Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef Kloon2009 het volgende:
Is er behalve het uiterlijk en de prijs een reden om de HTC Legend te verkiezen boven de Desire?
Die 4 tvp's van de 17 postjes? Overdrijven is ook een vak he...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef Kloon2009 het volgende:
Echt handig een topic vol tpv'tjes, daar heeft de (potentiële) Desire gebruiker wat aan.
Met welke widget doe je dat ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
Wifi vreet idd best veel. En mobiel internet ook. Heb nu idd zo'n widget staan op mijn bureaublad om het aan en uit te zetten. Scheelt wel.
Ook maar ff de airhorn gedownload
Speelgoed
En een WK speelschema
toevoegen > programma's > instellingen > wifiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met welke widget doe je dat ?
Ik had gister de airhorn hier aangesloten op de speakers op het balkon vol hard
gelijk allemaal mensen kijken
snel maar weer naar binnen gegaan![]()
had ik geen ruimte voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
Wifi vreet idd best veel. En mobiel internet ook. Heb nu idd zo'n widget staan op mijn bureaublad om het aan en uit te zetten. Scheelt wel.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
toevoegen > programma's > instellingen > wifi
Je hebt alle 7 schermen volgepropt met andere dingen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had ik geen ruimte voorik hou gewoon de knop bovenop (die je ook gebruikt om scherm aan en uit te zetten ingedrukt. dan kan je ook internet aan of uit zetten
Ik heb inderdaad 1 scherm als een soort instellingen menu, aantal functies kan ik hier snel aan/uitzetten en een appmanager staan daar onder andere.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt alle 7 schermen volgepropt met andere dingen?
SAME!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met welke widget doe je dat ?
Ik had gister de airhorn hier aangesloten op de speakers op het balkon vol hard
gelijk allemaal mensen kijken
snel maar weer naar binnen gegaan![]()
Ik heb op 1 mijn mail, op 1 mijn friendsstream, op 1 het weer, op 1 het nieuws van fok, op 1 mijn favorieten die ik nog niet gebruik en een leegscherm. En natuurlijk op de " middelste" de normale htc layout screen dinges met klok e.d.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 scherm als een soort instellingen menu, aantal functies kan ik hier snel aan/uitzetten en een appmanager staan daar onder andere.
Dat dus vast, heb em er ook maar evne opgezet wel makkelijk idd met batterij besparenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Je bedoelt toevoegen > widgets > instellingen > wifi
Tja, het is dat of een antenne eraan pluggen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Devolution het volgende:
Wel jammer dat telefoons nog altijd de headset nodig hebben voor FM radio
Mijn "oude" sony ericsson had dat niet nodig. En had geen antenne. Ik gebruik nooit de fm radio. Vreet bagger veel stroom ook ws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Devolution het volgende:
Wel jammer dat telefoons nog altijd de headset nodig hebben voor FM radio
Valt mee, in vergelijking met muziek afspelen vanaf de telefoon zelf is radio beter. Zelfde geldt bij gewone MP3 spelers bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn "oude" sony ericsson had dat niet nodig. En had geen antenne. Ik gebruik nooit de fm radio. Vreet bagger veel stroom ook ws.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Fendy het volgende:
Airhorn leuk ja
Gameboidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn nog meer grappige nutteloze apps ? " The Whip" blijft ook grappig
Gameboy spellenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Moetje dan losse spellen daarvoor downloaden? En welke zijn aanraders dan ?
Doe mij die PM ook eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gameboy spellen
Ik forward je zo ff iets PM.
Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Qwea het volgende:
dat syncen met twitter kan ik ook nergens uitzetten lijkt welDamn1
Ja, ik ook, dacht ik. Dat kwam toen ik eerste x twitter op mijn foon starte. Nu kan ik nergens vinden waar dat uit moetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, da's maf... heb ik ergens uitgezet geloof ik
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:42 schreef Qwea het volgende:
vaag, als ik op contacten zoeken klik staan die twitter dingen er wel in en als ik enkel klik op contacten niet.
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als ik naar synchronisatie ga zie ik twitter er gewoon bij staan, natuurlijk uitgezet.
Neh. Was foutje. Heb er 5 op mn main screenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dan moet je Battery Widget nemen. Heb je er nog maar een.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijvquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Keek erover heen. Ook nog een idee hoe ik die lui uit contact zoeken krijg?
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Renesite het volgende:
Jullie hebben allemaal jullie desire geroot?
Staan ze er nog inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Heb je htc sense? Dan op telefoon klikken, menu knop -Contacten, menu knop -weergeven - Daar even spelen met of "alleen cont met tel nr" of alleen google en exchange bijv
Stap 1: Download de Java SDK van java.com;quote:
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniserenquote:
van twitter bedoel je?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
Account even verwijderen bij synchronisatie, vervolgens nieuwe account aanmaken maar deze keer niet friends synchroniseren
ADB??!? Waar moet ik die vinden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef bbfakir het volgende:
Daar hoef je hem niet voor te rooten. Ik heb Droid@Screen.
http://blog.ribomation.com/2010/01/21/droidscreen/
Bootcamp, vm?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, alleen windows drivers. Beetje jammer
gamedroid is beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Jesse_ het volgende:
snesoid is je geld iig niet waard, controls zijn brak op touch screen
Gamedroid kan ik nergens vinden, weet je zeker dat je het goed gespeld heb:Pquote:
FML downloaden in de market, dan heb jumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan die Fuck My Life Widget niet vinden, weet iemand hoe die heet ?
Gameboidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gamedroid kan ik nergens vinden, weet je zeker dat je het goed gespeld heb:P
Je weet wel van de Buienalarm app?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef marcel-o het volgende:
iemand een idee of er n widget is om dit pagina groot op een screen te hebben
[ afbeelding ]
het is een PHP gegenereerde .gif
misschien met een of andere webcam widget?
ja, die is lelijkquote:
Het wil van dag tot dag wel eens verschillenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de Desire nu pas kort in gebruik en vind het echt een fantastisch toestel, alleen de batterij gaat wel erg kort meeWifi en bluetooth hebben de hele dag uitgestaan en ik heb hem slechts sporadisch gebruikt, maar alsnog is de batterij amper halfvol. En dat terwijl hij de hele dag aan de netstroom hing...
Ik haal eigenlijk altijd wel een dag en staat 3G constant aan, mail synchroniseert zeer regelmatig, veel internetten en dat soort dingen. Als ik het rustig(er) aan doet haal ik net 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb de Desire nu pas kort in gebruik en vind het echt een fantastisch toestel, alleen de batterij gaat wel erg kort meeWifi en bluetooth hebben de hele dag uitgestaan en ik heb hem slechts sporadisch gebruikt, maar alsnog is de batterij amper halfvol. En dat terwijl hij de hele dag aan de netstroom hing...
Tip: Juicedefenderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Bananenman het volgende:
er is zelfs een betere. is door een tweakers.netter gemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef GieJay het volgende:
[..]
Tip: Juicedefender
Je batterij zou 2 keer zo lang mee moeten gaan als ik het programma mag geloven
quote:When the phone goes to sleep, all chosen will be killed.
In de OP onderin staat url naar handleiding van de Desire.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef lekzzz het volgende:
@Qwea, heb je de volledige handleiding al gevonden? en eventueel gezocht in oude topics? Heel veel vragen van je komen daar in terug
Ik ga ook eens zo'n ding erop zetten ben benieuwd of het nou veel scheeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er is zelfs een betere. is door een tweakers.netter gemaakt.
[..]
[ link | afbeelding ]
scan en klikbaar
werkt erg goed. killt alleen wat jij wilt en laat essentiële taken lopen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga ook eens zo'n ding erop zetten ben benieuwd of het nou veel scheelt
Maar ik zie nu dat er ook dingen als 9292ov enz nog actief zijn. Maar dat is niet de bedoeling kan je die ook gewoon zo los ergens killen (niet alleen dus als die gaat slapen)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
goed kijken wat er staat.
na de install kan je aangeven wat je wilt killen als je m in slaapstand zet. de groen oplichtende balkjes zijn de actieve taken en kan je dus zien wat er loopt. en kijk uit met essentiële taken stoppen, vindt ie niet zo leuk
Ik heb die van BBCquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:02 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand nog tips voor een mooie nieuwslezer? Die standaard van htc vind ik maar niks.
ik raad je de website m.9292ov.nl (maak een bookmark) aan ipv die applicatie. Voordelen ervan zijn dat de data van de website vaker klopt dan die van de applicatie (wel raar overigens aangezien die daar de info vandaan haalt) en verder heb je de mogelijkheid om de geplande reis op te slaan, dat kan de applicatie geeneens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ik zie nu dat er ook dingen als 9292ov enz nog actief zijn. Maar dat is niet de bedoeling kan je die ook gewoon zo los ergens killen (niet alleen dus als die gaat slapen)
je kan uiteraard instellen dat ie van je mail-app moet afblijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik gebruik voor m'n mail m'n hotmail, is het ook mogelijk om die handmatig te updaten als je wil ipv automatisch ?
En als hij op "omde 15 min updaten" staat, en je taskkiller killed em als het scherm uit staat, dan doet ie helemaal niks toch right ?
Ik denk dat de weer app echt niet veel van je internet nodig heeft. Hij zal een aanvraag doen naar de weerserver voor het weer op locatie X en krijgt dan een antwoord terug met wat getalletjes. Het zal een paar bytes groot zijn. Behalve als je al die voorbeeldsteden er natuurlijk nog in hebt staan, maar dan nog zal het echt niet tegengehouden worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:54 schreef Zwansen het volgende:
SInds een tijdje heb ik geen weer meer op mn homescreen. Als ik vervolgens naar weer ga en het update laat ie heel ff het weer zien, maar vervolgens is het na een aantal seconden weer weg.
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat mn snelheid naar beneden is gehaald vanwege mn Fair use Policy?
Had ik ook... Toen wat geklooid met GPS en zo, en toen deed-ie het opeens weer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:54 schreef Zwansen het volgende:
SInds een tijdje heb ik geen weer meer op mn homescreen. Als ik vervolgens naar weer ga en het update laat ie heel ff het weer zien, maar vervolgens is het na een aantal seconden weer weg.
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat mn snelheid naar beneden is gehaald vanwege mn Fair use Policy?
Ja, hier werkt het nu ook. Heb nu automatisch updaten aangezet in het menu, tijd aangepast naar 1 uur en ook op mn telefoon auto-update (dat cirkeltje met die pijltjes) aangezet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik ook... Toen wat geklooid met GPS en zo, en toen deed-ie het opeens weer.
De accu wordt beter naarmate hij vaker is opgeladen. Je zal volgende week al verbeteringen zien in accutijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef Bananenman het volgende:
waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:14 schreef marcel-o het volgende:
Iemand al hiermee geknoeid?
Win95 op de desire : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693015
Nu wachten op de prijsopgave.. Geen idee hoe deze is/was verstuurd..quote:Status: Our HTC service center has completed the diagnostics and is waiting for your quotation confirmation.
Service Type: Repair
Service Model: C1-Repair Only
Failure Description: Symptom not available
ze zijn tot de conclusie gekomen dat er een barst in je scherm zit?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
Wiehoe, ik ben een stap verder mbt de reparatie:
Status: Our HTC service center has completed the diagnostics
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zijn tot de conclusie gekomen dat er een barst in je scherm zit?
Dat is wel echt een superapp!quote:
Het gaat die lui erom dat het kanquote:
Okee dan doe ik dat gewoonquote:Op woensdag 2 juni 2010 03:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik raad je de website m.9292ov.nl (maak een bookmark) aan ipv die applicatie. Voordelen ervan zijn dat de data van de website vaker klopt dan die van de applicatie (wel raar overigens aangezien die daar de info vandaan haalt) en verder heb je de mogelijkheid om de geplande reis op te slaan, dat kan de applicatie geeneens.
En toen getankt?quote:
hendig tooltjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
goed kijken wat er staat.
na de install kan je aangeven wat je wilt killen als je m in slaapstand zet. de groen oplichtende balkjes zijn de actieve taken en kan je dus zien wat er loopt. en kijk uit met essentiële taken stoppen, vindt ie niet zo leuk
Hoe kom je er in godsnaam bij dat je voor elk mp3-bestand een aparte directory moet hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Moet ik écht voor elk mp3tje een aparte map aanmaken? Dat zuigt.![]()
En/Of welke puike music-player moet ik hebben?
Ik heb inderdaad vodafone ja! Hm, misschien maar goed dan dat ik hem weggedrukt hebquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:12 schreef Salatrel het volgende:
vodafone toevallig? die update maakt geloof ik je toestel branded.... moet je maar net willen.
het is in ieder geval niet android 2.2!
Mocht je 'm alsnog willen installeren, dan kan dat via Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates. Voor zover ik weet maakt die update je toestel niet meer branded dan ie al is: als je toestel unbranded was zou je die update überhaupt niet krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad vodafone ja! Hm, misschien maar goed dan dat ik hem weggedrukt heb
160 euroquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
Reparatie-opgave is binnen. Wel slikken, maargoed:
[ afbeelding ]
http://moby.to/aa410l
Ik dus ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
160 euro![]()
op het kleine plaatje las ik 560 eurodan kan je beter een nieuwe kopen hehe
Holy Shit! dat is een klap geld voor een display... :/quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht: Vaag/wazig beeldquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Moest daar ook wel om grinniken. Ach, ze moeten wat invullen wat de klacht is natuurlijk (waarschijnlijk voorgekauwd vanuit een lijstje), waardoor dit het beste in de buurt bij kwam..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Klacht: Vaag/wazig beeld
Wat zouden ze trouwens bedoelen met die 'software update'?
je bent net wakker geworden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Great, had ik per ongeluk die Task Killer op m'n klok ook laten staan, en dus ook op m'n wekker
Nee 2 uur te laat om vervolgens in m'n mail te lezen dat dat college kwam te vervallenquote:
Je zal maar optie 3 kiezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ALLE mp3tjes die op de SD-kaart in de mp3-map staan, per bestand een eigen mapje hebben EN omdat ik een album gekopieerd heb die niet tevoorschijn komt in de muziekspelerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef gday het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat je voor elk mp3-bestand een aparte directory moet hebben?
Map Artiest -> Map Album - > Muziekbestand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Omdat ALLE mp3tjes die op de SD-kaart in de mp3-map staan, per bestand een eigen mapje hebben EN omdat ik een album gekopieerd heb die niet tevoorschijn komt in de muziekspeler
Nah, ja, dat is voor een album met daarin een zooi tracks niet zo'n probleem, maar ik heb meestal een hele zooi "various" er in staan. Dan is het toch een pokkewerk om voor elke artiest/bestand een aparte map te maken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Map Artiest -> Map Album - > Muziekbestand.
Op de computer is het, in ieder geval bij mij, niet echt anders ingedeeld?
Je krijgt een speciale "Ik heb mijn Desire laten vallen"-branded software updatequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
@allen boven me:
Mja. Ach, ik had 200+ euro in gedachte, dus wat dat betreft valt het gelukkig nog wel mee
[..]
Moest daar ook wel om grinniken. Ach, ze moeten wat invullen wat de klacht is natuurlijk (waarschijnlijk voorgekauwd vanuit een lijstje), waardoor dit het beste in de buurt bij kwam..
En softwareupdate: geen idee. Misschien wel de nieuwste versie. Maar zover ik weet had ik tot op heden de laatste versie van de desire op mijn telefoon staan, dus geen idee wat ze precies gaan doen
OTA vindt bij mij nietsquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:42 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb net die OTA update geďnstalleerd. Had gelezen dat het om wat bugfixes van de HTC applicaties ging.
Installeren ging iig goed. Voor zo'n ogenschijnlijk simpele update vond ik het wel lang duren. Dan zal de Froyo update wel nog langer duren.
Wel weer mooi dat zelfs zo'n update installeren gepaard gaat met een mooi gedesigned scherm.
De update voor Vodafone-branded toestellen is van 1.15.* naar 1.19.*. De update van HTC is naar 1.21.*. Ik denk daarom niet dat het dezelfde update zal zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef Ireyon het volgende:
Wat houdt die "Vodafone branded" update nu eigenlijk in? Als 't eventuele tweaks zijn om sneller op 't Vodafone netwerk te kunnen, ga ik niet klagen natuurlijk.. maar als er allerlei Vodafone tekst en logo's op belangrijke plaatsen te vinden zijn, is dat natuurlijk minder fijn.
Gaat het toch niet gewoon om deze update vanuit HTC zelf?
http://www.androidworld.n(...)ntvangen-ota-update/
Nu hopen op snelle levering van de onderdelen, zodat ik snel weer mijnquote:Prijsopgave - Beantwoord; repareren voor afgesproken bedrag 2-6-2010 16:59:05
Reparatie repair center - In behandeling 3-6-2010 9:28:15
Reparatie - Wacht op onderdelen 3-6-2010 9:29:03
Hooguit qua beschadigen. Maar het is hard plastic wat niet zo snel schuurt en schade oploopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een vraagje voor mensen met een Desire: Is het nog erg vervelend dat de cameralens iets uitsteekt? Dat hoorde ik ooit in een video..
Nee geen last van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een vraagje voor mensen met een Desire: Is het nog erg vervelend dat de cameralens iets uitsteekt? Dat hoorde ik ooit in een video..
In de apple app storequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:17 schreef wicked-j het volgende:
waar is dat angrybirds te vinden ? (stond in het vorige gedeelte...)
De 1.21 versie moet je gewoon installeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef Qwea het volgende:
oeh, hier is een update beschikbaar. De vraag is nu ; wel of niet installeren
Ik las hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De 1.21 versie moet je gewoon installeren.
Via de Google Weather API. Voor een volgende versie van m'n app Buienalarm wil ik eventueel voor weerdata overschakelen van Buienradar naar Google Weather maar jij vindt het dus erg onnauwkeurig? Wat klopte er niet aan op het moment van je post?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Jesse_ het volgende:
Waar haalt die Beautifull widget zijn weergegevens vandaan, er klopt weinig van
Ik kreeg een regenbui in beeld terwijl er geen wolkje aan de hemel was (op dit moment nog steeds niet en nu is het bewolktquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef gday het volgende:
[..]
Via de Google Weather API. Voor een volgende versie van m'n app Buienalarm wil ik eventueel voor weerdata overschakelen van Buienradar naar Google Weather maar jij vindt het dus erg onnauwkeurig? Wat klopte er niet aan op het moment van je post?
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik de enige zonder screenprotector?
ik ook niet en geen krasje te zien. Had m'n Desire als een van de eerstenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
ik ook niet, nog niks aan krasjes en vlekken gaan wel weg door mn broekzakquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Vast niet. Maar ik ben zo iemand die d'r telefoon met sleutels in haar zak doet en 'm ook nog wel eens wil laten stuiteren, dus dan is een case en een screenprotector wel zo verstandigquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom krijg jij 'm morgen al en krijg ik niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
alvast een tvp voor als hij morgen binnenkomt
Napoleon gaat em vliegend ophalenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom krijg jij 'm morgen al en krijg ik niks?
Ahhh dan stort 'ie neer manquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon gaat em vliegend ophalen
ik hang een kaartje om z'n nek "graag een HTC Desire aan mijn pootje vastmaken alstublieftdankuwel"![]()
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh dan stort 'ie neer mandie Desire lijkt me best wel zwaar.
Oh johhhhquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terug
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh johhhh! Maar waar heb jij 'm besteld?
Ahaaaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Hiquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaawel heel chill. Hi propageert met 'binnen 24 uur' en nu blijkt het 5 tot 10 dagen
!
Daar heb ik hem ook gehaald inderdaad, was in mijn geval wel de goedkoopste fysieke winkel waar ik hem kon halen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Same hier!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Desire, screenprotectors en siliconen case zijn onderweg..
Dat was al zo jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
Als je nu bij Instellingen -> Accuverbruik op een item klikt, krijg je er meer gedetailleerde informatie over + tips om het energieverbruik aan te passen (weet niet of dit altijd al was, is me iig nooit opgevallen).
Ahja, dat had ik gelezen. Straks even proberen om een HD filmpje te kijken. Dat moet toch wel spetterend mooi uitzien op dit schermquote:Verder starten applicaties hier toch nóg sneller op heb ik het idee.
En de Youtube app heeft een HD knopje.
Ik ben toch wel benieuwd wanneer die update naar de desire komt, en wat HTC er verder nog mee doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ook hier geen, en er komt er ook geen op. Nooit een krasje op m'n Diamond gehad in m'n broekzak en hetzelfde verwacht ik van deze!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.
je gaat er niet twee aan elkaar tapen, kan je pimpen met je dualscreen, dualprocessor smartphonequote:
Die update naar 2.15? Ik heb hem vanmiddag wel binnen gehaald, met Vodafone dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
Heb die updeet nog steeds niet, kut vodafone.
Ja die heb ik ookquote:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
Kan het zijn dat ik die update al had toen ik mijn toestel voor het eerst aandeed? Heb hem eergisteren gehaald.
Want ik kan me niet herinneren dat ie zei dat ie ging updaten maar ik heb volgens mij wel die update al binnen
1.15.405 hier..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Nee. Als het tenminste 1.21 is, wat versie 1.19 doet weet ik niet, kan er op google zo snel niets over vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
Ok ik kan updaten...maar komt er dan vodafone poep mee ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
Godver, laat ik gewoon mijn prachtige telefoon uit mijn broekzak vallen op het laminaat.
Ah, beter! Helemaal vergeten dat je daar kunt updaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Een beetje google geeft:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511quote:Changes reported:
- Updates bootloader to 0.80
- New radio image
- New youtube app with HQ option (1.6.20E).
- Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries).
- SMS issue (from non-numerical senders) is resolved.
- fixed random contact showing when receiving operator SMS.
- fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency).
- Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox.
- calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed.
- Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before.
- SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types.
- Exchange Company Address Book is now properly working. Was unable to use before the update.
Via google zijn wel wat verschillen te vinden, maar het zijn allemaal kleine updates. Zo zie je nu bij RSS feeds bijvoorbeeld niet meer de tijd van de synchronisatie, maar de tijd van publicatie van het bericht. En bij je berichten zie je nu ook hoeveel smsjes je per persoon hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
Ah beter, die had ik niet zo snel gevonden nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een beetje google geeft:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef Sloggi het volgende:
Dat 'ie soms geen verbinding maakt (ik heb geen T-Mobile). Ik heb er trouwens al een paar dagen geen last van gehad, dus 't zou kunnen dat het probleem al eerder is opgelost.
Hier trouwens een mogelijke oplossing mocht iemand toch nog problemen hebben:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.
Er zijn een hoop mensen die nooit een krasje krijgen op hun scherm en er zijn ook een hoop mensen die wél een krasje krijgen op hun scherm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Dat 'effect onderaan het applicatiescherm' oftewel de 3D launcher zul je niet gaan aantreffen in Sense. Eigenlijk zit het al in Android 2.1 (dus het is niks nieuws), maar HTC heeft nou eenmaal z'n eigen launcher.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Same samequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
ok bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Hij heeft er 14 uur aan gehangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmee
Klopt niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Dat het niet klopt snap ik. Vraag me af waar hij dan al die power aan verbrast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Klopt niet.
Na een nacht standby is die van mij maar 4% minder vol.
Standby, Wifi en inactief rond de 36%, Android systeem 8% en weergave 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Instellingen, over de telefoon, accu, accugebruik. Wat geeft hij daar aan?
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Nee, alleen Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.
Zal ik eens doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef Sloggi het volgende:
WiFi 36% is wel heel erg veel, ik heb hem op 5% staan. Als je JuiceDefender downloadt kun je instellen dat de telefoon af en toe verbinding maakt (en natuurlijk als je de telefoon gebruikt), misschien heb je daar iets aan.
Ook zonder JuiceDefender vind ik je accuverbruik abnormaal hoog, ik haal toch wel 36 uur met de Desire. Als je het niet opgelost krijgt zou ik er mee terug gaan.
Gelukkig had ik de PUK bij de handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Ik update net naar de laatste versie en vervolgens zegt hij dat mijn simkaart PIN incorrect is als ik hem opnieuw heb opgestart?
terwijl bij software staat 1.15.110.11quote:De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Vaker gevraagd, is een vertaalfout. Als ie op engels staat staat het er wel correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik krijg
[..]
terwijl bij software staat 1.15.110.11
veel plezier ermeequote:
Als je Juicedefender gaat gebruiken moet je er wel rekening mee houden dat een groot deel van de applicaties dan niet meer goed gaat syncen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, alleen Twitter en Facebook.
[..]
Zal ik eens doen.
wifi is bij mij ook een een enorme batterijvreter...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik gebruik um ook en vraag me dus af of het niet slecht is om constant weer wifi uit te schakelen en in te schakelen. Ik zet hem voorlopig maar op alleen 3g uitschakelen, eens kijken of dat helpt, als ik wifi gebruik zit ik toch thuis of op school dus dan maakt het toch niet uit (kan ik um altijd opladen of handmatig wifi even uitzetten)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef wicked-j het volgende:
voor de mensen met accu problemen, probeer eens juicedefender. ff de handleiding lezen en dan na een dag via help kijken hoeveel hij bespaart heeft..
ik zit nu na 1 dag al op x2,00 zo veel. app zorgt ervoor dat je 3g etc uitgaat als je scherm uit is (of niet wordt gebruikt na zoveel tijd..) werkt echt super!
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk de dingen die de meest accu vreten wat je uit kan schakelen om zolang mogelijk accu te besparen als je niet bezig bent met de telefoon zelf ?
Hoe kan ik dat instellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knop
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat instellenIk wil eigenlijk dat alleen gmail synct en verder niks. Het is nu echter alles of niks volgens mij. Zie alleen die 'background data' en 'auto-sync' opties bij accounts & sync, kan niet individueel dingen aanvinken om automatisch te syncen?
Waar dan precies? Zal wel blind zijn, maar ik kan alleen 'accounts' toevoegen of verwijderen. Heb Facebook etc. eruit gehaald maar Google blijft er staan, waardoor ie ook Contacts, Calendar en Stocks etc. blijft syncen. Ik wil echt alleen puur Gmail, maar dat lijkt niet mogelijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |