayer concert. IS HET MORGEN AFGELAST. HAHAHAHA IK GA STUK
Wat je zegt ben jezelfquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAHHA S.Seagal was al 15 dagen aan het aftellen in zijn msn naam voor een John Mayer concert. IS HET MORGEN AFGELAST. HAHAHAHA IK GA STUK
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
kssst foto's postenquote:
Ja, ik had nu gewoon even gauw wat op de achtergrond gepaint om het minder 'leeg' te laten lijken en het contrast kan inderdaad wel wat omhoog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
ik zou sowieso het contrast wat opvoeren en de achtergrond wat netter maken zeg maar
Sowieso, schetserige lijntjes is nergens voor nodig, en in Photoshop al helemaaaaaaaaal niet
Win-win situatie dus, met rechtsbijstand.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Bragi het volgende:
Lamon:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=700149&sid=987dd9e67598c7b5d8064a8fbf0f26ab#p700149
Als je in de SC blijft posten heb ik binnen een maand je foto's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Door charme of door speurwerk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je in de SC blijft posten heb ik binnen een maand je foto's.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die kinderen hebben een slechte invloed op je.
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
nee, stel me maar lelijk voor. ik zit niet op fok om menig fokker van foto's te voorzien.![]()
Ok mooizo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
..en ik zal enkel voor mezelf spreken vrees ik, maar ik heb ook geen enkele interesse om foto's te zien.
Gelukkig ben ik niet menig fokker. M'n pm-inbox staat open, ik neem aan dat je weet hoe pm'en werkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Eleanorrr het volgende:
[..]
Door mijn speurwerk.quote:
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Ik ga wel vroeger naar bed tegenwoordig, dus er zitten ook goeie dingen bij
quote:
quote:
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
Bij mij is het een combinatie van jarenlange ervaring, intensief speurwerk en een bovengemiddeld grote penis.
Ernst Bobby en de restquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Maisnon het volgende:
'Jarenlange ervaring en intensief speurwerk'
Je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijne is ondergemiddeld maar dat compenseer ik met mijn lieve karakter.
Tegenwoordig vaak voor 0:00 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is vroeg? Ik kan me herinneren dat jij soms ook nog om 2 uur 's nachts op fok zat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |