Ahhh dan stort 'ie neer manquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Napoleon gaat em vliegend ophalen
ik hang een kaartje om z'n nek "graag een HTC Desire aan mijn pootje vastmaken alstublieftdankuwel"![]()
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terugquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhh dan stort 'ie neer mandie Desire lijkt me best wel zwaar.
Oh johhhhquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij moet even doorbijten, tis maar 40 km heen en terug
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh johhhh! Maar waar heb jij 'm besteld?
Ahaaaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Hiquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaawel heel chill. Hi propageert met 'binnen 24 uur' en nu blijkt het 5 tot 10 dagen
!
Daar heb ik hem ook gehaald inderdaad, was in mijn geval wel de goedkoopste fysieke winkel waar ik hem kon halen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Smartphoneshop.nl, niet de goedkoopste, maar wel de snelste (en daarom heb ik em morgen)
Want ik ga maandag een midweekje naar Rome, en ik heb er geen zin dat de postbode dan voor een dichte deur staat
Same hier!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:13 schreef Breathtaking het volgende:
Desire, screenprotectors en siliconen case zijn onderweg..
Dat was al zo jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Ireyon het volgende:
Als je nu bij Instellingen -> Accuverbruik op een item klikt, krijg je er meer gedetailleerde informatie over + tips om het energieverbruik aan te passen (weet niet of dit altijd al was, is me iig nooit opgevallen).
Ahja, dat had ik gelezen. Straks even proberen om een HD filmpje te kijken. Dat moet toch wel spetterend mooi uitzien op dit schermquote:Verder starten applicaties hier toch nóg sneller op heb ik het idee.
En de Youtube app heeft een HD knopje.
Ik ben toch wel benieuwd wanneer die update naar de desire komt, en wat HTC er verder nog mee doet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik de enige zonder screenprotector?
Ook hier geen, en er komt er ook geen op. Nooit een krasje op m'n Diamond gehad in m'n broekzak en hetzelfde verwacht ik van deze!quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, ik heb 'm gewoon in mn broek zitten.... niks aan de hand.
je gaat er niet twee aan elkaar tapen, kan je pimpen met je dualscreen, dualprocessor smartphonequote:
Die update naar 2.15? Ik heb hem vanmiddag wel binnen gehaald, met Vodafone dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
Heb die updeet nog steeds niet, kut vodafone.
Ja die heb ik ookquote:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef RacerDKB het volgende:
Kan het zijn dat ik die update al had toen ik mijn toestel voor het eerst aandeed? Heb hem eergisteren gehaald.
Want ik kan me niet herinneren dat ie zei dat ie ging updaten maar ik heb volgens mij wel die update al binnen
1.15.405 hier..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Nee. Als het tenminste 1.21 is, wat versie 1.19 doet weet ik niet, kan er op google zo snel niets over vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Fendy het volgende:
Ok ik kan updaten...maar komt er dan vodafone poep mee ?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
Godver, laat ik gewoon mijn prachtige telefoon uit mijn broekzak vallen op het laminaat.
Ah, beter! Helemaal vergeten dat je daar kunt updaten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
Bij instellingen - over de telefoon - software informatie zie je staan wat voor softwareversie je hebt. Dat zou dus 1.21 moeten zijn.
Een beetje google geeft:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511quote:Changes reported:
- Updates bootloader to 0.80
- New radio image
- New youtube app with HQ option (1.6.20E).
- Fixed htc's weather widget (integrated into clock&weather widget) not knowing where you are (1.15.xxx just said the name of the country in some countries).
- SMS issue (from non-numerical senders) is resolved.
- fixed random contact showing when receiving operator SMS.
- fixes the voicemail bug for the French carrier SFR (short voicemail number used to call 911/emergency).
- Messages app now shows a count on the number of messages in the SMS inbox.
- calendar/contacts bug - unable to store contact's birthday - has been fixed.
- Long click on the menu button when in home screen now doesnt pop up the keyboard, like it uselessly did before.
- SMS reader does not show the little smiley androids any more - just the mere types.
- Exchange Company Address Book is now properly working. Was unable to use before the update.
Via google zijn wel wat verschillen te vinden, maar het zijn allemaal kleine updates. Zo zie je nu bij RSS feeds bijvoorbeeld niet meer de tijd van de synchronisatie, maar de tijd van publicatie van het bericht. En bij je berichten zie je nu ook hoeveel smsjes je per persoon hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:54 schreef DennisMoore het volgende:
Klaar!
En nu: zoek de verschillen.
Raar dat dat trouwens niet ergens door HTC wordt gepubliceerd, lijkt me toch wel gebruikelijk bij softwareupdates, een lijstje met bugfixes enzo.
Ah beter, die had ik niet zo snel gevonden nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Een beetje google geeft:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=693511
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:09 schreef Sloggi het volgende:
Dat 'ie soms geen verbinding maakt (ik heb geen T-Mobile). Ik heb er trouwens al een paar dagen geen last van gehad, dus 't zou kunnen dat het probleem al eerder is opgelost.
Hier trouwens een mogelijke oplossing mocht iemand toch nog problemen hebben:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah oké, zelf nog geen last van gehad gelukkig.
Er zijn een hoop mensen die nooit een krasje krijgen op hun scherm en er zijn ook een hoop mensen die wél een krasje krijgen op hun scherm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ben ik de enige zonder screenprotector?
Dat 'effect onderaan het applicatiescherm' oftewel de 3D launcher zul je niet gaan aantreffen in Sense. Eigenlijk zit het al in Android 2.1 (dus het is niks nieuws), maar HTC heeft nou eenmaal z'n eigen launcher.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:00 schreef DaFrenk het volgende:
Wat Froyo lekkermakerij:
http://www.androidworld.n(...)oyo-op-de-nexus-one/
Het applicatiescherm heeft wel een geinig effect onderaan. Ik vraag me af hoeveel van dat soort effectjes HTC overneemt in Sense.
De benchmarks lijken vrij indrukwekkend ook. Die 3D benchmark tool ga ik ook eens zoeken, ziet er wel vet uit zo op het filmpje.
Same samequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
hoe update je je software van je desire er staat wel leuk
de telefoon is up to date
er staan updates beschikbaar op de telefoon
snap er niks van
firmware versie 2.1-update1
software nummer 1.19.161.5
is ie up to date of niet
ok bedanktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Update 1.19 schijnt dezelfde functies als 1.21 te bevatten, alleen is 1.19 door Vodafone (eerder dan de 1.21 update) de wereld ingegooid en 1.21 door HTC als ik het goed heb begrepen.
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Hij heeft er 14 uur aan gehangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms laat ik hem wat langer aan de oplader hangen, vervolgens gaat-ie lange rmee
Klopt niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word gek van de batterij. Wifi staat aan en verder niks. Heeft 4 uur standby gestaan en de accu is voor de helft leeg
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Dat het niet klopt snap ik. Vraag me af waar hij dan al die power aan verbrast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Klopt niet.
Na een nacht standby is die van mij maar 4% minder vol.
Standby, Wifi en inactief rond de 36%, Android systeem 8% en weergave 2.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef Sloggi het volgende:
Instellingen, over de telefoon, accu, accugebruik. Wat geeft hij daar aan?
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Het ophalen van gegevens voor mail en apps staat allemaal uit. Doe ik handmatig.
Nee, alleen Twitter en Facebook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:10 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je een Flickr-account ingesteld? Zo ja, verwijder dat account dan eens en kijk of dat het probleem oplost.
Zal ik eens doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef Sloggi het volgende:
WiFi 36% is wel heel erg veel, ik heb hem op 5% staan. Als je JuiceDefender downloadt kun je instellen dat de telefoon af en toe verbinding maakt (en natuurlijk als je de telefoon gebruikt), misschien heb je daar iets aan.
Ook zonder JuiceDefender vind ik je accuverbruik abnormaal hoog, ik haal toch wel 36 uur met de Desire. Als je het niet opgelost krijgt zou ik er mee terug gaan.
Gelukkig had ik de PUK bij de handquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Ik update net naar de laatste versie en vervolgens zegt hij dat mijn simkaart PIN incorrect is als ik hem opnieuw heb opgestart?
terwijl bij software staat 1.15.110.11quote:De telefoon is up-to-date
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon
Vaker gevraagd, is een vertaalfout. Als ie op engels staat staat het er wel correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik krijg
[..]
terwijl bij software staat 1.15.110.11
veel plezier ermeequote:
Als je Juicedefender gaat gebruiken moet je er wel rekening mee houden dat een groot deel van de applicaties dan niet meer goed gaat syncen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, alleen Twitter en Facebook.
[..]
Zal ik eens doen.
wifi is bij mij ook een een enorme batterijvreter...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik gebruik um ook en vraag me dus af of het niet slecht is om constant weer wifi uit te schakelen en in te schakelen. Ik zet hem voorlopig maar op alleen 3g uitschakelen, eens kijken of dat helpt, als ik wifi gebruik zit ik toch thuis of op school dus dan maakt het toch niet uit (kan ik um altijd opladen of handmatig wifi even uitzetten)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef wicked-j het volgende:
voor de mensen met accu problemen, probeer eens juicedefender. ff de handleiding lezen en dan na een dag via help kijken hoeveel hij bespaart heeft..
ik zit nu na 1 dag al op x2,00 zo veel. app zorgt ervoor dat je 3g etc uitgaat als je scherm uit is (of niet wordt gebruikt na zoveel tijd..) werkt echt super!
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn eigenlijk de dingen die de meest accu vreten wat je uit kan schakelen om zolang mogelijk accu te besparen als je niet bezig bent met de telefoon zelf ?
Hoe kan ik dat instellenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:49 schreef GieJay het volgende:
[..]
Als je echt stroom wilt besparen zou ik aanraden om niks automatisch te syncen. Ik heb nu alleen gmail en exchange als autosync, facebook en het weer hoeft van mij niet zonodig, daarvoor heb ik een mooie "alles synchroniseren" knop
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat instellenIk wil eigenlijk dat alleen gmail synct en verder niks. Het is nu echter alles of niks volgens mij. Zie alleen die 'background data' en 'auto-sync' opties bij accounts & sync, kan niet individueel dingen aanvinken om automatisch te syncen?
Waar dan precies? Zal wel blind zijn, maar ik kan alleen 'accounts' toevoegen of verwijderen. Heb Facebook etc. eruit gehaald maar Google blijft er staan, waardoor ie ook Contacts, Calendar en Stocks etc. blijft syncen. Ik wil echt alleen puur Gmail, maar dat lijkt niet mogelijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je kan in alles gewoon de instellingen in en uitzetten wat je niet wil syncen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |